Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
03 čer 2012, 08:49
Zdravím,potřebuji trošku přidat na vonoběhu na yuki 50 new speedy 4T,ale nevím kde?
Na karburátoru jsou nějaké šroubky,ale netrčí ven.Čekal bych volnoběžku na pružině,ale nic takového tam nevidím.
Prosím o radu-nejlépe i s obrázkem.
03 čer 2012, 08:52
janstik:
u 4takta je šroub dorazu lanka , normálně tam jak ti vede lanko tak tam někde je šroubek (doraz toho lanka) tak ten trošku utáhni a zvýší se ti
)
baotian-karburator-24mm.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
hruzamil5 dne 03 čer 2012, 09:00, celkově upraveno 1
03 čer 2012, 08:59
hruzamil5:
Díky,myslím,že jsem to našel on je s pružinkou.
6.6. edit:Chlapi,chci se zeptat na postup výměny převodového oleje v zadním kole.Pokud by někdo mohl označit na obrázku,který šroub mám povolit a vypustit olej a kterým šroubem nebo kama mám nalít nový.Typ oleje a množství vím.Je to 6 len neměněný takže nutnost.
Na obrázku je kontrolní šroub,ale který je vypouštěcí a který napouštěcí???
mm.PNG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 říj 2013, 23:08, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
06 čer 2012, 15:58
janstik:
Kontrolní je i napouštěcí. Vem nějakou stříkačku , nasaď na ní hadičku a vysaj to.
06 čer 2012, 16:10
PROOF:
Jo díky,to mě nenapadlo,kukal jsem nato a zdá semi,že tam je i vypouštěcí je totiž na spod pod tím kontrolním.
06 čer 2012, 16:19
janstik:
No tak ho zkus , třeba z toho něco poteče. Vypoušťák by měl být co nejníž.
11 čer 2012, 18:42
Jsem ztoho už blázen,pročetl jsem plno návodů atd. a vžy je uváděn tlak v pneu jinak.Tak vlastně nevím kolik mám teda nafoukat.
Jezdím hodně ve dvou tak bych natlakoval víc,ale když jedu sám tak abych to někde nepoložil.
Máte někdo vyzkoušeno co by bylo asi nejlepší?
17 čer 2012, 21:13
janstik:
Predné 1,9-1,95, zadné 2,35-2,40 pri dvoch
01 črc 2012, 06:18
Chci se zeptat k čemu je hadička u sání,já ji na skůtru nemám,ale jiné ji mají.viz.obrázek.
airbox.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
01 črc 2012, 10:07
janstik:
Jestli to jde do výfuku, je to kvůli emisím "EGR".Vyhodit, zaslepit.
01 črc 2012, 10:32
MilosVee:
Do výfuku ne je to propojené se začátkem a koncem filtru
4.7. edit:PROOF:
Ještě k oleji v motoru.
Všude se píše 800ml,ale dnes jsem měnil olej a vlezlo tam asi jen 650ml,motor jsem samozdřejmě po nalití protočil,ale je to divné.Máte stím někdo nějakou zkušenost???
Něco pojezdím a zkontroluju to.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 říj 2013, 21:46, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
04 črc 2012, 12:50
janstik:
A co filtr ?? Ten si neměnil ?
04 črc 2012, 12:54
angel2904:
Myslíš to olejové sítko? to bylo celkem čisté tak jsem ho vypláchl v technickém benzínu a dal ho zpět.
04 črc 2012, 12:55
janstik:
Má to jen sítko. Chce to nalejt tak 500 ml, krátce protočit nastartováním a potom dolít na měrku.
Taky se mi tam vešlo míň než 800 ml, musel jsem odsávat.
Víc oleje tam nenechávej kvůli tlakům ve skříni.
04 črc 2012, 13:03
p@t:
To že se do motoru vejde méně oleje než se píše v návodu je docela běžné. Důležité je aby souhlasila hladina na měrce.