Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
12 dub 2015, 19:16
Zmerat odpor indukcnirj cievky a fajky ma byt okolo 12kohm (8kohm cievka +5kohm fajfka) vecsinou odchadza koncovka na sviecky ale po 100km sa mi nezda.
12 dub 2015, 20:08
Hadička TGB.jpg
Ono to dělalo vlastně už od začátku hned jak sem s tim vyjel z prodejny, dneska sem tam s tím byl a technik aniž by se na tom projel tvrdil že mi to věří a že to bude nejspíš klouzat řemen, chtěl sem to tam nechat ale přesvědčoval mne ať už to dojezdím do těch 500 km - scházelo mi jen pouhých 150 které jsem dneska zdolal a zítra jim to tam vezu ať se s tím poperou.
Ještě mám jeden dotaz na tu hadičku co vede z airboxu (viz obrázky) tak je na konci zaslepená špuntem a v prodejně mi tvrdily že musí být zaslepená jen občas z ní vypustit ty vykondenzované srajdy je to něco jako olej s vodou, já to vypustil po ujetých 130 km a bylo tam toho snad no dobrý dva velký panáky a už sem tam ten špunt nedával. Tak nevím jestli to má být zaslepené nebo ne. U Yuki Fairy je ta záslepka jen prý pro převoz aby z toho nic nevytékalo a při provozu to má být otevřené.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
12 dub 2015, 20:36
Pis to temy tgb, zaspuntuj a kes tam nieco bude tak vypust
11 kvě 2015, 17:04
Zdravím vespolek, tak jsem od loňského jara hrdým majitelem červené Cityny. S tímto strojkem jsem víceméně spokojen, když si vzpomenu na cenu, tak ještě víc. Jen mám malinko rozporuplné pocity ohledně servisu. Jezdím na servis k mému prodejci a snad nejoriginálnějšímu servisnímu místu - Pyramida Průhonice. Co se týče záručních oprav, je vše v pořádku a ochotně vymění co je potřeba. V mém případě loni tachometr - neustále se restartoval a to i když byl vypnutý klíček
a plastové kolečko kolem zámku, letos jsem objevil malou prasklinku v krku řízení, v tom jakoby rameni co drží přední tlumiče - také bez problému vyměněno na záruku. Ovšem trochu nejistý si jsem s údajně provedenými úkony při roční pravidelce která stojí 1849Kč. Říkali jak kontrolují variátor, kontrolují vůli ventilů a jak kvůli tomu musí motor ven a proto je to tak drahé, ovšem všechny šrouby jsou zapášené a zabahněné úplně stejně jako před servisem. Olej na to že má být vyměněný mi přijde také poměrně tmavý, stejně jako před výměnou
. Rozhodně bych nerad je jakkoli křivě obviňoval, ale opravdu to ve mě budí trochu pochyby. Jakou barvu má olej po výměně u vás? Podle faktury je tam Repsol 10w40 moto sint 4T.
11 kvě 2015, 17:23
Kvůli kontrole ventilů a variátoru rozhodně nemusí motor ven, maximálně odplastovat skútr z důvodu přístupu k hlavě válce a ventilovému víku. Nevím jakou barvu má v základu Repsol, ale většinou bývá olej krásně čirý, zlatavý.
Jsi možná další rybka, co se chytla prodejci na udičku.
11 kvě 2015, 19:00
Ta zelezi ako tam,ten,motor je namontovany, obcas je vyhodnejsie tie 3 hlavne skrutky povoli a vybrat motor ako gynekologicky nastavovat ventili
16 kvě 2015, 22:41
Nevím jak u City ale u Fairy při seřizování ventilů opravdu není potřeba vyndavat motor a ty skůtry jsou hodně podobné. Ventily nemám seřízeny u Fairy ani jednou - nebylo to potřeba a to mám už najeto přes 7 tisíc. U Matrixe mi je seřizoval opravář jen jednou po 500 km ale to bylo když se dávala nová hlava - zvýšení z 50 na 80 a v současné době též najeto kolem 7000 km a přístup k ventilům po odplastování nádherný byl jsem si u toho a za necelou hodinu vše hotové i s výměnou oleje v motoru a ve variátoru. Jinak garančka mě stála vždy 900 maximálně 1000 kč a to prý je i tak hodně jak tu někteří psali. To s těmi ventily je jen takovej trik aby se zakamuflovala ta nehorázná částka. V sekačkách taky není nikdy potřeba seřizovat ventily a motor ve skůtru je téměř stejný a obsahově i mnohdy nižší, mám třeba u sekačky obsah 155 ccm.
