od Marléna » 18 bře 2015, 13:41
Kde jsem to jednom četla? Že Čína vyrobí a prodá nejvíc skútrů na světě. Asi proto, že jsou dobré. A s boyfriendem máme zkušenost se třemi čínskými motocykly a všechny velmi dobré. Ale je pravda, že množství ještě nemusí znamenat kvalitu. Znamená to jen přijatelnou kvalitu pro většinu. Ti ostatní si prostě koupí něco jiného. Ale nám s boyfriendem čínská produkce vyhovuje. Dá se na tom jezdit denně do práce i na výlety. Z obrovské nabídky si mohu vybrat jak městského skútra, nebo pohodlnějšího maxíka. Máme obě varianty
. Do města je lepší Cyborg, na dálku maxík.
Tak něco už jsme na tom opravovali, resp. opravoval garanční servis. Ale nikdy to nebyly závady, které by vyřadily skútr z provozu nebo byly finančně příliš nákladné. Nemůžeme si dovolit dát sto a víc tisíc za skútr (to se raděj dobře oháknu a v létě na luxusní dovolenou), i když bude jezdit víc km bez poruch. Ale většina, a teď to myslím globálně, bere čínu jako vyhovující spotřebák a je s ní spokojena. To je prostě fakt. Pak je tu množina nespokojených, kteří se přeorientovali na jiné značky. Naštěstí na prodej je tolik zajímavých skútříků, že všichni mají z čeho vybírat. A i ti Číňánci se musí sakra snažit, aby si získali a udrželi zákazníky. A o to tu přece jde, o tom je konkurenční tlak. Kdyby se jim to nedařilo, asi by jejich výroba nerostla exponenciálně, není-liž pravda.
A tak se všichni radujme, že máme na čem jezdit. Jaro je tu!