Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
17 bře 2015, 18:37
Stačí mi už jen ten pohled na ty sváry v 0:47
17 bře 2015, 18:44
Pokud by měl někdo zájem, tak mi přistála do pošty nabídka na skútr.
V odkazu podrobnosti.
http://gdyatian.en.alibaba.com/product/ ... 4509592585
17 bře 2015, 18:47
To jich dělají jenom 20000 kusů za měsíc? Tam bude určitě zdržení z důvodu kontroly kvality a technologických postupů.
17 bře 2015, 18:53
Zas na druhou stranu
Zajímalo by mě v jaké fabrice, kde se vyrábí motorky a skútry, najdete tolik skútrů pohromadě
17 bře 2015, 19:01
Hustá lakovna
:D:D
17 bře 2015, 19:18
Hej, ale náhodou tohle vypadá na kvalitní továrnu, všechno má svůj řád, zaměstnanci kulturně oblečeni, všude čisto... za mě jednička s hvězdičkou
např, já pracuji v jedněch nejmenovaných železárnách (ale stačí doplnit název mého bydliště, a víte kde
) a řeknu Vám u nás to vypadá jak v pekle, jak v minulém století oproti téhle čínské továrně (a to vyrabíme finální ložiskovou ocel pro skodovku! )
17 bře 2015, 20:56
Tady jsem našel jak vyrábí Baotian. Rámy sváří většinou roboti (na těch čistejch svárech to je ostatně vidět), prostředí taky rozdíl. A motor v mým Tancu šlape pořád stoprocentně jako když byl koupenej.
http://baotianmotor.en.alibaba.com/company_profile.html
18 bře 2015, 10:55
Chlapci a děvčata, především díky za krásné video z Baotian Motor - mám svého miláčka právě odsud a tak mě zajímá, jak ho ti Číňánci vyrábějí.
Přitom jsme s boyfriendem museli zatlačit slzu, když jsme si uvědomili, v jakém stavu je motocyklový průmysl v Česku. Bohužel, Jawa už je jen chcípající kobyla, která v agónii kope kolem sebe (její výplody jsou k pláči).
Číně patří současnost a především budoucnost. Nemusí se nám to líbit, můžeme proti tomu protestovat, ale to je tak jediné, co s tím můžeme dělat.
18 bře 2015, 11:34
To první video mi připomíná Radotínskou Janku, kde jsem byl v r. 87 na praxi.
Prostředí i stroje v podstatě stejné.
Naposledy upravil
HonzaR dne 18 bře 2015, 11:40, celkově upraveno 1
18 bře 2015, 13:38
Co v té Vespě kromě jinýho způsobu spojovaní skeletu tak nadpozemskýho? Všechno ostatní zase montujou báby u pásu akorát nemaj šikmý oči... Akorát pořád nechcete uznat velkou asijskou konkurenci no...
18 bře 2015, 13:41
Kde jsem to jednom četla? Že Čína vyrobí a prodá nejvíc skútrů na světě. Asi proto, že jsou dobré. A s boyfriendem máme zkušenost se třemi čínskými motocykly a všechny velmi dobré. Ale je pravda, že množství ještě nemusí znamenat kvalitu. Znamená to jen přijatelnou kvalitu pro většinu. Ti ostatní si prostě koupí něco jiného. Ale nám s boyfriendem čínská produkce vyhovuje. Dá se na tom jezdit denně do práce i na výlety. Z obrovské nabídky si mohu vybrat jak městského skútra, nebo pohodlnějšího maxíka. Máme obě varianty
. Do města je lepší Cyborg, na dálku maxík.
Tak něco už jsme na tom opravovali, resp. opravoval garanční servis. Ale nikdy to nebyly závady, které by vyřadily skútr z provozu nebo byly finančně příliš nákladné. Nemůžeme si dovolit dát sto a víc tisíc za skútr (to se raděj dobře oháknu a v létě na luxusní dovolenou), i když bude jezdit víc km bez poruch. Ale většina, a teď to myslím globálně, bere čínu jako vyhovující spotřebák a je s ní spokojena. To je prostě fakt. Pak je tu množina nespokojených, kteří se přeorientovali na jiné značky. Naštěstí na prodej je tolik zajímavých skútříků, že všichni mají z čeho vybírat. A i ti Číňánci se musí sakra snažit, aby si získali a udrželi zákazníky. A o to tu přece jde, o tom je konkurenční tlak. Kdyby se jim to nedařilo, asi by jejich výroba nerostla exponenciálně, není-liž pravda.
A tak se všichni radujme, že máme na čem jezdit. Jaro je tu!
18 bře 2015, 13:50
Hlavně jsou dostupné. Proč by si měl chudý důchodce kupovat padesátku za necelejch sto litrů? Vždyť je to na hlavu... A taky opravdu záleží na značce. Baotian, Kymco je něco jiného než Kingway, Jongwaj a podobný zkomoleniny... Tohle je pěknej důkaz - kopie skútru Baotian Tanco (co mám já) od Kingway - vzhledově stejný ale zpracování úplně jinde...
http://maczaka.webz.cz/Cinske_skutry.htm Můžu říct že většina jejich problémů se mě po 10 tisíci kilometrů (+ 4 tisích km předchozích majitelů) vůbec netýká...
18 bře 2015, 14:00
Marléna píše:Kde jsem to jednom četla? Že Čína vyrobí a prodá nejvíc skútrů na světě. Asi proto, že jsou dobré. !
Neni to třeba proto, že v asijských zemích je to hlavní dopravní prostředek a že Čína je nejlidnatější země na světě?
A určitě tam stojí jiné peníze než u nás.
18 bře 2015, 14:04
ROBOTOX píše:Co v té Vespě kromě jinýho způsobu spojovaní skeletu tak nadpozemskýho? Všechno ostatní zase montujou báby u pásu akorát nemaj šikmý oči... Akorát pořád nechcete uznat velkou asijskou konkurenci no...
Jinýho třeba to, že zavedené značky mají vlastní vývoj - materiálů, technologií - který velká asijská konkurence akorát kopíruje. Jedna líp, druhá hůř.
Ale to už zase sklouzáváme k debatě o ...