...tak jsem dnes úspěšně prokličkoval mezi přeháňkama na první garančku a zpět...
Při kontrole bylo nalezeno několik drobných závad, ze kterých by však časem min.jedna ohrozila řidiče. A právě ta nejzávažnější byla (zatím) lehká vůle řízení. Tím pádem došlo k demontáži přední kapotáže seřízení a dotažení. Dále proběhla kontrola, vyčištění a seřízení karburátoru (volnobeh a bohatost). Výměna vzduchového a palivového filtru. Kontrola řemenu a variátoru, který byl kupodivu čistý bez prachu, řemen nenesl známky opotřebení. Proběhlo též seřízení brzd, kotoučovka v pohodě, jen zadní bubnová byla přitažena. Dále nějaké to promazání a dotažení šroubů...
Co se týče mé připomínky o chování Yukiny během prvních 500km zajíždění (3x uplná ztráta tahu, po zastavení a 30sec.pauze opět OK a v tahu, viz výše), mechanik jasně vydedukoval, že na vině je podtlakový ventil, který však během testu fungoval bezvadně, takže byla dohodnuta zaruční výměna případě častějších projevů, nebo zhoršení stavu funkce. Nadstandartní službou bylo, že mi mechanik vyměnil palivový filtr za lepší kousek, kde se dá lépe vysledovat proudění paliva do karburátoru...
Na téma odstarnění restrikce výfuku mi mechanik doporučil ještě posečkat tak do 1500-2000 ujetých km, protože by tím skončila záruka motoru, dle vyjádření Yuki. Je to zajímavé, protože např. u TGB je tomu jinak, po 420km restrikce venku a záruka mi stale běží...
Celá garanční prohlídka, u které jsem byl osobně po dohodě přítomen, trvala kolem 2h a vyšla na 405,-Kč.
Nesmím však zapomenout na perličku na závěr, po vyjetí ze servisu me po 2km opět potrápil podtlakový ventil. Takže již ze zkušenosti po 20-30sec startuji a opět vše OK, zbytek trasy domů (cca 20km) byl už bez problémů...
PS: ...když nepřitéká, tak to nejede