Yuki Matrix 50 2T - tuning

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Yuki Matrix 50 2T - tuning

Příspěvekod TUNER » 30 kvě 2012, 21:23

Možná kdyby jsi měl vyplněné bydliště,mohl by ti někdo pomoct s doladěním. Válečky vyzoušej,je to otázka 10 minut je přehodit. Někomu může vyhovovat víc otáček pro svižnou jízdu,někdo jezdí na pohodu a spotřebu s nižšíma otáčkama.Bílá je náhrada za seriovou,možná by stačila,ale je potřeba to ozkoušet. Pokud teda budeš kupovat variátor. Já mam taky sice "seriovku" ale vyladěnou na závody a jezdim modrou kontrastku,což je ještě tvrdší než žlutá malossi. Je to o vyzkoušení a nalezení optimálního setupu.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Yuki Matrix 50 2T - tuning

Příspěvekod Vratas » 30 kvě 2012, 23:20

V tý sadě Malossi jsou válečky už jakž takž vyladěný k tomu variátoru pro zlepšení seriovýho výkonu skútru. Jinak ta pružina se dává bílá základní, ta žlutá je tvrdší a modrá je ještě víc. Dal bych na tvém místě žlutou konstrastku, variátor s dodanými válečky a pak pružinky do spojky. Poté bych za tepla vyladil volnoběh. Takhle na 2000 je to moc. Hlavně je to trošku jinej pocit rozjezdu, protože ten skútr už v těch otáčkách je a rozjíždí se plynule. Ty potřebuješ, aby se chvíli nic nedělo do nějakejch 3000 otáček řekněme a pak se zakousla spojka a rozjelo se to švihem.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Yuki Matrix 50 2T - tuning

Příspěvekod goty77 » 31 kvě 2012, 10:45

Aha. Další podstatné info. Tak do Variátoru od malossiho jdu. Koupím teda žlutou pružinu. Nebo snad ještě tvrdší ? No a Pružinky do spojky. Nemáš náhodou nápad co tam dát za ty spojkové pružinky ? Jinak jsem z Prahy (ale jinak Morava). Takže trošku to máš z ruky. Jinak pomoc by samo přišla vhod. Hlavně zkušenosti jak vidím. Otáčky teda poladím jak to tam vše napasuju. Jinak v té sadě vidím nějaký kroužek- předpokládám restrikce ? dodávaná i v sadě od malossiho ?
Do města bych prostě potřeboval ostřejší jízdu. Je to od semaforu k semaforu a mezi autama. Na delších rovinách je to v poho. Tak to fakt jen pro představu co koupit za díly. Jinak dík za všechny rady.
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 říj 2013, 22:13, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
goty77

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 29 kvě 2012, 22:50
Bydliště: Praha
Skútr / moto: yuki matrix 50 2T
Tuning / úpravy: vůbec žádné

Re: Yuki Matrix 50 2T - tuning

Příspěvekod PROOF » 31 kvě 2012, 12:16

Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Yuki Matrix 50 2T - tuning

Příspěvekod greenhorn » 19 čer 2012, 23:47

Zdravím , mám taky YUKI matrix 50tku. Rozhodl jsem se ,že bude potřeba zvýšit nějakým způsobem výkon. Skůtr dřív táhl na jeho poměry dobře(58na radaru), ale před zimou jsem ho poslal do servisu s myšlenkou že nechám vyměnit co je třeba. A za lidových 6000 mi to mistr popravil tak, že mi to jelo po rovině 43 a z kopce 48 výsledek jeho 3měsíční práce . Zakoupil jsem tedy multivar malossi (pružina je tam bílá, válečky pouze jedny 7,0gramů ) a novou řemenici stage6. Když jsem se dostal k variátoru a chtěl ho zaměnit, nastala chybka a docela závažná. Když jsem se ho pokoušel na tu hřídel nasadit, tak to nepasovalo :-( ručně to zrousit nešlo, tak jsem to poslal známému snad si s tím poradí. zítra by to mělo být tak doufám , že to bude sedět. Koupím tedy ješte tu žlutou kontrastní pružinu a spojkové pružinky u tohoto si nevím rady s těmi otáčkami jak se nastavují. Proto bych prosil o radu co a jak. Nejlíp se dovědět, jak GOTY 77 s jeho úpravami dopadl :mrgreen: předem díky za jakoukoli odpověď. Ať to sviští !!!! :-)
greenhorn

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 19 čer 2012, 23:03
Skútr / moto: yuki matrix 50
Tuning / úpravy: variátor multivar malosi

Re: Yuki Matrix 50 2T - tuning

Příspěvekod MilosVee » 20 čer 2012, 07:46

Já když měl MP Korado 2T, tak válečky co byly u Multivaru na CPI jsem zahodil, protože to s nima absolutně nejelo,borec,co mi to ladil skončil u gramáže 4,7g a bylo to úplně akorát.Kontra byla bílá (dost měkká), nutnost byl kevlar.řemen,ten origo strašně klouzal.Pružinky ve spojce si už bohužel nepamatuju jaký se tam dávaly.Ještě jsem tam měl větší trysku v karbanátku,větší Airbox, odblok CDI, a výfuk Stage 6 Pro Replika Chrom na CPI, a pak to "letělo"tachometrových celých 75km/h,takže jsem na tom chvíli jezdil, a pak šel fofrem do světa,protože tisíce za tuzing jenom lítali,což se moc nepozdávalo mojí ženě,a dneska když si na to vzpomenu, jak člověk řešil každý 1km/h, tak se jen usměju a zakroutím hlavou. :wink:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Předchozí

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 10 návštevníků

cron