Yuki Whip 50 4T - variátor Baotian R - válečky

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Yuki Whip 50 4T - variátor Baotian R - válečky

Příspěvekod Jikonek » 22 črc 2010, 05:18

Ahoj všem,vyměnil jsem originál variátor za sportovní značky Baotian R a jsou něho dvoje válečky,jedny 6,2 g a jedny 6,3 g,které bych tam měl dát na moji váhu 110 kg,nemám s tím žádné zkušenosti,v balení byla ještě černá kontrastka.
Díky moc za pomoc.
Uživatelský avatar
Jikonek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 11 kvě 2009, 08:49
Bydliště: Svitávka
Skútr / moto: Yuki Whip 4T
Tuning / úpravy: Zatím jen pro radost výfuk Leo Vince

Re: Yuki Whip 50 4T - variátor Baotian R - válečky

Příspěvekod sedli » 22 črc 2010, 12:24

to ti nikdo neřekne..vyzkoušej a uvidíš, pojede to na obě hmotnosti
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Yuki Whip 50 4T - variátor Baotian R - válečky

Příspěvekod TomRaptor » 22 črc 2010, 17:56

Myslím si, že rozdíl 0,1g asi nebude znát (jedině na brzdě). Kontrastku dej určitě taky a asi bude ještě třeba dát větší hlavní trysku do karbecu a odstranit restrikce.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Yuki Whip 50 4T - variátor Baotian R - válečky

Příspěvekod LooK-In » 25 črc 2010, 10:22

tak malej rozdíl nebude znát... :)
LooK-In

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 24 črc 2010, 13:43
Skútr / moto: Piaggio Nrg Power
Tuning / úpravy: 70ccm ,výfuk, repro sada

Re: Yuki Whip 50 4T - variátor Baotian R - válečky

Příspěvekod Karel23 » 30 črc 2010, 00:44

Já myslím, že ty válečky budou na 50ccm příliš těžké. Záleží sice i na tom, jak tvrdá je ta kontrastní pružina, ale pokud se blíží standardu, pak by válečky měly být tak okolo 5gr.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: Yuki Whip 50 4T - variátor Baotian R - válečky

Příspěvekod jakattara » 30 črc 2010, 06:16

To Jikonek - taky myslím, že bude třeba laborovat, ale ten minimální rozdíl v gramáži bych neřešil. Já dostal k varci 6.5g a origo tam byly těžší. Nedávno jsem je měnil za Malossi a jede to stejně. Jen jsem taky myslel, že zůstane jen u výměny varce a napoprvé to pojede, ale bohužel něž jsem to "seřídil", rozebral jsem to snad 5x. Ale teď spokojenost :wink: .

To Karel23 - já mám na své pádině válečky 7.5g. Variator měněn za Multivar a kontraska nechána origo co byla montována výrobcem a jede mi to na padoucha celkem dobře - tj.po rovince přes 70km/h :roll: :).
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Yuki Whip 50 4T - variátor Baotian R - válečky

Příspěvekod mmv38 » 04 srp 2010, 22:13

a preco si nedaval pruzinu dodavanu s multivarom ?
mmv38

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 23 kvě 2010, 15:08
Skútr / moto: kymco agility 50

Re: Yuki Whip 50 4T - variátor Baotian R - válečky

Příspěvekod jakattara » 05 srp 2010, 08:11

Já ji tam měl, ale zkoušel jsem a chovalo se to tak lépe. Je oproti té dodávané s Multivarem tuhší.
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Yuki Whip 50 4T - variátor Baotian R - válečky

Příspěvekod S.e.m.i.k » 28 črc 2012, 09:20

TomRaptor píše:Myslím si, že rozdíl 0,1g asi nebude znát (jedině na brzdě). Kontrastku dej určitě taky a asi bude ještě třeba dát větší hlavní trysku do karbecu a odstranit restrikce.

Trysku u 4T není třeba měnit. Leda že bys zvyšil hodně obsah.
Uživatelský avatar
S.e.m.i.k

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 11 bře 2009, 14:52
Bydliště: Usa
Skútr / moto: Hisun HS150T-2 150ccm 4T
Tuning / úpravy: Variator NARAKU MaxiSpeed, Naraku pruzinky (bile), Naraku kontrastka (bila)


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron