Tak tohle mám pročtené několikrát dokola, abych pochopil. A je snad dle těchto článků jasné, že restrikce omezuje rychlost skůtru. Odstraněním restrikce se rychlost zvyšuje. Chápu. Bohužel tady je řeč hlavně o zrychlení při rozjedu a do kopce. Tady je pak restrikce věcí druhotnou. Tady je důležitá váha válečků a síla pružiny ve spojce. Navíc to bude asi také způsobeno ne zrovna kvalitním řemenem, který se zahříváním trošku napíná.
Takže protože nevím jak sesouladit váhu válečků a sílu pružiny, abych to nemusel dokupovat jako pako po stále novém a novém testování tak jsem chtěl vědět jestli je tedy lepší koupit hotovou sadu nebo to poskládat. V sadě je prý moc měká pružina. Dle recenzí lidí co to tam mají je to v poho a spokojenost. Takže jsem zavrhnul
1, výměnu válce za větší
2, výměnu zbytečně drahého výfuku.
a teď řeším jestli tam dát sadu nebo to poskládat. Jen to chce prostě trošku rychlešjí rozjed. Chápu dle výše doporučeného, že pružina ve spojce není dost tuhá a válečky variátoru jsou asi dost lehké. Tím pádem se válečky rychle rozjedou. Řemen vyletí na vnější okraj a navíc mu pružina ve spojce moc neklade odpor. Takže to prostě v rozjezdu moc nejede a do kopce se domnívám je situace stejná. Pokud tam dám blbou pružinu tak to bude buď moc tuhé nebo naopak a navíc by snad pružině měli odpovídat válečky a naopak.
Takže teď otázka podstatná: Sadu multivar cpi nebo jinou. Nebo to slátat ze zvlášť koupených kusů ? hm. Babo teď raď. Jsem amatér a učím se. Tak bych prosil o radu z praxe. díííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííík
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 říj 2013, 22:12, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku