Vliv úprav Variátoru

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod antilop » 26 úno 2014, 15:22

Jo jsem si jistej že mám 729mm. Měl jsem i 736 a 743mm (odkrokováno po 7mm - asi se to takhle standardně vyrábí) a 669mm je naprostý nesmysl. Mám tam velký kola a motor je QMB. Existuje QMA což je ten stejnej ale má kratší skříň s řemenem protože je myšlenej na malý kola. QMB je právě s dlouhou skříní na velký kola a na tom videu když zastaví řemen je vidět QMB a 729mm. Tohle mám splněný, čili věřím tomu že 669mm je popletení QMA / QMB nebo totální chyba. Podložky jsem objednal.

Prosím jak se startuje bez víka skříně variátoru? Chybí nožní startér (je ve víku) a chybí druhé pouzdro kola startéru (tamtéž), při startování se tak celá ta sestava startéru (je tam výsuvný pastorek a volnoběžka) musí namáhat na střih když nemá podélné vedení a musí to akorát zničit to druhé pouzdro (to jediné ve kterém to v rozebraném stavu drží). Protože kdybych to uměl otevřený nastartovat tak bych si to celý prohlíd kam až to leze a odkud to začíná. Bohužel si netrofám to natočit rozložený.
antilop

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 09 zář 2009, 13:08
Skútr / moto: Kymco Super 8 50-4T

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod Mr.Voza » 26 úno 2014, 15:59

Já když u SRka potřebuju zkouknout variátor v provozu a startér mě neutáhne válec s větším obsahem (větší komprese), tak nechám dekl variátoru na 2 šroubech, našlápnu to a pak dekl variátoru sundám z běžícího motoru.

ALE POZOR!!! Nevím jak je to řešený u 4T 139QMB, ale čínský 2T kopie Minarellky maj na ose spojky ložisko v deklu variátoru a když to máš nastartovaný bez deklu, tak tam ta zadní osa lítá, div nevyskočí z motoru. Jestli to má 139QMB taky tak, tak to radši bez deklu nestartuj. Jestli potřebuješ vědět, jak vysoko řemen vyleze při maximálce, tak vem lihovej fix, počmárej si variátor, pak to zadekluj, projeď to na maximálku (nebo stačí na stojanu vytočit, aby řemen vylez co nejvejš), pak sundej dekl a uvidíš jak vysoko budeš mít na variátoru čmárance od řemenu vyleštěný.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod Labus01 » 11 bře 2014, 12:45

jak myslite velky a maly kola? Ja mam QMB a mam 10" kola. A nekde jsem cetl ze to jsou maly kola a velky ze jsou 12"...
Labus01

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 17 úno 2014, 18:55
Skútr / moto: Yamasaki 50QT

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod antilop » 21 bře 2014, 18:27

Tak jsem ten variator rozložil a vyndal takovou jednu podložku se třema packama která byla mezi ozubeným segmentem nožního starteru a řemenicí. Ta se tam dávala při odblokování spolu s jiným čepem prej aby to rychlejc jezdilo. Jenže díky tomu to zas pak holt nejezdilo pomalejc takže když byl megakrpál už to ve dvou nechtělo jet. Teď to sice nejede úplně tak moc rychle jak dřív, ale zato to do kopce k nádraží už statečně funí i úplně komplet naložený. Já + holka + můj batoh + její batoh s notebookem + nákup s flaškama, všecko to naložit a hurá na to. Na každý díře zadní tlumiče choděj na doraz takže jako zátěžovej test asi takhle ok. Jen vlažnej rozjezd pod kopcem a plnej až v kopci - jelo to jako šnek úplně pomaličku, ale točil docela stabilně a rozhodně líp než předtím. Takže to dolezlo až nahoru nějakých 12km/h bez problémů. Teď jen aby se to v kopcích nechtělo přehřejvat a ok.
antilop

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 09 zář 2009, 13:08
Skútr / moto: Kymco Super 8 50-4T

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod Mr.Voza » 21 bře 2014, 19:09

Hmm, a řek bych, že ta podložka taky asi byla příčinou toho obroušenýho řemenu, protože řemen pak lez na variátoru moc vysoko - až tam, kam by vůbec neměl vylýzt a tam se shora odřel. Zajel bych tam, kde ti tam tu podložku dali a pěkně bych jim poděkoval.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Předchozí

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 10 návštevníků