Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
10 srp 2007, 20:09
no asi jo,já si fakt nepamatuju.
10 srp 2007, 23:12
Já mám v servisní knížce výměnu po 8000 km. Myslím
26 srp 2007, 20:24
Ano Keentoya zoom prvni modely bez kotoučove brzdy maj řetěz! Větši šunt jste ještě neviděly! Najel jsem na něm 3800km a zadřel se svině. Tak jsem si včera koupil Yuki Shotgun a rozdil je velkej a hlavně zablokovany jezdí 60km/h a ty tvary a hlubokej zvuk :thinking:
04 lis 2007, 22:50
no ja menil remen na my aprilce po 24 000 km a to by este vydrzel nejakej km do dalsi garancky.jenze snura se blizila tak pro jistotu jsem ho vymenil opet za original co tam byl.dnes mam jen pres 27 200 km a slape jak dudy.jen ty kopce nejsou to co na rovinkach.je to hold pajda.mala ale sikovna.
25 úno 2008, 20:16
Mě prasknul po 4 500 Km...byl to originál.....v servisu mi tam dali kevlar a včera jsem koukal...ehm...teda jen po 490 km a je jak novej.... :cyclops:
26 úno 2008, 14:38
místo řemenu řetěz...proč ne řetězový variátory existujou dokonce je dávala Audi do některých svých aut, modelem A8 konče jestli někdo z vás má zkušenosti se starejma německejma kombajnama tak tam jsou taky
.je to jen a jen o zpracování a to se od číny čekat nedá.
28 úno 2008, 14:33
taky se chistám te po ujetí 3000tis. km měnitza kevlarovej
28 úno 2008, 22:54
Pokud je tady řeš o řemenech na 50ccm, tak mi poprvé praskl když jsem měla najeto 5300km adruhý hend po dalších 2000km.
29 úno 2008, 19:00
řemen ??? :rolleyes: co to je
01 bře 2008, 09:49
[quote=dbar]řemen ??? :rolleyes: co to je
[/quote]
To je takova soucastka co bejva na skutrech ... do lokomotiv uz se to nedava
01 bře 2008, 18:23
[quote=Gullwing]Já mám v servisní knížce výměnu po 8000 km. Myslím[/quote]
Já mám v servisce u Skylinera výměnu řemene po 20 000 km.
23 dub 2008, 23:15
Měl jsem najeto na Aprilce 15000 tak jsem si koupil od Políniho kevlarový i s variátorem a nakonec jsem stejně jezdil na ten starý.(lepší akcelerace i maximálka)
24 dub 2008, 14:06
Stoprocentně lepší akcelerace je vždycky při použití tuněnýho varce, v mém případě od Malossi a samo použitím kevlarovýho řemene. Kevlarovej řemen sám o sobě přidá prakticky nic - odskoušeno, ale s použitím například varce Malossi multivar 2000 v mým případě, to bylo silně o něčem jiným - také odskoušeno. Originální řemen prokluzoval opravdu hodně silně. To se u kevlaru a varce Malossi nestávalo. Proto sem samo zůstal u kevlaru a tuněnýho varce. B) No a např. LucasBartone tenkrát dával myslím, že úplně to samý na svýho Nexe. To samý, o hodně lepší odpich tj, akcelerace než s originálem.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 20 bře 2013, 20:55, celkově upraveno 2
Důvod: Citování posledního příspěvku
09 črc 2008, 20:26
mě rupnul řemen po 1800km.vůbec jsem nečekal že odejde tak brzo.
ale po výměně za novej se mi zvedla maximálka na 62km/h.do kopce stejný jako předtím těch 35-45km/h.
po asi 300km se zase maximálka snížila o asi tak 5km/h.aspon je to můj dojem.
řemen pravidelně kontroluju a vozím náhradní u sebe.
zatím vypadá jako novej.
s výběrem novýho jsem si nechal poradit v kentoyi v praze.
snad je to to naco si se ptal.