od Valheru_KOKr » 10 kvě 2016, 20:35
Tak jsem konečně po zimě vytáhl Yukinu z garáže.
Letmé obhlédnutí mi vyvolalo husí kůži i mezi půlkami, tolik orezlých míst na rámu, stupačkách... to je mazec. Při zkoumání jsem si roztrhal trochu prst o kvalitní sváry na hlavním rámu další luxus hned před první jízdou...
Co ovšem následovalo včera a dnes, to mi přivodilo několik šedivých vlasů které jsem opravdu nestál. Při jízdě se začala restartovat přístrojovka a po zastavení se Yuki chcípla, zhasla a dost nikam nejedeme. Letmá kontrola, odpojena baterka, připojena baterka, Yuki jela.... a po pár km stejná situace.... Včera kontakt jednoho servisu s výsledkem klasika, vadná digitální přístrojovka, dáme vám za 2700 Analogovou a budete mít klid... Trvám na infu o digitální: ta je drahá tu nemáme skladem, bude na objednání za 3500,-. Co dodat smířil jsem se s blikající přístrojovkou a občasnou potřebou odpojit baterku. Druhý pokus o řešení jinde potvrdil, že digitální přístrojovky jsou nějaké divné a že tedy jedině výměna a tedy doporučují Analog, že pak bude klid a digitál nemají skladem, jen na objednání.
Když něco nefunguje, co se ještě může stát při pokusu o opravu? Je to jen elektronika takže nic co by se nedalo pořešit. Připravil jsem se na laborování s přístrojovkou, ale nakonec na ní ani nedošlo!!! Odpojená baterie a vykoukla na mě rozpadlá skleněná pojistka. Zkusil jsem jí vyměnit a hele nic nepohasíná, skútr nechcípá vše jak za mlada.
Je otázkou zda bych odjel ze servisu se stejnou závadou nebo s novou přístrojovkou, ale jakýkoliv závěr by byla jen nesmyslná spekulace.
Kája
Yuki CITY 125 - Nová čína, s jasnou historií a zcela nejasným osudem
Kokříkovi cestyNevidí mě! Neslyší mě! Nepředvídá mě! Nedává pozor! Nerespektuje mě, protože jsem na 2 kolech! Vím to, předpokládám to, a proto ještě jezdím a stále píši!