Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
18 bře 2015, 14:09
Motory jsou určitě někde inspirovaný (myslím legendární a nejlepší GY6) ale jinak zrovna ten Baotian není žádná kopírka. Však borec na videu měl dokonce na PC návrh přístrojovky! Většina těch nejlevnějších čínskejch skútrů má jedny budíky a většinou stejnej vzhled... Jak říkám, nelze házet všechny čínský skútry do jednoho pytle...
18 bře 2015, 14:35
Není čína jako čína. Mám stopadesátku Cyborg s 9,33 kW a přes 13 Nm krouticí moment. Vývoj vlastní - Baotian. Pravda, princip spalovacího čtyřtaktního motoru převzali, tuším, od německých inženýrů.
18 bře 2015, 14:42
150ccm se 9kW , gratuluji . Ale to má kdejaká 125ccm
Motor GY6, 152 QMI / 157QMJ vyvinul Baotian ? Nebo co tam máš vůbec za motor ?
18 bře 2015, 15:51
Základ je v Hondě Monkey z 60. let...
18 bře 2015, 16:03
9,33 kW v Cyborgu za 30 tisíc Kč pořizovací ceny nového motocyklu, proti tomu
8,6 kW v PCX za 69 900 Kč pořizovací ceny nového motocyklu.
Takhle porovnává člověk (já, blondýna), který chce za své peníze odpovídající protihodnotu. Pokud chce maximum, koupí si GoldWinga a na ostatní dělá dlouhý nos.
18 bře 2015, 23:37
Zde je výroba Čínského výrobce kvalitních motocyklů a skútrů značky KEEWAY.
https://www.youtube.com/watch?v=yD88ltwDPJM
19 bře 2015, 08:04
No ono by to chtělo hlavně skútry kvalitativně (a podle toho i cenově) zařazovat do asi 4 kategorií a teprve tam je srovnávat. Do první samozřejmě Honda, Yamaha a jim podobné, do druhé Sym, Kymco a jim podobné, do třetí ty slušnější číňánky a do čtvrté ty čínské šroty za 15 - 20 tisíc, o kterých jejich majitelé píšou, že "náhodou už mám nejeto 500 km a ještě se to nepokazilo". A potom asi teprve srovnávat. I když aby to nebylo tak jednoduché, tak Citroëňáci prodávají navedle jakousi čtyřrychlostní padesátku za dvacku a prý se jim jejich majitelé na reklamace nic moc nevracejí. A zkuste mně někdo vysvětlit, proč Sym GTS Joymax 125i má psaný výkon jen 9,6 kW, když jde o velký skútr, údajně velmi kvalitní, dražší, než Honda, Piaggio Beverly apod. a proč např. srovnatelné Kymco Downtown má výkon 11kW a je o 10 levnější než SYM. A proč např. Honda SH s ABS je o asi 25 levnější, než Piaggio Beverly, když tyto skútry asi lze postavit vedle sebe.
19 bře 2015, 10:05
Pokud jde o mne, děkuji všem příznivcům za udělené body. Až jich budu mít na tisíc, vyměním je za bony, skáknu do Tuzexu a nakoupím nějaké hadříky. A též černé sexy prádélko, ať si můj boyfriend přijde na své.
K danému tématu: Stále mi vrtá hlavou, proč se nejvíc v česku kupují čínské motorky a skútry, když japonské a italské jsou nejlepší a cenově nejvýhodnější. No asi proto, že Honda, Yamaha, Suzuki, Piaggio a další značky mají neschopné prodejce a hanebný servis.
19 bře 2015, 10:33
kerim7, moto joker: Moc děkuji za váš příspěvek k diskuzi. Plně s Vámi souhlasím!
Diskuzní forum má sloužit k výměně názorů, ale ne k cejchování nositelů jiných, nepohodlných názorů. Hovořme v tomto vlákně o výrobě a prodeji čínských skútrů, jejich konkurensceschopnosti na českém trhu, ale nenálepkujme, jestli byl někdo v milicích, dvakrát na hanbě a nebo má v noci nekontrolovatelné úniky moči.
Kdo takhle soudí a ponižuje druhé, má evidentně nedostatek něčeho, velmi podstatného. U mužů se tomu říká mužství.