23 kvě 2015, 13:11
Zdravím, zajímalo by mě kolik vám jede cityna do kopce v sérii bez tuningu? Mě max mezi 50 - 60 km/h. To se mi zdá málo když na ní jedu sám. Mám ji novou najeto cca 550km po prvním servisu.
28 kvě 2015, 11:14
Já už na ten značkový servis kašlu, jezdil jsem tak jen kvůli záruce a tu jsem 2x využil a ještě skoro rok využít můžu. Jinak do kopce mi jede když to není vyloženě krpál klidně i 80 možná i více dle tacho.
28 kvě 2015, 18:43
Tady je výškový profil:
http://www.mapy.cz/zakladni?planovani-t ... 22%7D&ri=0 Na tomto úseku nejsem schopen jet rychleji než těch 50 - 60 km/h podle tacho. Vážím cca 100kg. No ale asi to bude fakt krpál protože jsem to měl ve značkovém servisu když se dělala první servisní prohlídka a je vše v pořádku jak mě bylo zděleno...
29 čer 2015, 16:05
Ahoj,
našel jsi nějaký důvod proč to nejelo? Řeším podobný problém, do 75km/h na rovince jede dobře, ale tam s rychlostí končím. Kopec 60-65max pokud jsem rozjetej, jinak 50 to jistí
Podezřívám válečky ve variátoru, ale servis jsem ještě nenavštívil... nějak se v tomto počasí nemohu smířit s plechovkou
EDIT: o den později max 67km / h
EDIT2:
2.7.15 Ladění karburátoru, výměna svíčky. Krapet živější, ale pořád to je línější. Další meta je variátor a spojka...
Kája
05 črc 2015, 10:09
Ahoj
Tak u mě je to pořád stejné akorát jsem nechal měnit variátor za ten Naraku ale taky to nepomohlo.
05 črc 2015, 11:56
Valheru_KOKr píše:Ahoj,
našel jsi nějaký důvod proč to nejelo? Řeším podobný problém, do 75km/h na rovince jede dobře, ale tam s rychlostí končím. Kopec 60-65max pokud jsem rozjetej, jinak 50 to jistí
Podezřívám válečky ve variátoru, ale servis jsem ještě nenavštívil... nějak se v tomto počasí nemohu smířit s plechovkou
EDIT: o den později max 67km / h
EDIT2:
2.7.15 Ladění karburátoru, výměna svíčky. Krapet živější, ale pořád to je línější. Další meta je variátor a spojka...
Kája
Kolik byste si pane představoval s 6 kW strojem (a to je ještě výkon, který není měřen na zadním kole! a každý motor má v praxi špetku jiný výkon), s variátorem, kde je vcelku vysoká ztráta přenosu výkonu, který váží 117 kg + váha jezdce (zřejmě dospělého)?
Někteří lidé si představují modré z nebe, ale jak se říká z hov*a bič neupleteš.
14 črc 2015, 03:27
Ahoj
Mám otazečku a tak žádám o pomoc .
Jaké jsou možnosti a funkce panelu přísrtojů ?
Když jsem podržel oba knoflíky tak se mi někdy podařilo dostat do nastavení hodin.
A nebo také do možnosti nastavení třímístného čísla nebo se zobrazilo LC a třímístné číslo .
Nevím k čemu je to dobré ? ... a co to vlasně znamená ?
A druhá :
Nemá někdo schema elektroinstalace nebo servisní manuál ?
Díky
15 črc 2015, 10:51
jackm píše:Kolik byste si pane představoval s 6 kW strojem (a to je ještě výkon, který není měřen na zadním kole! a každý motor má v praxi špetku jiný výkon), s variátorem, kde je vcelku vysoká ztráta přenosu výkonu, který váží 117 kg + váha jezdce (zřejmě dospělého)?
Někteří lidé si představují modré z nebe, ale jak se říká z hov*a bič neupleteš.
Moje představa? 80-90 km/h rovinka... 70-80 kopec... tedy o fous lepší než 2t 50ccm