Výroba čínských skútrů

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod eddie29 » 21 bře 2015, 21:57

Bohuzel nemas moc pravdu s tim ze majitele cinanu nedelaj ramena...
Kdyz jsem prijdu a vidim ze tu nekdo napise ze ma cinu za 45 tisic a ze je strasne spokojenej ze to jezdi pres 100km/hod ve dvou do kopce tak me to dokaze akorat tak nas.at a verim ze nejsem sam!
Kdyz mi bylo 18 tak mi rodice koupili fungl novej keeway f-act 50ccm 2T. Matna cerna, dalkovej start proste jsem si myslel jakej borec jsem s takovou strelou. Ale ejhle, po 200 km prvni zavada, prestal jit blinkr, pote odblokovano, po 600 km spotreba 6l(vymena karbece) po 700 prestal jit druhej blink) 850km prestal startovat, a pak to slo zase chvilku. Za necelej rok a 8600km co jsem ten skutr mel, jsem mel 23 zarucnich oprav (praskly remen, upadly stojan, upadly vyfuk, blinkry, regulator, tachometr, zamek rizeni, spínací skrinka atd.) a nepovedlo se mi ani s pravnikem domoct penez nazpet nebo novej skutr. Ano verim ze se vyroba zlepsila, ale kdybych si tehda nechal od nehoho poradit a koupil za 32 nejakou ojetpu znacku, tak verim ze bych na ni jezdil do ted. Jde taky o to ze pokud se ti s novou,, cinou" neco stane, tak je zaruka jenom na ochote prodejce a ver ze jakmile tam zacnes jezdit jednou tydne, tak zacne jit ochota hodne dolu! Kdyz me jednou tahle kousek za meste pri tlaceni do servisu asi 5km predjizdel borec na tom same keeway, tak zastavil a pral se jetli nepotrebuju pomoct, rikam ze jo, ze to chci hodit ze skaly! On mi na to odpovedel ze byl s jeho keewayem pouze na první garancce a pak ze uz s tim nic nedělal. Mel najeto 16000km bez zadneho servisu! A to je prave ten rozdil mezi,, značkou" a,, cinou" protoze u znacky muze byt blbej stroj jeden ze 100,ale u ciny to je klidne 50 ze 100 a to je ten propastnej rozdil, proc uz nikdy nikomu nedoporucim levnej skútr!
Bylo F15 TUNED,Teď už jenom DERBI GP1 a F12
Uživatelský avatar
eddie29

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 291
Registrován: 01 lis 2010, 15:39
Skútr / moto: Bylo F15,F12/derbi gp1 125/teď Ymah fz8 a Xmax250

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod logitech » 21 bře 2015, 22:29

jsem tu nový, ahoj ...
Myslím že Marléně křivdíte, ona to prostě všechno kolem skůtrů vidí z dívčího pohledu a musím se jí zastat, navíc s ní 100% souhlasím, neboť to jasně vidí s odstupem a nevidím důvod ji z Vaší strany jakkoliv osočovat. Čínské výrobky jsou dobré a špatné, ale většina z nich je výborná.
Měl jsem v roce 2006 (to jsem se tady registroval,ale nepsal jsem protže jsem jen jezdil) Kentoyu Zoom2 50ccm a najezdil jsem s ní za 3 roky skoro 17000km a vyměnil jsem jen řemen a válečky - takže můj příští stroj bude 100% z čínské lidové republiky. TOP speed jsem měl 78km/h a to byla jen 50ccm, co čtu tak Vám ty Vaše 125ccm nejedou ani 100km/h.
Vy co máte "značky" si je užívejte, ale nesnažte se nám namluvit takový nesmysl že máte lepší stroje, nemáte , jsou na stejné urovni !!!
Naposledy upravil logitech dne 21 bře 2015, 22:53, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
logitech

25+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 47
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha - centrum

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod eddie29 » 21 bře 2015, 22:32

A tech 78 bylo podle gps ze?
Bylo F15 TUNED,Teď už jenom DERBI GP1 a F12
Uživatelský avatar
eddie29

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 291
Registrován: 01 lis 2010, 15:39
Skútr / moto: Bylo F15,F12/derbi gp1 125/teď Ymah fz8 a Xmax250

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod logitech » 21 bře 2015, 22:33

Ne tachometrových, ale seřízeno podle radaru ve městě, naměřeno i na cyklopočítači, ale k tomu se nechci vracet a nechat se přesvědčovat že jsem lhář.

A zrovna se zeptám (moje 10ti letá Kentoya holka moje dosloužila - havarie):
Koukám že jste s Cyborgem převážně spokojeni, taky mě dost láká Yuki City
Mám na skůtr max. 60 000Kč , tak koukám po něčem spolehlivém. Jezdím dost dálky cca. 80km tam a zpět do práce. Tak nevím do čeho jít.
Líbí se mi keeway Logik, má moderní EFI motor - co si o tom myslíte ?

Edit: papíry mám na velkou motorku .
Uživatelský avatar
logitech

25+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 47
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha - centrum

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod tydeet » 21 bře 2015, 22:57

Marléna je s cyborgem moc spokojená. Nemá cenu zase začínat debatu na toto téma ... ať si každý vybere, co chce. Jestli si chceš koupit čínu, tak si jí kup a přeji Ti, ať máš štěstí zrovna na povedený kousek!
Uživatelský avatar
tydeet

100+
 
Reputace: 58
Příspěvky: 141
Registrován: 23 srp 2012, 13:34
Bydliště: Praha
Skútr / moto: yamaha neos 50, honda pcx 125

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod logitech » 21 bře 2015, 23:03

Díky
No právě že se mi moc zamlouvá Keeway Logik, na 125ccm slušný výkon a moderní motor. Spolupracují na tom německá, italská a USA firma, hlavně to je prémiová značka koncernu Qianjiang Group.
Jak je ten motor dobrý? O kvalitě zbytku skůtru nepochybuji.

Dlouho jsem se o skůtry nezajímal, takže zatím mapuji terén :wink:
Uživatelský avatar
logitech

25+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 47
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha - centrum

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod PBM2 » 21 bře 2015, 23:07

Co se týče Cyborga, tak Marléna je majitel a nejlépe ti poví, jaké má zkušenosti a co se podařilo a co naopak zcela ne. Pravdou je, že oproti Yuki City je to sice 150 ccm, ale pokud nejsi limitován řidičákem a nemáš jiného favorita (Čína nebo Značka), šel bych asi spíše do něho, protože cena je cca 30.000,- (po slevě, možná právě díky obsahu, na který nemá každý noty), což je stejné, jako u City a přitom to má výkon vyšší, než City (což je taky jasné, když je to 125 proti 150 ccm). Jistě, že nedosahuje podobného výkonu, jako značkové motory o tomto obsahu, ale za ty peníze "proč ne". http://www.motokladno.cz/Cyborg-City-150ccm-,vodnik,-4-takt--SLEVA,349.html . Nebo kouknout na http://www.motoinzerce.cz/ nebo http://www.tipmoto.com/ a pohledat podle obsahu, peněz a stáří. Pokud by to bylo ale jeté, pak zajít jen s někým, kdo má zkušenosti, aby jsi nekoupil "zajíce v pytli". :wink: Ať už vybereš cokoliv, přeji dobrou koupi 8)
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod moto.joker » 21 bře 2015, 23:50

logitech píše:Vy co máte "značky" si je užívejte, ale nesnažte se nám namluvit takový nesmysl že máte lepší stroje, nemáte , jsou na stejné urovni !!!


Ale mají, mají lepší stroje a každý majitel číny by si to měl přiznat.
Já teda čínu mám, sice motorku, ale to je celkem jedno. Mám motku od SkyTeam. Takže vím o čem je řeč.
Já jsem si ji pořizoval stím, že je to čína a že se v tomu budu hrabat. Někdo má pincka, já mám malou 125 4T čínu. :mrgreen:

U číny je nejdůležitejší naučit se rozlišovat, protože existují relativně dobré a spolehlivé stroje a pak je kupa "značek" nebezpečných a "šrotovních". To je důvod místních půtek. Kdo měl štěstí a má tu solidní, tak ji tady právem chválí, kdo měl smůlu, tak sem ani nepíše.

Já vidím hlavní rozdíl mezi čínou a "značkou" ten, že u "značky je kvalita očekávána jako samozřejmost, zatímco u číny by měla (zatím) být brána jako bonus, který když získáte tak je to super.

Rada na koupi ojeté značky taky může být polibkem smrti, pokud trefíš vylítanou italskou pušku, tak na tom budeš skoro stejně jako s čínou.

Ještě k tomu dotazu o koupi, jsou tady na to dvě samostatná vlákna, tak koukni do nich.
Jinak pokud potřebuješ denně lítat 80 km tam a pak zase zpátky, tak bych určitě nekoukal po 125, ale šel bych rozhodně výše, zvláště pokud na to máš noty. :mrgreen:
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod PBM2 » 22 bře 2015, 00:15

moto.joker se trefil. Začíná to u toho, kdo v Číně zadá požadavek na výrobu, protože zároveň se domluví, v jaké cenové relaci se bude konečný výrobek pohybovat. Pokud rovnou řekne, že nedá víc, než tolik a tolik, tak mu to sice vyrobí spousta továren, které se takovými zakázkovými výrobami zabývají, ale aby se vlezli do ceny, promítnou to do všeho. Materiálu, kontroly, provedení, atd. Pokud si to zadavatel nepohlídá, výrobkem je vyložený zmetek. Když si k tomu přidáme ještě předprodejní servis, který u některých prodejců není na vysoké úrovni, v konečném důsledku z toho vyjde kupující jako slušná oběť. A zase naopak, pokud prodávající nepatří do skupiny "dovezu dva kontejnery, prodám a vyhlásím úpadek firmy", ale dělá v této oblasti už nějaký čas, má celkem dobře zjištěno, kdo je a kdo není čeho schopen a zařídí se podle toho. A i v té Číně ví, že vyrobit není problém, problémem je prodat. A to při konkurenci ve světě i u nich, co se týče množství výrobců, je fakt, který ani oni nemohou dlouhodobě přehlížet. Nedělám si iluze, že budou dělat hned ve stejné kvalitě a sami od sebe, jako je tomu u velkých světových výrobců. Ale pravdou je, že oproti výrobě před lety se zlepšili. U známých výrobců se za fakt, že je něco "normální", dost hodně platí. U čínských výrobců toto není ještě běžné, ani to, "že je to normální být kvalitní" ani to "hodně se platí". Moto.joker to napsal správně. Jsou relativně dobré a spolehlivé stroje (a ty při patřičné pozornosti a péči jsou schopné nabídnout to, co se od nich očekává) a takové, které jedou jen po ceně a množství a jedinou kontrolou je součet v tabulce denní výroby. 8)
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod Marléna » 22 bře 2015, 10:53

logitech
Keeway je prémiová čínská značka a je dražší než běžná čína, taky kvalitnější. Ale Logik myslím není EFI, má karburátor. Nicméně výkon 8,9 kW je dokonce vyšší než má PCX. Ještě bych poradila Loncin tha 125. Výkon 8,8 kW. Kámoš kvůli výkonu, chtěl víc, předělal na 153 ccm, poladil a jede mu přes 120 km/h. Tachometr kupodivu moc nepřeměřuje.
Chlapi, přece každý může mít svoji pravdu. Ale proč ji druhému brát, natož sprostě nadávat? Naštěstí ty nejhorší případy zarazil admin. Mějme se rádi a své stroje taky. Nejsme dokonalí ani naše herky, ať jsou odkudkoli. Howgh!
Uživatelský avatar
Marléna

100+
 
Reputace: -49
Příspěvky: 157
Registrován: 22 zář 2014, 21:13
Bydliště: Velká Praha
Skútr / moto: Cyborg City 150

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod moto.joker » 22 bře 2015, 10:57

Ale Marléno, říkáš to špatně a Ty to víš!

Naše herky nejsou dokonalé, ale MY ANO!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod Vratas » 22 bře 2015, 11:07

logitech píše:Spolupracují na tom německá, italská a USA firma, hlavně to je prémiová značka koncernu Qianjiang Group.

Ano, píší na stránkách Keeway-motor.cz, tak to bude pravda. Ach jo, další chudák, který se nechal unést těma kecama. Nechápu, jak můžeš při svém rozpočtu 60 tisíc korun, které jak jsi psal jsi krom případného snížení a úspory ochoten naopak i zvýšit, přemýšlet o strojích těchto výrobců. Ještě ke všemu, když na tom chceš nechat jezdit své děti. Až ti dítě zavolá "Tati, z ničeho nic mi to chcíplo, benzín mám, ale nechce to nastartovat, můžeš pro mě přijet, jsem kousek...", tak to bude jen ten lepší případ. Já bych nesvěřil těmto strojům sám sebe, natož pak, kdybych měl děti. A věř mi, že mám s čínskými výrobky také zkušenosti. Vlastnil jsem skútr Maxon Matador z prémiového koncernu Jiajue a táta měl zase skútr Xingyue 150cc, který vyrábí sám velký super koncern Xingyue a ty starosti nikomu nepřeji. Jsou tady i tací, kteří tě budou nebo už začli konejšit, jak je to super, např. Marléna (Kocur). Ale jak se říká, proti gustu...
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod moto.joker » 22 bře 2015, 11:15

Ano, ano, to že s nimi spolupracují, ještě neznamená, že spolu vyrábějí skútry. Třeba jen pro ně dělají blinkry a brzdové páčky. Nebo taky celé motory, ale ne do těchto strojů :twisted: Takovou informaci bych vůbec nebral v potaz.

Když už čínu, tak od nějakého místního zavedeného prodejce, který se prodeji a servisu těhle strojů věnuje již několik let na stejné adrese a věnuje se stále jedné značce (pokud možno).
Jedině to Ti totiž přinese jakoustakous jistotu, že to bude dobře fungovat a máš kam zajet na servis.

Kupovat daleko, bez servisu, nebo nedejbóže přes internet či v supermarketu mezi bramborama, je čiré šílenství! :lol:
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod AlesM » 22 bře 2015, 11:48

Ahoj
Jezdil jsem na tomto viz. fotka a nevzpomínám si na nějaké velké opravy které všichni zastánci značek zmiňují stále dokola a stejně tak ani na neočekávané poruchy někde na cestě. Ted na něm jezdí manželka a je docela spokojená. Pravidelný servis se děje jen když si nekdo vzpomene, že se dlouho neměnil třeba olej :-)

Co se týče rychlosti jezdí skoro 100-vkou ( 95km na rovině se rozjede pravidelně a opakovaně) a tachometr téměř neproměřuje. Díky variatoru od Malossi jezdí docela dobře i do kopců.

Ps. Já jsem na něm osobně najel přes 30,000 km a pro zajímavost vážím skoro 120kg.

Rovněž je, ale pravda, že jako druhý skútr co jsem si kupoval byla "značka" a o čině jsem neuvažoval ani náhodou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
AlesM

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 13 črc 2012, 22:07

Re: Výroba čínských skútrů

Příspěvekod Marléna » 22 bře 2015, 12:13

Vratas, ty čteš mezi řádky, viď?
Keeway opravdu vyčnívá nad ostatními čínami. Dovozce tu inzeroval, dělá s novináři (testy), má v portfoliu taky SYM, takže to je záruka jisté kvality. A pokud jde o Italy (Piaggio), s nimiž lze Keeway a SYM bez problémů srovnat, jestli vám vyhovuje kvalita Fiat, pak ano. Jen ta cena není Fiat...
Uživatelský avatar
Marléna

100+
 
Reputace: -49
Příspěvky: 157
Registrován: 22 zář 2014, 21:13
Bydliště: Velká Praha
Skútr / moto: Cyborg City 150

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron