od tatík » 04 čer 2013, 08:35
výměna oleje nesouvisí s tím,že se to dusí,leda bys tam nacpal místo oleje vazelínu.Pokud tomu nijak moc nerozumíš,nehrabej se v seřízení ventilů,akorát to rozházíš a nepojede to vůbec.Může být malá nebo spíš žádná vůle výfukovýho ventilu.měl jsem to taky,ale příčin,proč se to dusí může být daleko víc.Prvotní bude karburátor,seřídit bohatost,zkontrolovat membránu,může být poškozená a polohu a tvar jehly,může být ohnutá.Těsnost připojení přívodu vzduchu.Může být i vadný sytič,nevhodná svíčka,nesprávná tryska.zanesený nebo netěsný filtr vzduchu či přívod benzínu,viz.slavné podtlakové ventily.Pokud se v tom nikdo nehrabal a máš originál,bude to chtít pravděpodobně jen seřídit,což bývá u těhle strojů někdy dost problém.Dušení motoru je vlastně nesprávný poměr směsi v určitých otáčkách.Pokud to alespoň trochu jede,doporučil bych objednat se v autorizovaném servisu na seřízení,neměl by to být pro zkušeného technika problém poznat po zkušební jízdě,co tomu chybí.Nevím odkud jsi,ale já jezdil do servisu,kde to poznal po zvuku,už když jsem na tom vždycky přiharašil.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300