Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
16 úno 2016, 23:36
SPíše by ti sedly tyto -
http://www.ebay.com/itm/BLACK-LED-INTERGRATED-TURN-SIGNALS-MIRRORS-FOR-CRUISER-MOTORCYCLE-M8-M10-MOUNT/181710577580?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D35605%26meid%3Da4fb912e7dfd4d63b2669ef97e6dd163%26pid%3D100005%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D291550799493 . Lepší cena a redukce na závit. Je u nich gumová objímka, která zakryje ten utahovací šroub. Ale pozor na jednu věc! Zkontroluj si, jaký závit máš na řídítkách! Bývají buď oba pravé nebo jeden pravý a druhý levý. V případě, že by byl každý jiný, tak pokud si pamatuji, tato zrcátka mají oba závity pravé ( tedy pokud si to pamatuji dobře, nemám je zrovna po ruce). V tom případě bys musel použít některou z přiložených redukcí. U skůtrů bývá často závit 8 mm a tyto se dodávají s možností záměny montážního čepu pro skútry za 2 x 8 mm ve směru hodinových ručiček, dále s možností 1 x 10 mm opačný závit a s možností 1 x 8 mm opačný závit. Takže namontuješ na všechny varianty. 2x10 doprava, 2x8 doprava, 1x8 doprava a 1x8 doleva, 1x10 doprava a 1x10 doleva.
16 úno 2016, 23:43
neměl by být problém viz popis:
- Pre-installed 2 x 10mm Clockwise regular Mount thread, to fit most Japanese Cruiser
- Comes with extra 2 x 8mm clockwise mount stud for Scooters
- Comes with extra 1 x 10mm Reverse thread for Yamaha bikes
- Comes with extra 1 x 8mm Reverse thread for european bikes or Yamaha Bikes
Přijde 2x 8 a 2x10 ve směru hodinových ručiček a od každé velikosti jeden obrácený.... myslím, že tady nejde nic zkazit
a s cenou 1100Kč
16 úno 2016, 23:49
Jo, to by šlo. Nevšiml jsem si, že u nich jsou taky ty redukce. Pokud koupíš, tak ať ti dobře slouží.
19 úno 2016, 21:59
Pomalu se otepluje a tak se pouštím do přípravy na sezonu. Z loňska mám lehce prodřenou hadici od přední brzdy (nevím co s tím kdo dělal, ale když to skládal tak zapomenul protáhnout jednu gumovou krytku do očka, kterým to prochází... a protože to je přední brzda, budu víc v klidu, když dám hadici jinou.
A teď trochu kámen úrazu, prodejce prodává jen set páčka s nádržkou - hadice - třmen. Suma zbytečně atakující 2tis Kč. Koumám tedy díly z maxona a tam se ta hadice pohybuje příznivěji 177Kč
http://www.autokelly.cz/Product/YD-45126-GP10-0000/8377484/39653358;38957244;40069419;40069164;40068486;40068787;40068487No a teď to hlavní... Je možné, že by byla nějak zásadně jiná proti Yuki? Většinu dílů pro hustotu sítě Kelly beru z Maxona, ale třeba hlavní stojánek je jiný
Děkuji za případné postřehy
22 úno 2016, 06:48
Nemusel by tam být zásadní problém,nech si změřit délku a porovnej. Případně si můžeš koupit koncovky a pancéřovou hadici v metráži a poskládat si hadici na míru,to ale vyjde dráž cca do 500,-....
22 úno 2016, 07:44
Pokud je koncovka nějakým standardem, pak je výběr vcelku veliký (včetně délek) a i na míru za 500Kč
pořád 1200 doma
22 úno 2016, 09:26
Koncovek je mraky,ale většinou se liší délkou a zahnutím připojitelné koncovky. Pro jistotu si můžeš změřit průměr oka. Jiný rozdíl by tam být neměl. Já si takhle skládal asi 6 hadiček na auto.....
