Výroba čínských skútrů

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod Dándí » 22 bře 2015, 17:12

Musím konstatovat, že se zde někdo baví stále kolem a dokola o té samé věci. Tou je plkat a bavit se tím, že dobří lidé ve snaze poradit jsou zazděni do zdi "blbců"a hňupů, kteří jen tvrdí něco čemu rozhodně NEROZUMÍ :!: Tak je nechme ať sami sebe do nebe samovychválí :mrgreen:

Já si už letos na jednom stroji posunul měřič km o 1 200 km a na druhém o 500 km a to po výletech, tak hurá ať to všem jezdí 8) :lol:
Jezdím na pohodu, spíš pomalejš než rychle
Uživatelský avatar
Dándí

500+
 
Reputace: 382
Příspěvky: 744
Registrován: 24 úno 2010, 11:37
Bydliště: Praha 1
Skútr / moto: YAMAHA IronMax- Já, BlackMax- Kamča a SH 300 spolu
Tuning / úpravy: netunime - jezdíme. Jen občas něco poladíme

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod ROBOTOX » 22 bře 2015, 17:16

Kuře píše:Bez komentáře... https://www.youtube.com/watch?v=YteZ6flsTSk

Taky naprosto zavádějící video... Pár sekund kdy nevíme vůbec o motorce a tak se to má týkat jako všech asijskejch motorek? Protože mýho Cyborga se to třeba netýká. Má najeto víc jak dvojnásobek... A to mám 120 kilo takže podvozek dostává zabrat...
Naposledy upravil ROBOTOX dne 22 bře 2015, 17:22, celkově upraveno 1
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod logitech » 22 bře 2015, 17:21

Ahoj.
Myslím že debatu zbytečně roztahujete do osobních výpadů, to je přeci zbytečné.
Pojďme rozumě a věcně diskutovat, vzájemné napadání nic neřeší.
Nevím proč Dándí uráží ostatní uživatele fora, označuje je za blbci a hňupy.
Opravdu jsem překvapen...

HonzaR :
Chtěl jsi příklad, tak tady je část z jedné recenze:
"Za necelých 65 tisícovek dostanete velký skútr se spolehlivým a hlavně výkonným motorem, který se nebojí ani jízdy ve dvou. Nabízí zároveň dostatek prostoru i dobrou ochranu proti nepřízni počasí. Zapomenout nesmíme na kvalitu zpracování, která jde mílovými kroky kupředu a obstojí i při přímém srovnání s výrobci zvučných jmen."
Tak si přestav že to je závěr testování Keeway Silverblade 125ccm ...... To samé se dočtu při čtení recenze PCX, Fly atd ... "značek"

Já vybírám skůtr, jako první koukám na cenu, ale samozřejmě si nechám rád poradit, nebráním se číně ani "značce" ,ale zatím mě nic nepřesvědčilo proč dávat 3x víc peněz za "značku", zatím tu čtu jen nesmysli, vzájemné napadání a urážky.

Špatné věci najdu i na Ferrari za 6mega, kvůli tomu nikoho nebudu přesvědčovat že to je šmejd. Na všem je něco nedokonalé a špatné, tak je to se vším.
Uživatelský avatar
logitech

25+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 47
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha - centrum

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod ROBOTOX » 22 bře 2015, 17:32

Věř mi že žádnej rozumnej důvod není. Jenom budeš litovat těch peněz a frustrovat tě jak si to kolega na Kymcu drandí za zlomek ceny a kvalita obou strojů bude stejná...
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod HonzaR » 22 bře 2015, 19:44

jako hrách na zeď...
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod Vratas » 22 bře 2015, 19:47

Tady jsou pro normálního člověka odpovědi na otázku "Proč ne čínský skútr?"

http://maczaka.webz.cz/ kliknout vlevo na čínské skútry a pak čínské skútry 2

Převzato z tématu Zvažujete koupi skútru z číny? Napřed číst, pak rozhodovat.

Pokud tohle někoho neodradí, tak už asi nemá cenu nic víc, než si to prostě koupit.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod ROBOTOX » 22 bře 2015, 19:56

Tohle jsem zmiňoval o pár stránek dál. Asi nečteš celý téma. Jedná se o nejlacinější číny. Ty Kingwaye jsou kopie skútru Tanco od Baotian Motors. Já mám prakticky ten samej skútr ale "originál" od Baotian a takřka žádný z jejich milionu problémů se mě doposud netýkal. To mám najeto přes 12 tisíc kilometrů... Motor šlape jako novej... Jenom idiot si koupí ten nejlevnější skútr. Baotian skútry stojí (stáli) jen o cca 5 tisíc víc a dostanete skútr na normální kvalitativní úrovni...
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod Marléna » 22 bře 2015, 20:07

Možná to mnozí nepochopili, ale mě vadí způsob jednání na tomto fóru. Nepřu se tady, jestli mám lepší motorku a výhodněji jsem ji pořídila. Co je ostatně komu po tom. Někdo má dobrou zkušenost s čínou, jiný špatnou. Nikomu ji neberu. A netvrdím, že čínské skútry jsou nejlepší stroje na světě. Nejsou.
Když srovnávám Piaggio a SYM, srovnávám kvalitu provedení. Výsledky SYM na německém trhu jsou notoricky známé a je to náročný trh. Když píšu o kvalitě FIAT, vím, jak přispěli Italové k rozvoji automobilových technologií (a co nevím, dopíše boyfriend), např. TDI, common rail jen abychom zůstala u dieselů. I když jsou it. konstruktéři geniální, výsledný produkt má do Mercedesu daleko. Mimochodem, léta jsme měli v rodině vozy Hyundai a někteří se jim posmívali. Kde je dnes Hyundai a kde Fiat? To říkám jen pro posměváčky, nechci flame. A že skútry porodila Itálie, ví všichni. Bez ní by nebylo ani PCX - koncept je okopírovaná Vespa z přelomu 40 a 50. let. A všechny další skútry mimo IT by rovněž neexistovaly. Jenže kopírují všichni a někteří přidávají i vlastní nápady, jiní ne. Ano, čína se jen veze. Spokojeni?
S některými lidmi ze SF se mi nechce ani komunikovat, natož je vidět naživo. Akceptuji, že jejich skútry jsou lepší, ať se ale s nimi předvádějí před jinými (ženami). A Marléna může být jen marketingový, virtuální projekt v cyberprostoru, a ten na srazy nechodí. Ani na rande.
Uživatelský avatar
Marléna

100+
 
Reputace: -49
Příspěvky: 157
Registrován: 22 zář 2014, 21:13
Bydliště: Velká Praha
Skútr / moto: Cyborg City 150

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod Slayrix » 22 bře 2015, 20:32

Tož to už je úplná blbost... Teď tu jako jdeš porovnávat auta??... To není možné, je jasné, že já bych se určitě také přiklonil k německému autu než k tvému zmíněnému Fiatu, ale to nemá nic společného s tím co jsi tu zmínila o Piaggiu proti SYM... Je mi celkem jedno, jestli to píšeš ty nebo ten tvůj ,,boyfriend'', ale to na skútr fóru už tím tuplem nemá co dělat...

Můžeme rovnou posoudit stát, jako takový a z toho usoudit, která je lepší a díky tomu má vše lepší ne??... :shock:
Naposledy upravil Slayrix dne 22 bře 2015, 20:45, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Slayrix

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 89
Registrován: 15 srp 2014, 11:36
Bydliště: Morava, Zlínský kraj
Skútr / moto: Aprilia SR Max
Tuning / úpravy: Akrapovič, Malossi plexi, LED blinkry a ještě pár designových drobností :)

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod Dogs » 22 bře 2015, 20:45

Řekl bych že se tu nikdo se svým skútrem nepředváděl, ani nenapsal ten můj je nejlepší! Debata byla o kvalitě a spolehlivosti a tu jsi tady ty propagovala jako tu nejlepší, s vynikajícím poměrem výkon a cena. Ostatní většinou napsali že mají bohužel jinou zkušenost a proto si koupili "značku".
Bohužel ty tu celou dobu propaguješ čínskou výrobu, a najednou píšeš že se nepřeš....
Po dlouhé pauze >Aprilia SR 50 R SBK> Aprilia SR MAX 125 >Yamaha X-MAX 400....
Uživatelský avatar
Dogs

250+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 261
Registrován: 17 črc 2013, 19:10
Bydliště: Jižní okraj Prahy
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 400, Aprilia SR Max 125
Tuning / úpravy: Akrapovič......Aprilka = Sportovní plexi, výfuk RP, zrcátka, led blinkry, proužky...

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod eddie29 » 22 bře 2015, 23:25

Nikdo se tady nad nikoho nepovysoval ani se nikomu nesmal! Prijde mi ze Vsichni jsou tu jenom nastvani kdyz jsem prijde nekdo kdo nesedel na jinym skutru nez na svoji cine a zacne vykladat jak mu to jede 120 a ze to je overeny podle radaru v obci a ze tacho nepromeruje, mel jsem keeway a je pravda ze kdyz jsem jel do 60km/h tak moc nepromeroval, ale kdyz jsem jel z kopce, tak jsem dokazal otocit tachometr az k nule z druhe strany a ten vedle me na gilere mel na tacho 80km/h. Nebo sem nekdo prijde pro radu, vsichni mu doporuci neco a on tu zacne vytahovat ze proc ma platit za znacku vic? Protoze je tady popsanejch snad tisíce stranek o tom proc! Proc vzdycky nekdo prijde a zacne tady obhajovat cinu a vychvalovat svuj nakup ze udelal dobre? Proc mam mit skutr ve 125ccm s 6kw kdyz muzu mit 11kw? Proc tu nikdy nikdo nenapise rychlost podle gps jako nejakou vypovidajici hodnotu? Me osobne je jedno kdo na cem jezdi, sam jsem mel keeway jako první skutr, ale nevykladejte tady prosim ze se ty skutry dokazou vyrovnat znackovejm, to doopravdy fakt ne! Dokazou se priblizit, ale ne vyrovnat. To bude jeste dlouho trvat! Nerikam ze cina nemuze jezdit bez poruch, ale zatimco i ciny bude bez poruch 20 skutru treba ze 100 u znacky to bude 95 ze 100 a to je ten nejvetsi rozdil! Proc bych si mel kupovat neco, na co dostanu zaruku jenom na papiru a budu doufat ze jsem si vybral zrovna dobrej kousek, kdyz si muzu vybrat mensi riziko? Dalsi aspekt je prodejni cena ojeteho skutru. Zatimco,, znacka" si tak nejak drzi cenu, da se rict, tak kdyz koupis cinu a budes ji chtit za pet let prodat, tak se nejake pekne castky moc nedockas! A marleno poslední dobou neverim ze co pises neni sranda, protoze to nemuzes myslet vazne, co nekdy vypustis do sveta...


Ale tenhle clanek je stejne zbytecnej jako dalsich tisic vlaken tady na foru, protoze zitra prijde stejne znovu nejakej nove registrovanej clen co zase zacne kolecko na novo ze ma 30 000kc a ze chce radsi nejakej novej skutr se zarukou.... Bohužel
Bylo F15 TUNED,Teď už jenom DERBI GP1 a F12
Uživatelský avatar
eddie29

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 291
Registrován: 01 lis 2010, 15:39
Skútr / moto: Bylo F15,F12/derbi gp1 125/teď Ymah fz8 a Xmax250

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod Vratas » 22 bře 2015, 23:36

Marlénu neřeš, je to kocur po jiným nickem, protože dostal v minulosti BAN za své vystupování. A jestli ta ženská fakt existuje a má stejné fanatické čínské názory jako měl kocur, tak potěš koště.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod janon » 22 bře 2015, 23:49

Myslim, ze kdo tvrdi, ze cina se kvalitou vyrovna znacce, tak tady je jakakoli diskuse zbytecna. To muzu stejne tak dobre napsat, ze Fordka z 30.let jezdi stejne dobre, jako Superb z roku 2004. Tomu snad neveri nikdo. :mrgreen:
Naposledy upravil janon dne 23 bře 2015, 00:50, celkově upraveno 1
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod medved.m » 22 bře 2015, 23:54

Čínské skútry jsou vyráběny jako spotřebák
a tak i končí.Obrázek
 Shemík spase  Obrázek
Uživatelský avatar
medved.m

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1030
Registrován: 19 bře 2013, 23:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SHemík125i ABS 2013
Tuning / úpravy: snížené origo plexi, pár odrazek a LED obrysovky

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod Timgad » 22 bře 2015, 23:58

eddie29: Ono je to těžké. Mnozí nemají více, než 30 tisíc, nevěří, že by záruka byla jen na papíře a tak hledají to nejméně poruchové za cenu 30 tisíc. A stále doufají, že se něco najde a že se budou moci radovat, jak vyzráli na značkové skútry. Můj známý si takto koupil Korado Raptor za asi 27,5. Měl na více, ale je šetřivý a zárukou kvality pro něj bylo to, že se to vyrábí údajně někde na Slovensku, ale že se to dělá z čínských dílů, na to jaksi zapomněl.
Timgad

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 232
Registrován: 26 srp 2014, 21:25
Bydliště: Náměšť
Skútr / moto: klasický skútr

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 4 návštevníků