Yuki Rally 50 - výměna řemene

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Příspěvekod sneegg » 10 srp 2007, 20:09

no asi jo,já si fakt nepamatuju.
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod Gullwing » 10 srp 2007, 23:12

Já mám v servisní knížce výměnu po 8000 km. Myslím
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod neni4 » 26 srp 2007, 20:24

Ano Keentoya zoom prvni modely bez kotoučove brzdy maj řetěz! Větši šunt jste ještě neviděly! Najel jsem na něm 3800km a zadřel se svině. Tak jsem si včera koupil Yuki Shotgun a rozdil je velkej a hlavně zablokovany jezdí 60km/h a ty tvary a hlubokej zvuk :thinking:
neni4

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 25 srp 2007, 21:06
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Yuki Shotgun

Příspěvekod Jarda » 04 lis 2007, 22:50

no ja menil remen na my aprilce po 24 000 km a to by este vydrzel nejakej km do dalsi garancky.jenze snura se blizila tak pro jistotu jsem ho vymenil opet za original co tam byl.dnes mam jen pres 27 200 km a slape jak dudy.jen ty kopce nejsou to co na rovinkach.je to hold pajda.mala ale sikovna.
728 950 720
Uživatelský avatar
Jarda

1000+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 1110
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Týn nad Vltavou
Skútr / moto: Burgman 650

Příspěvekod djpsx » 25 úno 2008, 20:16

Mě prasknul po 4 500 Km...byl to originál.....v servisu mi tam dali kevlar a včera jsem koukal...ehm...teda jen po 490 km a je jak novej.... :cyclops:
Take it easy and scooter forever:-)
Uživatelský avatar
djpsx

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Ylsmco QUEST 50, čtyřtakt

Příspěvekod Neos50 » 26 úno 2008, 14:38

místo řemenu řetěz...proč ne řetězový variátory existujou dokonce je dávala Audi do některých svých aut, modelem A8 konče jestli někdo z vás má zkušenosti se starejma německejma kombajnama tak tam jsou taky :).je to jen a jen o zpracování a to se od číny čekat nedá.
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Příspěvekod novota » 28 úno 2008, 14:33

taky se chistám te po ujetí 3000tis. km měnitza kevlarovej
keeway goooooooo chistam leo vince handmate tt atd...
novota

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 16 led 2008, 15:11
Bydliště: Olomučany
Skútr / moto: keeway focus 50 zatím bez tuningu

Příspěvekod ohka » 28 úno 2008, 22:54

Pokud je tady řeš o řemenech na 50ccm, tak mi poprvé praskl když jsem měla najeto 5300km adruhý hend po dalších 2000km.
Zastavte svět, chci vystoupit !
mobil: 608 804 300 , 608 465 787
Uživatelský avatar
ohka

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Albrechtičky
Skútr / moto: MBK Skyliner 250

Příspěvekod dbar » 29 úno 2008, 19:00

řemen ??? :rolleyes: co to je ;)
BURGMAN 650
INTRUDER M1800R
Uživatelský avatar
dbar

1000+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: OSTRAVA
Skútr / moto: SUZUKI BURGMAN AN 650 , SUZUKI INTRUDER M1800R

Příspěvekod Jouda » 01 bře 2008, 09:49

[quote=dbar]řemen ??? :rolleyes: co to je ;)[/quote]
To je takova soucastka co bejva na skutrech ... do lokomotiv uz se to nedava ;)
Uživatelský avatar
Jouda

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 246
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Aprilia SRV850 ex GP800
Tuning / úpravy: Rychly pruhy na zakryti skrabancu :))

Příspěvekod dbar » 01 bře 2008, 09:50

:D :D :D
BURGMAN 650
INTRUDER M1800R
Uživatelský avatar
dbar

1000+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: OSTRAVA
Skútr / moto: SUZUKI BURGMAN AN 650 , SUZUKI INTRUDER M1800R

Příspěvekod ohka » 01 bře 2008, 18:23

[quote=Gullwing]Já mám v servisní knížce výměnu po 8000 km. Myslím[/quote]
Já mám v servisce u Skylinera výměnu řemene po 20 000 km.
Zastavte svět, chci vystoupit !
mobil: 608 804 300 , 608 465 787
Uživatelský avatar
ohka

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Albrechtičky
Skútr / moto: MBK Skyliner 250

Příspěvekod tangolzr » 23 dub 2008, 23:15

Měl jsem najeto na Aprilce 15000 tak jsem si koupil od Políniho kevlarový i s variátorem a nakonec jsem stejně jezdil na ten starý.(lepší akcelerace i maximálka)
tangolzr

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Burgma 400 K8, Intruder 800M, Burgman 650 exe K8

Příspěvekod KYBLOS » 24 dub 2008, 14:06

Stoprocentně lepší akcelerace je vždycky při použití tuněnýho varce, v mém případě od Malossi a samo použitím kevlarovýho řemene. Kevlarovej řemen sám o sobě přidá prakticky nic - odskoušeno, ale s použitím například varce Malossi multivar 2000 v mým případě, to bylo silně o něčem jiným - také odskoušeno. Originální řemen prokluzoval opravdu hodně silně. To se u kevlaru a varce Malossi nestávalo. Proto sem samo zůstal u kevlaru a tuněnýho varce. B) No a např. LucasBartone tenkrát dával myslím, že úplně to samý na svýho Nexe. To samý, o hodně lepší odpich tj, akcelerace než s originálem.
Naposledy upravil KYBLOS dne 20 bře 2013, 20:55, celkově upraveno 2
Důvod: Citování posledního příspěvku
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod lovec drakouš » 09 črc 2008, 20:26

mě rupnul řemen po 1800km.vůbec jsem nečekal že odejde tak brzo.
ale po výměně za novej se mi zvedla maximálka na 62km/h.do kopce stejný jako předtím těch 35-45km/h.
po asi 300km se zase maximálka snížila o asi tak 5km/h.aspon je to můj dojem.
řemen pravidelně kontroluju a vozím náhradní u sebe.
zatím vypadá jako novej.
s výběrem novýho jsem si nechal poradit v kentoyi v praze.
snad je to to naco si se ptal.
mob:736175605
lovec drakouš

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 01 črc 2008, 16:53
Bydliště: libeř-praha západ
Skútr / moto: Yuki 50 Speedy 4T

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků