Bohuzel nemas moc pravdu s tim ze majitele cinanu nedelaj ramena...
Kdyz jsem prijdu a vidim ze tu nekdo napise ze ma cinu za 45 tisic a ze je strasne spokojenej ze to jezdi pres 100km/hod ve dvou do kopce tak me to dokaze akorat tak nas.at a verim ze nejsem sam!
Kdyz mi bylo 18 tak mi rodice koupili fungl novej keeway f-act 50ccm 2T. Matna cerna, dalkovej start proste jsem si myslel jakej borec jsem s takovou strelou. Ale ejhle, po 200 km prvni zavada, prestal jit blinkr, pote odblokovano, po 600 km spotreba 6l(vymena karbece) po 700 prestal jit druhej blink) 850km prestal startovat, a pak to slo zase chvilku. Za necelej rok a 8600km co jsem ten skutr mel, jsem mel 23 zarucnich oprav (praskly remen, upadly stojan, upadly vyfuk, blinkry, regulator, tachometr, zamek rizeni, spínací skrinka atd.) a nepovedlo se mi ani s pravnikem domoct penez nazpet nebo novej skutr. Ano verim ze se vyroba zlepsila, ale kdybych si tehda nechal od nehoho poradit a koupil za 32 nejakou ojetpu znacku, tak verim ze bych na ni jezdil do ted. Jde taky o to ze pokud se ti s novou,, cinou" neco stane, tak je zaruka jenom na ochote prodejce a ver ze jakmile tam zacnes jezdit jednou tydne, tak zacne jit ochota hodne dolu! Kdyz me jednou tahle kousek za meste pri tlaceni do servisu asi 5km predjizdel borec na tom same keeway, tak zastavil a pral se jetli nepotrebuju pomoct, rikam ze jo, ze to chci hodit ze skaly! On mi na to odpovedel ze byl s jeho keewayem pouze na první garancce a pak ze uz s tim nic nedělal. Mel najeto 16000km bez zadneho servisu! A to je prave ten rozdil mezi,, značkou" a,, cinou" protoze u znacky muze byt blbej stroj jeden ze 100,ale u ciny to je klidne 50 ze 100 a to je ten propastnej rozdil, proc uz nikdy nikomu nedoporucim levnej skútr!