Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
15 čer 2017, 20:41
ahoj, prosím o radu:
Pasr dnu zpet jsem koukal do karburatoru na velikost trysek - mel jsem je vyndané obě. Jen sem je omrknul a hned zas našrouboval zpět.
Po slozeni jsem se snazil vyladit otacky kombinaci "vzdusnik" + dorazu klapky. Naladil jsem to na 1500ot/min.
nicmene sahnu na plyn, trochu motor vytocim, staci jen trochu a otacky se na volnobeh ustali na 2500. Vypnu motor, nastartuju a otacky jsou na 1500.
Jinak za studena motor sice hned naskoci, ale taky hned chcipne.. musim to dat treba na 5x.. pak se trochu zahreje a drzi. Za tepla to chytne a drzi hned.
Dnes sem odpojil na zkousku automaticky sytic.. bez efektu.
Takze co to? Napada me snad jen, ze mi tam visi jehla na mebrane? na tu sem ale vubec nesahal.. sel sem jen do plavakovy komory.
15 čer 2017, 21:51
Ako si vyladil tie otacky, ako si postupoval pri nastavovani.
15 čer 2017, 22:41
nasadil sem karb, nastartoval a nastavil to za studena, aby motor vubec drzel volnobeh. Pozdeji znovu za tepla.
vzdusnik zasrouvboval a povolil o cca 1,5otacky tzn. o 360 +180° + doraz klapky.
jeste jeden poznatek.. ve chvili kdy jsou otacky zvysene, tak stacil naprosto minimalni pohyb se sroubem dorazu klapky a otacky padly na 1500.
taky se mi zda po zavreni plynu jdou otacky dolu dost pomalu... pritom lanko/napinaci kladka se vraci az na doraz bez problemu.
no ale co mi nejde do hlavy je to, proc se otacky ustaly na 2500 (po vytoceni) a kdyz motor vypnu/zapnu tak zase drzi na 1500.
16 čer 2017, 11:16
No tak teraz nastartuj zohrej motor na prevadzkovu teplotu. Skrutkou klapky nastav najmenie otacky ktore este pojde nastavit aby to nezdochlo. A skrutkov zmesi skus otacat dolava alebo do prava az najdes taku polohu kedy bude mat motor rovnomerny chod pripadne sa zvysia otacky ( ak dojde k zvyseniu otacok tak skrutkou klapky ich znova zniz na minimalne aby to nezdochlo a opakuj postup s skrutkou zmesi. Az uz nepojdu skrutkou zmesi zvysit otacky najdi taku polohu skrutky zmesy pri ktorej to bude mat rovnomerny chod. Potom mozes uz skrutkou klapky nastavit spravne volbobezne otacky cca 1800 az 2000ot
16 čer 2017, 12:14
zkusim, diky!
22 čer 2017, 20:44
tak jeste sem poradne nedoladil jedno a mam tu další:))
Tteče zadní tlumič. Da se to řešit sadou gufer jakože repasovat nebo rovnou novej tlumič/tlumiče?
22 čer 2017, 21:57
Pozri si cenu tlmica a rozhodni sa
22 čer 2017, 23:01
Pro představu ... ND yuki ... za kus ... zadní tlumič 1332,- Kč ( s nádobkou ) .... 1035,-Kč bez nádobky
Naposledy upravil
polakrgs dne 12 črc 2019, 08:58, celkově upraveno 1
23 čer 2017, 10:09
jj o cenach za tlumic pedstavu mam, spis mi slo o to jestli se to da jednoduse repasovat. Vsiml jsem si ze se prodavaji i nahradni sada gufer.. ale netusim co by obnasela ta samotna repase. Jestli se to musi v odbornem servisu rozebrat, vycistit, nový olej, gufera.. to by samozrejme vyslo asi i draz nez novy origo tlumic.
jinak k originálu už mam docela neduveru, kdyz se odporoučel tak rychle. To uz bych asi vymenil rovnou oba za neco jinyho.
15 črc 2017, 15:11
Dotaz k variatoru asi na Dusana?:)
koupil jsem "performance" pr.114, vetrak 117mm. osazeno valeckama 13g. Podle meho je to kopie Nibbi racing.
vse pasovalo jak ma.
Nicmene pozitini efekt veskerej zadnej.. resp. mozna trochu plynulejsi prubeh akcelerace. Start stejne vlaznej, rychlost dokonce nizsi.
Dal sem teda 11g valecky - vyssi otacky pri akceleraci. Nicmene porad to nebylo zdaleka ono.
Co me ale nemile prekvapilo tak, ze se skutr se hnul az pri 4,5-5tis/ot. (pred tim 3,5) Mimochodem i tak byl odpich dost letargickej:)
a ted asi dulezitej postreh: valecek na kterym je nasazenej variator je stejnej jako originál, nicméne po nasazeni "leze" z variátoru cca 16,5mm, ze standard variatoru leze jen 13mm. To ma samozrejme efekt na pozici remenu. Vetsi mezera by mela zajistit remen niz = lehci prevod pri startu. Nicmene diky tem zvysenym otackam spis cucham ze remen proklouzne nez ho v 5tis pritlaci variator. Muze tak byt?
kazdopadne 13g vs. 11g nemelo zadnej efekt. Rozjezd v obou pripadech cca ve stejnech otackach.
remen ma 19mm. novej mel asi 19,2mm..
15 črc 2017, 19:14
Takže ta mezera mezi řemenicema je tedy o dost větší, než původně. Možná už tam tedy řemen není natěsno, ale má vůli, což asi není dobře a může to způsobovat tu lenivost při rozjezdu.
16 črc 2017, 06:00
Tak najprv by trebalo zistit aku dlzku remena tam mas origo. Novy remen by mal mat 20mm,ake maz oznacenie remena? Zmeraj ten cap aky je dlhy.
16 črc 2017, 15:02
Variátor a řemen by měly jít do páru, teoretický je možné, že po výměně variátoru potřebuješ řemen jiné délky.
16 črc 2017, 17:04
Jestli tu sadu nechces, nebo uz nemuzes vratit, tak zkrat ten vodici valecek (cep), min o 2mm, nebo podle stareho originalu. Samozrejme pozor na povrch, ktery ma zustat hladky.
Odesláno z mého K4000_PRO pomocí Tapatalk
16 črc 2017, 18:13
remen mam powerlink 835 - 20, menil jsem ho cca 500km zpet. Starej mel totiz 18,4mm. Fungl novej asi 19,2mm.
Koupil sem skutr s najezdem udajne 3000km. Spatne to jelo, zrychloval prakticky z volnobehu. Valecky jak se ukazalo byly otlaceny, remen jsem menil za novy powerlink (asi cinska kopie?) kazdopadne vizualne zcela stejny jako ten puvodni powerlink.
cep je dlouhy 51,5mm.
zkratit ho je samozrejme celkem snadna moznost a asi to bude nutnost - ta mezera je asi pricinou pocatecniho prokluzu a zaroven i snizeni max. rychlosti pac remen se nedostane na vrchni kraj remenic.
Nicmene nez se tak stane, zajimalo by me jak to je u jinych variatoru. Nema nekdo Narako maxi speed?