YUKI 125 CITY

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod jan.chrstos » 23 kvě 2017, 11:59

JardaB píše:Vůbec nerozumím dotazu - co tím myslíš ?


ptám se na to, kolik Vám točí motor při akceleraci. Mě se dostane na 7200ot/min a tam drží.
papírově by měl mít největší výkon až v 7500-8000, takže tam by se měl asi? dostat při akceleraci, tak aby byl využitý jeho max. potenciál.
jan.chrstos

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 30 lis 2016, 11:04

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod skompa » 23 kvě 2017, 14:40

Tak dej o půl gramu lehčí válečky a otáčky nepatrne zvýšíš. Jen to zas bude trochu znát na maximální rychlosti. V tomhle jsou dobré válečky Dr. pulley, které při plném plynu více točí, při konstantní rychlosti zase sníží otáčky.
skompa

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 25 čer 2012, 22:03

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod jan.chrstos » 23 kvě 2017, 15:06

skompa píše:Tak dej o půl gramu lehčí válečky a otáčky nepatrne zvýšíš. Jen to zas bude trochu znát na maximální rychlosti. V tomhle jsou dobré válečky Dr. pulley, které při plném plynu více točí, při konstantní rychlosti zase sníží otáčky.


to urcite zkusim. diky.
Ano max. rychlost pujde dolu. Ale proc to?
Motor pobezi jen ve vyssich otackach, ale prevodovy pomer "variator/rizene remenice" preci zustane stejny... tak kde je problem?:)
jan.chrstos

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 30 lis 2016, 11:04

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod skompa » 24 kvě 2017, 10:30

No to je úplně jednoduché. Díky lehčím válečkům motor točí vyšší otáčky v celém spektru. Tudíž jestli jsi třeba měl dříve maximální otáčky motoru v cca 100Km/h, tak v případě lehčích válečků budou maximální otáčky např. v 90km/h.
skompa

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 25 čer 2012, 22:03

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod jan.chrstos » 24 kvě 2017, 21:29

ano, v praxi:

težší válečky = nižší otáčky při akceleraci
lehčí válečky = vyšší otáčky při akceleraci
to je jasný.

nicméně stále nechápu ten efekt snížení rychlosti při použití lehčích válečků (při ot. do 8000). Zvýší se otáčky, ale převodový poměr na řemenu je přeci stejný? nebo ne?
resp. nesmím to s tím snižovaním přepísknout až tak, že ten motor budu přetáčet.. např. k 9000-10 000ot/min, kdy už výkon nejspíš zase padá. Neznám ale výkonovou křivku, jen údaj výrobce že max. výkon je v 7500 resp. až v 8000ot/min.

dle otáčkoměru(za předpokladu, že teda ukazuje správně) se teď dostanu na max. 7200ot/min. Vmax je cca 100km/h, válečky 11g. Jako nejsem nespokojenej:) dle výrobce je ale max výkon až 7500-8000ot/min. Abych se na ně byl schopen vůbec dostat, dám teda lehčí válečky. Řekněme že se tím dostanu na těch 8000ot/min. V ten moment přeci není důvod aby šla max. rychlost dolu ne? Motor se přeci konečně dostane na svůj max. výkon.
Pokud tedy onen otáčkoměr ukazuje teď opravdu realný hodnoty a ne třeba o 2tis ot. míň:)

Proto jsem se ptal kolik to komu točí.. jesi někdo točí i nad 7500. Trochu o tom totiž pochybuju....
Tady kolega popisuje, že dal 8g válečky a motor se stejně nedostal přes 7500ot/min. To skoro zavání nějakým omezovačem otáček. CDI?

"Z křižovatky vyrazím závodním stylem. Pade je tam, šede je tam……šedesát jedna…….dva….tři…..dva….šedesát…a dál ani prd kamarádi. Motor točí sedm a půl a plazíme se jak šneci. Uberu půl plynu a jedu pořád šede. Přidám na plnej a jedu pořád šede, jen to víc ječí.

Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/ojete-mo ... 31208.html
Copyright © Motorkari.cz"
Naposledy upravil krizik1 dne 24 kvě 2017, 21:46, celkově upraveno 1
Důvod: necituj poslední příspěvek
jan.chrstos

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 30 lis 2016, 11:04

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod polakrgs » 24 kvě 2017, 21:58

Mám standardní motor a variátor bez uprav. Na centrálním stojánku to vytočím až na konec otáčkoměru (10 000). Reálně jsem z toho na rovince vymáčknul 94km/h. Ale jinak to většivou netrápím a když je odřazeno tak držím 56km/h a je tam 5200ot./min.
polakrgs

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 43
Registrován: 14 črc 2015, 03:14
Skútr / moto: yuki
Tuning / úpravy: ne

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod jan.chrstos » 24 kvě 2017, 22:14

na stojanu to taky prubnu, jesi tak jde pretocit, tak tam asi zadenej omezovac nebude.
V zatezi to pak asi bude holt strop vykonu/kroutaku.. i kdyz mi to prijde trochu divny. Motor je skoro v nejlepsim.. rovinka a proste se pres tech 7200 neprehoupne a neprehoupne.
jan.chrstos

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 30 lis 2016, 11:04

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod polakrgs » 24 kvě 2017, 22:40

Někde jsem četl několik rad od tuningářů a výsledkem bylo ,že moc velké změny ve výkonu nikdy nenastaly. Ale jinak hodně zdaru .
polakrgs

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 43
Registrován: 14 črc 2015, 03:14
Skútr / moto: yuki
Tuning / úpravy: ne

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod jan.chrstos » 25 kvě 2017, 08:14

jiste nečekám zázraky o to nejde. To spíš jen tak ze zajímavosti jestli tam omezovač je nebo ne.
Dnes jsem to zkoušel z kopce a dostal sem se na 7500 a tam konec.

svým způsobem by to mohlo být vysvětlení proč se někde udává 5,5kW při 7500 a někde 6kW při 8000.
Dáno třeba jen nastavením omezovače otáček v CDI.. asi z důvodu emisních norem?
jan.chrstos

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 30 lis 2016, 11:04

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod polakrgs » 25 kvě 2017, 08:21

Mám typ 5,5kW / 7500ot. , ale některé typy měli EGR ...to však není můj případ. Já to mám orig. zaslepené . Na tom stojánku to však vyženu na konec otáčkoměru (10000) - žádný omezovač
polakrgs

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 43
Registrován: 14 črc 2015, 03:14
Skútr / moto: yuki
Tuning / úpravy: ne

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod JardaB » 25 kvě 2017, 08:32

polakrgs píše:Někde jsem četl několik rad od tuningářů a výsledkem bylo ,že moc velké změny ve výkonu nikdy nenastaly. Ale jinak hodně zdaru .

=====

To ti tuningáři toho asi moc neuměli a dělali to podle oka a .... "měnili válečky". To nestačí ...

Pokud víš co děláš a a máš s tím zkušenosti a cit nebo to děláš na motorové brzdě, tak výsledky docílíš. U mně došlo ke zvýšení výkonu na zadní kole o více než 30% !!! skoro v celém rozsahu otáček.

http://www.skutrforum.cz/100-125ccm-skutry-f3/kymco-downtown-125i-abs-t10776-825.html
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod jan.chrstos » 26 kvě 2017, 14:14

tak novej poznatek:
zkontroloval jsem svičku - barva do seda = chuda smes.
jelikoz tam mam otevrenej filtr, pres kterej jde (predpokladam) vic vzdchu, tak se nabizi vysvetleni, ze ve vysokych otackach uz proste nejde do motoru dost paliva? a motor se tim nedostane do vyssich otacek. Restrikci by v tom pripade byla hlavni tryska.
Filtr jsem trochu priskrtil a sel to ozkouset. Otacky se hned vyhouply na 7500, takže jasnej efekt. Z mirnyho kopce pak dokonce na 8000 a rychlost na displeji 107:)

pocitove se mi ale zdala trocho slabsi akcelerace...mozna jen pocit. Jeste to chce dukladnejsi a delsi otestovani.
jan.chrstos

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 30 lis 2016, 11:04

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod skompa » 26 kvě 2017, 15:49

Tak to je jasný! Pokud máš otevřený filtr, tak musíš dát větši hlavní trysku v karburátoru. Zjisti si, jaká je tam origo a pořiď třeba o 6 čísel větší. Ideálně více trysek a otestovat.
skompa

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 25 čer 2012, 22:03

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod polakrgs » 29 kvě 2017, 17:22

Test otáček při rozjezdu ( vše v orig. ) nepřesáhne 6500ot. !!! Asi by to chtělo lehčí válečky, aby se to víc točilo.
Kolik váží originální ?
Záběr spojky začíná 3500 ot.
polakrgs

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 43
Registrován: 14 črc 2015, 03:14
Skútr / moto: yuki
Tuning / úpravy: ne

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod jan.chrstos » 30 kvě 2017, 08:36

origo maj cca 13g. Ja dal cinsky slidery 11g a pruzinu +1500ot. = maximalni otacky 7200 prakticky kdykoli.
Spojka ve 3500 zabira i me a trochu me to stve. Rozjezd neni zrovna to co bych si predstavoval.
Poresit to ale jde jen pres pruziny spojky resp. odlehcenim paken.
jan.chrstos

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 30 lis 2016, 11:04

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků