Nikdo se tady nad nikoho nepovysoval ani se nikomu nesmal! Prijde mi ze Vsichni jsou tu jenom nastvani kdyz jsem prijde nekdo kdo nesedel na jinym skutru nez na svoji cine a zacne vykladat jak mu to jede 120 a ze to je overeny podle radaru v obci a ze tacho nepromeruje, mel jsem keeway a je pravda ze kdyz jsem jel do 60km/h tak moc nepromeroval, ale kdyz jsem jel z kopce, tak jsem dokazal otocit tachometr az k nule z druhe strany a ten vedle me na gilere mel na tacho 80km/h. Nebo sem nekdo prijde pro radu, vsichni mu doporuci neco a on tu zacne vytahovat ze proc ma platit za znacku vic? Protoze je tady popsanejch snad tisíce stranek o tom proc! Proc vzdycky nekdo prijde a zacne tady obhajovat cinu a vychvalovat svuj nakup ze udelal dobre? Proc mam mit skutr ve 125ccm s 6kw kdyz muzu mit 11kw? Proc tu nikdy nikdo nenapise rychlost podle gps jako nejakou vypovidajici hodnotu? Me osobne je jedno kdo na cem jezdi, sam jsem mel keeway jako první skutr, ale nevykladejte tady prosim ze se ty skutry dokazou vyrovnat znackovejm, to doopravdy fakt ne! Dokazou se priblizit, ale ne vyrovnat. To bude jeste dlouho trvat! Nerikam ze cina nemuze jezdit bez poruch, ale zatimco i ciny bude bez poruch 20 skutru treba ze 100 u znacky to bude 95 ze 100 a to je ten nejvetsi rozdil! Proc bych si mel kupovat neco, na co dostanu zaruku jenom na papiru a budu doufat ze jsem si vybral zrovna dobrej kousek, kdyz si muzu vybrat mensi riziko? Dalsi aspekt je prodejni cena ojeteho skutru. Zatimco,, znacka" si tak nejak drzi cenu, da se rict, tak kdyz koupis cinu a budes ji chtit za pet let prodat, tak se nejake pekne castky moc nedockas! A marleno poslední dobou neverim ze co pises neni sranda, protoze to nemuzes myslet vazne, co nekdy vypustis do sveta...
Ale tenhle clanek je stejne zbytecnej jako dalsich tisic vlaken tady na foru, protoze zitra prijde stejne znovu nejakej nove registrovanej clen co zase zacne kolecko na novo ze ma 30 000kc a ze chce radsi nejakej novej skutr se zarukou.... Bohužel