05 kvě 2016, 05:14
Mám problém se zadní kotoučovou brzdou !!!
Je vidět , že dochází k tření destiček, víc než je zdrávo a tak zadní ráfek kola je stále zaprášen.
Brzdový kotouč je po jízdě značně zahřát !
Při otáčení kola na stojánku však není znát nějaký větší odpor , když počítám ,že společně s kolem otáčím s převodem směrem k odstředivé spojce. Ale každé tření znamená ztrátu výkonu a to je na tomto stroji vždy znatelné !
Lze nějak upravit sevření brzdových desek ?
Přijde mi , že plovoucí třmen moc neplave ! ... jistou vůli má, ale nic moc.
05 kvě 2016, 10:02
třmen by bylo nejlepší sundat a rozebrat - uvidíš stav kluznejch ploch čepů. pak bych určitě kouknul na stav kapaliny - pokud by jí bylo v nádobce příliš,může to přibržďovat (ale obvykle je to dost znát a za jízdy se to zhoršuje).
jinak, já mám taky zaprášený kola a do určitý míry je to normální, stejně jako mírný (!) zahřátí kotouče i bez použití brzd.
05 kvě 2016, 13:10
Už jsem na to koukal, ale dám si opáčko ... ale asi to bude normální stav a jev
05 kvě 2016, 16:08
víš,co mě ještě napadlo? ve třmenu je tenkej plíšek - obvykle nerez - s výstupkama, který zapadají do destiček. když by to bylo blbě složený dohromady, mohlo by to tlačit destičku ke kotouči
05 kvě 2016, 20:11
To je pravda .. Ale dnes jsem to byl projet a zlepšilo se to. Lehce zahřáté kotouče - normální stav . dik
10 kvě 2016, 20:35
Tak jsem konečně po zimě vytáhl Yukinu z garáže.
Letmé obhlédnutí mi vyvolalo husí kůži i mezi půlkami, tolik orezlých míst na rámu, stupačkách... to je mazec. Při zkoumání jsem si roztrhal trochu prst o kvalitní sváry na hlavním rámu další luxus hned před první jízdou...
Co ovšem následovalo včera a dnes, to mi přivodilo několik šedivých vlasů které jsem opravdu nestál. Při jízdě se začala restartovat přístrojovka a po zastavení se Yuki chcípla, zhasla a dost nikam nejedeme. Letmá kontrola, odpojena baterka, připojena baterka, Yuki jela.... a po pár km stejná situace.... Včera kontakt jednoho servisu s výsledkem klasika, vadná digitální přístrojovka, dáme vám za 2700 Analogovou a budete mít klid... Trvám na infu o digitální: ta je drahá tu nemáme skladem, bude na objednání za 3500,-. Co dodat smířil jsem se s blikající přístrojovkou a občasnou potřebou odpojit baterku. Druhý pokus o řešení jinde potvrdil, že digitální přístrojovky jsou nějaké divné a že tedy jedině výměna a tedy doporučují Analog, že pak bude klid a digitál nemají skladem, jen na objednání.
Když něco nefunguje, co se ještě může stát při pokusu o opravu? Je to jen elektronika takže nic co by se nedalo pořešit. Připravil jsem se na laborování s přístrojovkou, ale nakonec na ní ani nedošlo!!! Odpojená baterie a vykoukla na mě rozpadlá skleněná pojistka. Zkusil jsem jí vyměnit a hele nic nepohasíná, skútr nechcípá vše jak za mlada.
Je otázkou zda bych odjel ze servisu se stejnou závadou nebo s novou přístrojovkou, ale jakýkoliv závěr by byla jen nesmyslná spekulace.
10 kvě 2016, 20:55
Problematika skleněných pojistek postihuje všechny takto vyráběné skútry čínského podání . Je nejjednodušší je zaměnit za auto pojistky o stejné hodnotě společně s pouzdrem a je od toho navždy klid .
10 kvě 2016, 21:05
Naprostý souhlas:
a k tomu