Yuki Whip 50 4T

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Yuki Whip 4T

Příspěvekod MilosVee » 14 úno 2013, 14:29

Na vyřízení záruky je tuším 30 dní, pokud se závada neodstraní do této doby, máš nárok na vrácení love + průplesk toho dementa, ke kterýmu jsi to dal. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Yuki Whip 4T

Příspěvekod Airman64 » 22 kvě 2013, 23:43

Ahoj panové chtěl jsem se zeptat Můj Yuki Whip 50 ccm 4T mam najeto 3400 km ted ve 3 tisicich jsem menil motorvy olej dal sem tam Zipp aji prevodovy olej Zipp zdá se mě ze se mi scootřík moc dusí do kopečka jel lépe .. Nepomohl oby seřídit ventily ? Popřípadě nějaký návod jak nato ? Díky moc
Airman64

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 15 říj 2012, 13:13
Skútr / moto: Yuki Whip 4T

Re: Yuki Whip 4T

Příspěvekod tatík » 04 čer 2013, 08:35

výměna oleje nesouvisí s tím,že se to dusí,leda bys tam nacpal místo oleje vazelínu.Pokud tomu nijak moc nerozumíš,nehrabej se v seřízení ventilů,akorát to rozházíš a nepojede to vůbec.Může být malá nebo spíš žádná vůle výfukovýho ventilu.měl jsem to taky,ale příčin,proč se to dusí může být daleko víc.Prvotní bude karburátor,seřídit bohatost,zkontrolovat membránu,může být poškozená a polohu a tvar jehly,může být ohnutá.Těsnost připojení přívodu vzduchu.Může být i vadný sytič,nevhodná svíčka,nesprávná tryska.zanesený nebo netěsný filtr vzduchu či přívod benzínu,viz.slavné podtlakové ventily.Pokud se v tom nikdo nehrabal a máš originál,bude to chtít pravděpodobně jen seřídit,což bývá u těhle strojů někdy dost problém.Dušení motoru je vlastně nesprávný poměr směsi v určitých otáčkách.Pokud to alespoň trochu jede,doporučil bych objednat se v autorizovaném servisu na seřízení,neměl by to být pro zkušeného technika problém poznat po zkušební jízdě,co tomu chybí.Nevím odkud jsi,ale já jezdil do servisu,kde to poznal po zvuku,už když jsem na tom vždycky přiharašil.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Yuki Whip 4T

Příspěvekod PROOF » 04 čer 2013, 15:38

Jaký olej jsi tam přesně dal ?
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Yuki Whip 4T

Příspěvekod Airman64 » 28 čer 2013, 00:07

Dal sem tam Zipp 10w40 stál 320kč je prej kvalitni jak Shell

Jinak se omlouvám,že odepisuju až teď byl jsem pryč...

24.7. edit:
Zdar chlapi dnes mě nechal scootřik v práci napospas ráno jsem dojel jak za mlada jel jak drak po šichtě konec jen točí točí točí a nic... zatim jsem jen sjitil že nehází jiskru a do indučky ( taková ta černá válcová blbost jdo udo ni dva dráty zeleny a černy a vychází zní černy tlusty na svíčku) nejde šťáva... ochranný vypíínač na bočním stojanu funguje prozvonil sem ho multimetrem tím to nebude.... Bud uhledat dál akorát mě to dostalo... Nechcete mi nekdo poslat schéma elektro zapojení na scootřiku ?

Yuki Whip 4T myslím ze to bude stejné zapojení jako u ostatních scootrů Yuki 50ccm race apod...
Byl bych zato mco vděčný....

Jo a jinak ještě sem letmo prohledl pod predni demklem kde jsou svetla část kebelů a je tam jakoby takovy plech a vněm to vypadá na cívku starou je rozdrolená a vypadá Ko ale nevim jeste zatim k čemu slouží....

