98-čka by ti s ní neměla nic udělat, ale pravdou je, že pokud budeš tankovat u slušné pumpy kvalitní 95-ku, taky se nic nestane a ušetříš. Netankuj raději nikde u supermarketu nebo v JZD, není to sice pravidlo, ale dosti často tam lze narazit i na roztodivné směsi. Já jednou za čas dám u sebe 98-ku, možná je to placebo efekt, ale zdá se mi, že je to o něco málo živější. Navíc, pokud ti bude skůtr stát delší dobu, tak ty biosložky z 95-ky ti mohou spíš udělat zle, než používání 98-ky. Ale to jen při opravdu delším stání, třeba přes zimu, to ti doporučuji natankovat tu 98-ku, aby jsi na jaře nemusel vypouštět z nádrže to, co se ti z 95-ky může, ale i nemusí, vytvořit. Už se to tu někde probíralo, zkus dát do vyhledávače nahoře něco jako 98 apod. a uvidíš, co ti to najde. Někdo tvrdí, že v těch lepších 98-kách jsou různé příměsi, které ti mohou případně pomoci vyčistit palivovou soustavu od různých usazenin, různá aditiva apod. Někdo to popírá, jiný potvrzuje. Vybrat si ale budeš muset ty. Spíše bych ti poradil toto : tankuj u slušné značky pumpy klasickou 95-ku, případně nějaké ty jejich speciály 95, a budeš v pohodě. A když jednou za čas dáš tu 98-ku, nic se nestane.Pravdou je, že v papírech je většinou ta 95-ka, přesněji jsem neviděl nikde nic jiného.
viewtopic.php?f=67&t=7073&hilit=palivo+98