Vyřadit olejové čerpadlo není problém, jen musíš prostě myslet na to, že olej dáváš do nádrže a ne že se ti dávkuje automaticky. Jen tak mimochodem, já jsem po jeho odstavení upevnil vedle otvoru do nádrže štítek "Olej", ne proto, abych nezapomněl (i když i já jsem občas sklerot
), ale proto, kdybych skůtr někomu půjčil a on by z jakéhokoliv důvodu musel tankovat a já jsem mu zapomněl o této úpravě říct, tak aby nezadřel. Čerpadlo je nastaveno tak, že olej dává, jak si to žádá motor. Ale je tu riziko, že může (ale i nemusí) prasknout čemen, který ho pohání a zjistíš to, až když je už pozdě. Doporučuji olej z nádobky vylít a odpojit senzor, který ti na přístrojovce signalizuje nízkou hladinu oleje v nádržce. Je v ní plovák a od něj vede drát, který u mě byl kousek od nádobky napojen na konektor vedoucí k přístrojovce. Jinak by ti to stále svítilo (pokud bys nenechal v nádržce oleje dost, což by ale bylo zbytečné). Pak pod sedlo olej, nádobku s měrkou poměru olej-benzín a normálně jezdit. Jen ještě doporučuji, aby jsi před tímto krokem zkontroloval svíčku a očistil ji, aby jsi po ujetí nějakého toho kilometru mohl zkontrolovat její barvu, zda nedáváš oleje moc nebo málo. Podle výsledku pak doladit. Jinak poměr oleje/ benzínu je +/- 1:50. Pokud ale budeš "zajíždět", je nutné dávat 1:30 +/-, protože potřebuje zkraje dobře mazat, aby jsi nezadřel.