Omlouvám sem že píšu jak prase ale jsem po dvanáctce a čekají mě ještě dvě...A musim jet na kole....Díky za každou radu každe info...
Schéma zapojení by hodně pomohlo... Moc díky
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 črc 2013, 10:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Airman64

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 15 říj 2012, 13:13
Skútr / moto: Yuki Whip 4T

Re: Yuki Whip 4T

Příspěvekod bobych » 24 črc 2013, 23:04

měl jsem stejný problém, bylo vadné CDI, schéma mám na svůj skútr
bobych

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 11 čer 2009, 13:56
Bydliště: Svitavy
Skútr / moto: babeta classic 50ccm
Tuning / úpravy: vario NARAKU+pružinky

Re: Yuki Whip 4T

Příspěvekod Airman64 » 25 črc 2013, 18:43

Schema mě poslali už přímo z Yuki :-) V sobotu bude den D ... Jak zjistim jakou CDi koupit ? na te sve mam 5 kablíků a je celá černá s napisem HQ nic vic....

edit. chtel sme se zeptat jeste nedá se CDi nahradit něčí jednodušším nějak to propojit ? Ale asik ne co ? Jinak by to mel asi každej :-)

27.7. edit:
Tak mám vadnou CDi jsem zjistil sice nejaké to napětí dává do indučky ale asi žádny proud nebo nic moc...

bobych: ty máš taky Yuki Whip 4T ? 50 ccm ? jake CDi jsi koupil ? To same nebo nějaké výkonnější ?

Jinak pokusim se to CDi dneska rozdělat je ot zalite v plastu a zjistit co přesně tam je jestli by se nedalo vyrobit :-) ale viděl bych to na najěke kondíky civku diody :-) Uvidime jestli se me to podaří pak hodim info :-)

edit: že je vadna sem zjistil tka ze sem vymenil kus za kus .-) Soused má o 6 let starší scooter a má stejnou CDi :-D
Naposledy upravil KYBLOS dne 29 črc 2013, 19:44, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Airman64

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 15 říj 2012, 13:13
Skútr / moto: Yuki Whip 4T

Re: Yuki Whip 50 4T

Příspěvekod Airman64 » 29 črc 2013, 19:41

Ahoj chlapi tak už jezdim mam CDi jednotku novou akorát sem ji jel 3x měňit mršku jednu :-) napotřetí to byla ta správná....

Jinak po výměně CDi jednotky sem to jel projet a po cca 3 km mi prasknul řemen variátoru doslova se utrhnul ... před jizdou sme se na něj díval a byl jen roztřepený z vrchu nikoliv z boku zespod vubec....Scootřik ma najeto 4200km a vozí permanentně váhu 110kg ale jede...Dávám to zavinu otmu že vozí pořád 1,5 člověka nebo dva vychrtlé :-) Co vy nato ? Je to možné ? jinak sem se jeste divil po zakoupeni noveho řemenu ( měl jsem tam řemen JONWAY 729 x 17,7 x 30 a pořídil jsem 729 x 17,7 x 28 rozdíl tma je jen v šířce ne ? Protože jinej neměli... A po výměně řemene sem si všiml, že ten kryt co kryje cely řmeen a variátor hodně páli troufnu si řict že na něm jen tak tak udržím ruku... Co myslíte je ot normální nebo se mám něčeho obávat ? jak to bylo zahřáte tak jsem hned kryt sundal to je pár šroubků a šáhl na variátor a ten pálel jak drak neudržel sem na něm prst... spojka taky palela celkem... Je ot normální stav při zajíždění nového řemenu ? Pač mam takovy pocit, že si sedá .... Mám totiž obavy abych tam nějaké ložisk oneposlal k pánu nebo neurval řemen teplem pač novej stojí 490,-Kč....

Dík mo za info....Jinak jezdil sem doteď na něm denně ale nidky sem si nevšiml jestli to víko pálí nebo ne....Až teď jsem si všiml trošku....

Moc díky za objasnění mého problému chlapi...Moc mi pomůžete....

Honza ( Yuki Whip 4T )


edit: 30.7:2013 tak dnes sem ujel 25km v plnem tažení a na krytu variátoru udržím ruku vpohodě...Asi se to zajíždělo jak se řemen hobloval či co...Tak snad to bude už dobré...
Si připadám, že si píšu sám někdy :-D :-D
Airman64

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 15 říj 2012, 13:13
Skútr / moto: Yuki Whip 4T

Předchozí

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků