No tenhle přístup ,(nekoupil jsi u nás, tak táhni) taky moc nechápu.
Z toho vyplývá jediné, všichni jsou za vodou , o
zákazníka nestojí, tudíž až bude zase nějaký "podnikatel"
fňukat, že doba je zlá a nedaří se , tak se mu můžeš akorát tak vychechtat
do ksichtu.

Jinak já jsem při první garanci obvolal všechny servisy Yuki
v okolí a všude byla cena stejná, tedy těch 16 stovek, akorát jsem se rozčílil
a nakonec stejně zaplatil. ( jo holt ,to je ta neviditelná ruka trhu

)
To: airtransit
Ty problémy se týkaly Choperu Yuki Vista 125 cm. Ve výfucích se pravidelně
uklepal po pár km vnitřek a měl jsi to jak chrastítko. Druhá věc, že za deště
zatékalo do budíků a přestaly fungovat. Ale jak jsem psal, měnili to jak
na běžícím pásu.Prostě věděli, že je to konstrukčně zmršené a nemá cenu to opravovat.
Ve finále už jsem tam vozil jen vadné díly bez motorky (výfuk 4x , budíky 3x, baterie 1x)
a měnili mi je ve dveřích.
Jejich filozofie spočívá v tom, že tu záruku nějak přežijou, neboť v kupní ceně jsou tyto
výměny již zohledněny. Jakmile však záruka skončí, tak si to nechají ,ale kur..sky,
dobře zaplatit.