19 bře 2015, 12:18
nepředvedeme to lepší, co v nás je? ,-)
technický zamyšlení k výkonům čínskejch skútrů - můj osobní názor je, že hodně Wattů sežerou různý kombinace dostupnejch dílů. příklad: můj skútr má sací kanál na kebuli s průměrem 24mm, kolínko má už ale jenom 22 a karb zase 24mm. k tomu nepřesnosti výroby a rázem je v sání skrytá restrikce. k tomu dopasovanej airbox, udělanej spíš na vzhled, výfuk "univerzál" bez ohledu na nějakej vhodnej průřez potrubí. z výroby nastavená směs spíš na hranici chudýho poměru,protože nízkou spotřebu uživatelé (typicky spíš Asiat nebo Afričan než Evropan) ocení víc než výkon a nízká spotřeba pomáhá i splnit emisní normy.
Značkový skútry mají tohle doladěný a i to je jeden z důvodů většího výkonu.
můj čínskej bastard po slícování kanálů a výměně kolínka za Naraku znatelně ožil.
19 bře 2015, 20:15
Z některých diskutujících (záměrně je nejmenuji) je mi opravdu smutno. Jsou typickým příkladem toho, jak někteří dokáží být ubozí a omezení. Když jsem začínal jezdit, tak jsem pořídil Kymco Agility City 125. Vím, že to není vyloženě čínský skútr, ale na trhu jsou i lepší stroje. Sloužil spolehlivě a závady jsem prakticky neznal, pouze drobnosti a provozní věci. Časem jsem pošetřil a koupil si Yamahu X - MAX 250. Je to o něčem jiném, a to nejen svezením, ale také pořizovacími náklady. Snažím se jen naznačit, že každý nemá na to, aby pořídil skútra za 100 a více tisíc. Já osobně bych X - MAXe nevyměnil, ale není to pro mě důvod, abych urážel a zesměšňoval ostatní uživatele, kteří si pořídí čínský skútr a pak na něm dělají dílčí úpravy. Vždyť je to přece každého věc. Co má tedy za význam tady někoho urážet? Jde přece o to, aby si každý podle svého ježdění na skútru užíval a hlavně aby se večer vrátil domů celý. Nezlobte se na mě, ale hodnotit člověka podle původu skútru je podle mého názoru ukázka primitivismu...
19 bře 2015, 21:48
Téma promazáno o urážlivé a of topic příspěvky. Upozorňuji, že za porušení pravidel v tomto TOPICU byly vybraným uživatelům uděleny trvalé BANY.
19 bře 2015, 22:12
Viktore, děkuji za zásah a opětovné uspořádání.
19 bře 2015, 22:41
Taktiež ďakujem a možno aby nebola degradácia zmyslu tých reputačných bodov zmazať vybraným expertom aj tie a vyradiť ich zo siene slávy.
19 bře 2015, 22:49
Možná to sem nepatří ale mám zkušenosti spíš s čínskýma čtyřkolkama...Koupil jsem si v roce 2005 Linhai 250 a jeden z důvodu byl ten že měl na pohled totožný motor jako moje Yamaha Majesty 250 co už sem měl v garáži...časem jsem zjistil že motor není jen podobný ale uplně stejný..teda až na ty kilowaty což tak nějak nechápu ale je mi to i celkem jedno...Oba motory jsem měl na stole rozebraný a rozdíl jsem prostě nenašel...Dokonce v Yamaze mám střeva do vodní pumpy z Linhae a drží bez problémů...za cca třetinovou cenu...Co se týká ostatních dílů tak jsou v pohodě zaměnitelná např. čepy řízení,těhlice a další díly ze čtyřkolkou Polaris a také bez nějakých potíží s kvalitou...cena samo zase značně nižší a dosažitelnost lepší jak u origo dílů.
Pro mě to znamená že nemá cenu zavrhovat čínu jen kvůli tomu že je z Číny. Ještě jedna zajímavost..Kdysi jsem pracoval jako OZ ve firmě co prodávala spojovací materiál. Možná to pro Vás bude překvapení ale zhruba 80% vrutů do dřeva a sádrokartonu na celém světě je vyrobeno v Číně...u Metriky je to cca 60%....a fotky z jejich fabrik jak balí do krabiček Německých prodejců profesionálního nářadí co svůj spojovák prodávají jako echt Německou kvalitu byly taky výživné....