Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Re: Vliv úprav Variátoru

14 úno 2014, 21:44

Přesně tak :-) Už jsme tam něco dal tak chci aby to fungovalo :-D Nic méně zatím jsem tam za 2000:-D A tím taky končím :-D. Dneska jsem tam dal měkčí kontra pružinu, řadí to už plynule a dobře, ale začlo to zase dělat jinou věc. při jízdě my připadá že to má jako by dva dechy :-D z 80% to jede na ten první dech kterej je takovej volnej netočí to a vše je takové pomalé. rozjede se to do 40- 45 a pak se tomu nechce. stejný točky. jakoby bez výkonu. no a pak někdy :-D to chytne ten druhej dech, znatelně se to opře do rychlosti, otáčky vyletí a už jede pěkně do těch 65. Sice je to pořád málo. ale i tak mi příjde, že by to šlo ješte víc. že to má někde něco.. nevím :-D Nemáte tušení co to může dělat ?.. Díky

Re: Vliv úprav Variátoru

14 úno 2014, 21:58

Zdar a koukl jsi na vejfuk? jestli tam nemáš restrikci? viz. scootland

Re: Vliv úprav Variátoru

14 úno 2014, 22:05

Čoveče jo. koukal restrikce tam není. :( Fakt netuším..

Re: Vliv úprav Variátoru

14 úno 2014, 22:17

Vyzkoušej různý gramáže válečků, jak se to bude chovat. Postupuj třeba po půl gramu několik kroků nahoru i dolu, jak se to zhorší nebo zlepší.

Nejde tam jednoduše dát nějakou kontrastku a nějaký válečky a čekat, že to pojede úplně nejlíp jak může. Musíš zkoušet různý možnosti, testovat, ladit a zase testovat a ladit... o tom tuning je :wink:

Re: Vliv úprav Variátoru

15 úno 2014, 02:56

... a pak koukni do techničáku kolik má Kentoya 50 ccm kilowatt .
Jak psal TUNER , kde nic není , ani smrt nebere ... nebo jinak ... ze čtyřech kilowatt ( plus mínus ) neuděláš dvanáct ani náhodou :lol:
Čuz a tuningu zdar

Re: Vliv úprav Variátoru

15 úno 2014, 09:20

To je jasný,, ale není přece možný aby to jelo hůř než s origo variátorem, sjetýma válečkama a sjetým řemenem. Čekal jsme změnu k lepšímu a ne naopak..

Re: Vliv úprav Variátoru

15 úno 2014, 09:37

Prinejmemsim ti to pojede uplne stejne, ale musis si s tim pohrat. Takhle na dalku se tezko radi.

Re: Vliv úprav Variátoru

16 úno 2014, 10:27

Nemáte tušení, proč to žere 4l na 100km? To je trochu moc na takovýho malýho zmetka .. :-D

Re: Vliv úprav Variátoru

16 úno 2014, 11:29

Řekl bych že to je normální spotřeba. Čínský skútr s karburatorem.

Re: Vliv úprav Variátoru

16 úno 2014, 12:31

měl jsem čínskou 125ccm a tolik nežrala.. Tam bude někde nějaká chybka.

Re: Vliv úprav Variátoru

16 úno 2014, 12:32

Z ho*na bič neupleteš. A nebo to bude hodně drahý a pak každopádně nezapráskáš. Peníze, které chceš vrazit do tuningu si radši šetři na lepší stroj. Tyhle skútry mají často dost problémů samy se sebou už z výroby, natož když se v nich někdo pohrabe...

Re: Vliv úprav Variátoru

16 úno 2014, 15:06

Čínská karburátorová padesátka čtyřtakt by měla mít spotřebu kolem 2 l, na 100 km a po odblokování rychlost asi 65 km/h s řidičem vážícím cca 80 kg. Pokud tomu tak není, je nutno hledat chybu. Začít vzduchovým filtrem , těsností sání , včetně kolena a podložky mezi válcem a karbecem. Pak se zaměřit na palivový systém včetně seřízení a čistoty trysek karburátoru. Pokud má skůtr ERG - přisávání části spalin z výfuku do sání, tak toto okamžitě odstranit / nejlépe vyříznutím inkriminované části výfuku a vevařením nové hladké části a zaslepit otvor v sání.Dále pokračovat kontrolou elektriky, cdi , zapalovací cívky , a magneta. Pokud se vám něco nezdá raději to vyměnit. Variátor má vliv na rozjezd i maximální rychlost, osvědčilo se válečky namáznout silikonovým olejem aby lehce chodily.Díly kupuji zásadně v Multimotu / Karel Kalousek / , tam jsou jednoznačně nejlevnější , kvalita dobrá. Veškerý tento tuning vás přijde na pár stovek a úspěch se určitě dostaví.

Re: Vliv úprav Variátoru

16 úno 2014, 17:31

Děkuji za Super odpověď, budu rád když sem občas mrknete na to jak se situace vyvíjí a přihodíte pár dalších dobrých rad ;) Díky moc

Re: Vliv úprav Variátoru

16 úno 2014, 20:11

PajisW píše:Nemáte tušení, proč to žere 4l na 100km? To je trochu moc na takovýho malýho zmetka .. :-D

Nejspíš proto že nemáš pořádně naladěnej variátor. Variátor by měl bejt naladěnej tak, aby motor běžel porád v otáčkách, kde má největší krouťák. Když budeš mít moc lehký nebo moc těžký válečky a motor poběží v moc vysokejch nebo v moc nízkejch otáčkách, kde už takovej krouťák nemá, tak to bude logicky žrát víc a pojede to míň, než by mohlo při ideálním naladění. To je jak kdybys přeba s autem, který má ideální otáčky mezi 2500 a 3000 otáček točil motor třeba až do 5000 tisíc a tam teprve řadil, nebo naopak řadil už při 1500 otáčkách - to by taky prt jelo a žralo jako kráva.

Re: Vliv úprav Variátoru

16 úno 2014, 21:30

Zdravím.Měl jsem Kentoyu zoom od roku 2002 do lonskeho roku.Neni normalni aby jezdila za 4 litry.Moje spotřeba byla do 2,5l a to mam 94kg.kamaradi my nevěřily že je to 50ccm poněvadž jsem jim vždy ujel.Byl tam variator NARAKU ,jina pružina (už nevím barvu)a vyladěne valečky myslim 13,2g.Zkusím se spojit s panem kterému jsem ji prodal (při prodeji jsem mu vše napsal jake upravy tam jsou,gramáž válečku,pružina)a napíšu
Odeslat odpověď