od tatík » 04 črc 2013, 10:52
vím,že tohle asi nebudeš chtít slyšet,ale vidím,že Yuki i ve 125 ccm verzi naplňuje do písmena pověst skůtru nekvalitního,línýho,problémovýho,který svému majiteli přidělává akorát starosti aniž by se na něm pro samé poruchy v podstatě kdy pořádně svezl.Já osobně jsem z podobných Yuki vyléčen a moje jediná rada(ať se na mě majitelé těchto strojů nezlobí)je:Zbavit se toho,jakýkoliv generálky,opravy a ladění jsou akorát vyhozený peníze,ztracený čas a hlavně pořád nejezdíš a zřejmě ani nikdy pořádně nebudeš.Mám tuto zkušenost za sebou,vím o čem mluvím a přiznávám,že bych to ještě před takovými dvěma roky nepsal.Nechci tím nikoho urazit,ani kritizovat volbu skůtru,každý pro ten kup má a měl jistě svoje důvody.Když dnes sečtu částku za kterou jsem tehdy čínu koupil,kolik jsem do ní za různé opravy nacpal včetně převozů do servisu,kolik jsem na jejím prodeji prodělal a za kolik jsem později kupoval čtyři roky starou ojetou Hondu,mohl jsem mít za ty peníze novou včetně všech doplňků.A dnes teprve vidím,co to je mít doma spolehlivý a kvalitní skůtr,který holka vytáhne někdy třikrát za den a jindy třeba po třech týdnech a on naskočí,jede,funguje,nežere a nezlobí.Neber si to osobně,ale tuhle drahou zkušenost udělalo už spousta lidí,ne každý to však přizná.Prostě mě nadzvedne,když někdo napíše,že mu čínská Yukina 125tka jede 70,do kopce 30 a má to po 12tisíci km po generálce motoru.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300