od tatík » 16 kvě 2011, 19:29
ahoj,jsem rád,že jsem narazil na tohle vlákno.Mám Matrixe od 14.3.2011,kupoval jsem ho v Pruhonicích.První garančku jsem dělal v K.Hoře u autorizovanýho servisu,to mi řekli v Praze,že je jedno kde to udělám.Platil jsem 960 kč,ale taky jsem to měl přejetý a to o víc než 300 km,protože neměl čas a doba na objednání byla 14 dní,tak přece to nenechám dva tejdny stát.Ofotil si ale servisku s počtem najetých kilometru,prej by to Yuki chtěli,kdyby nějaká závada,tak si myslím,že už jsem záruku stejně pros.....,tak na druhou už asi nepujdu,škoda peněz.Zrovna dneska jsem ho tam dával,nějak se mi to hltí,když uberu plyn před zatáčkou a pak přidám,to je doba,než to znova zabere,říkal něco o trysce a že zkusí dát větší.Mám tam asi 2300 km a přestalo mi to startovat,vybitá baterka.Mám podezření,že to dobíjí málo,na to,že tam je tolik světel a to jezdím delší trasy,že by se to dobít mělo.Že prý to změří a kdyby to bylo špatný,tak by vyměnil v rámci záruky dobíjecí modul,no at si s tím poradí.Nechal jsem to tam.Jinak,zatím dobrý,jezdí to slušně,tachometricky až přes 70 a to mám 104 kg,kopce jsou ale bída.Žádný upravy na tom nechci,myslím si,že kdo chce lítat 100 nekoupí si čínu s výkonem 2,2 kW,nebo kolik to má.Jinak sem se ptal na ty restrikce a Matrix prý žádný nemá,k tomu bych se taky přikláněl,protože mi to celkem jede.Možná tak ta jehla,že by se nechala přendat a jestli to má nějaký menší sání,to fakt netuším,já se v tom ještě vubec nehrabal.Celkem teda zatím dobrý za ty peníze,dal jsem za něj 19000.A prilia stojí 56,včera sem na ni koukal,takže ta kvalita musí být jinde,když je to třikrát dražší.Osobně bych za to ty peníze nedal,za to už se dá koupit slušný ojetý auto,sám sem si dal limit do 20,pořád je to jen padina,lepší babeta.
21.5. edit:
tak jsem byl s tím dobíjením,a byla to blbost,uvolněnej konektor ve svorkovnici,takže to chvílema nedobíjelo.Jelikož to nemá žádnou kontrolku,tak jsem to poznal,až když přestal jít startér.Cena opravy nula,bylo to na záruku.Jeden kamarád mi vyhodil ze sání tu mřížku,dal mi tam o něco větší trysku a seřídil karbec,ted to jede jak má,nekucká,nehltí se,nestřílí do vejfuku,nic.Akorát se mi zdá,že předtím měl trochu větší max.otáčky a ted se mu do nich nechceDal mi tam težšíí válečky,puvodní byly 5,5 g a ted tam mám 6,2.Výsledek za 135 kč je ten,že ted se to rozjíždí daleko rychleji a při optimálních otáčkách,motor se tolik nevytáčí,jako před tím.Ve čtvrtek večer jsem na tom jel domu,ale jen asi 12 km,takže jsem to pořádně nevyzkoušel,ale ted jde asi nejlíp,co kdy chodil,zatím radost a spokojenost.,Na rovině mi to dá i s mýma 106 kg tachometrických až 65,z kopce odhadem přes 70,cestovní trvalé tempo je 55-60,nijak moc ho nešetřím,takže více méně pořád pod plným plynem,spotřeba pře 3 litry určitě,poslední výpočet na dlouhou trasu byl dokonce 3,3 l
Naposledy upravil
KYBLOS dne 17 říj 2013, 20:48, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300