Vliv úprav Variátoru

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod PajisW » 14 úno 2014, 21:44

Přesně tak :-) Už jsme tam něco dal tak chci aby to fungovalo :-D Nic méně zatím jsem tam za 2000:-D A tím taky končím :-D. Dneska jsem tam dal měkčí kontra pružinu, řadí to už plynule a dobře, ale začlo to zase dělat jinou věc. při jízdě my připadá že to má jako by dva dechy :-D z 80% to jede na ten první dech kterej je takovej volnej netočí to a vše je takové pomalé. rozjede se to do 40- 45 a pak se tomu nechce. stejný točky. jakoby bez výkonu. no a pak někdy :-D to chytne ten druhej dech, znatelně se to opře do rychlosti, otáčky vyletí a už jede pěkně do těch 65. Sice je to pořád málo. ale i tak mi příjde, že by to šlo ješte víc. že to má někde něco.. nevím :-D Nemáte tušení co to může dělat ?.. Díky
Uživatelský avatar
PajisW

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 04 úno 2014, 17:04
Skútr / moto: Kentoya 50 zoom / stavba

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod dejmon » 14 úno 2014, 21:58

Zdar a koukl jsi na vejfuk? jestli tam nemáš restrikci? viz. scootland
Keeway Outlook 125 LC : najeto 7,8tkm (bylo)
Majesty 400 - kočička majdička (nyní)
dejmon

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 08 čer 2013, 03:00
Skútr / moto: Majesty 400 kočka

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod PajisW » 14 úno 2014, 22:05

Čoveče jo. koukal restrikce tam není. :( Fakt netuším..
Uživatelský avatar
PajisW

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 04 úno 2014, 17:04
Skútr / moto: Kentoya 50 zoom / stavba

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod Mr.Voza » 14 úno 2014, 22:17

Vyzkoušej různý gramáže válečků, jak se to bude chovat. Postupuj třeba po půl gramu několik kroků nahoru i dolu, jak se to zhorší nebo zlepší.

Nejde tam jednoduše dát nějakou kontrastku a nějaký válečky a čekat, že to pojede úplně nejlíp jak může. Musíš zkoušet různý možnosti, testovat, ladit a zase testovat a ladit... o tom tuning je :wink:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod MP » 15 úno 2014, 02:56

... a pak koukni do techničáku kolik má Kentoya 50 ccm kilowatt .
Jak psal TUNER , kde nic není , ani smrt nebere ... nebo jinak ... ze čtyřech kilowatt ( plus mínus ) neuděláš dvanáct ani náhodou :lol:
Čuz a tuningu zdar
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod PajisW » 15 úno 2014, 09:20

To je jasný,, ale není přece možný aby to jelo hůř než s origo variátorem, sjetýma válečkama a sjetým řemenem. Čekal jsme změnu k lepšímu a ne naopak..
Uživatelský avatar
PajisW

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 04 úno 2014, 17:04
Skútr / moto: Kentoya 50 zoom / stavba

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod Lubik » 15 úno 2014, 09:37

Prinejmemsim ti to pojede uplne stejne, ale musis si s tim pohrat. Takhle na dalku se tezko radi.
Lubik
 

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod PajisW » 16 úno 2014, 10:27

Nemáte tušení, proč to žere 4l na 100km? To je trochu moc na takovýho malýho zmetka .. :-D
Uživatelský avatar
PajisW

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 04 úno 2014, 17:04
Skútr / moto: Kentoya 50 zoom / stavba

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod Lubik » 16 úno 2014, 11:29

Řekl bych že to je normální spotřeba. Čínský skútr s karburatorem.
Lubik
 

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod PajisW » 16 úno 2014, 12:31

měl jsem čínskou 125ccm a tolik nežrala.. Tam bude někde nějaká chybka.
Uživatelský avatar
PajisW

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 04 úno 2014, 17:04
Skútr / moto: Kentoya 50 zoom / stavba

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod skywalker.l » 16 úno 2014, 12:32

Z ho*na bič neupleteš. A nebo to bude hodně drahý a pak každopádně nezapráskáš. Peníze, které chceš vrazit do tuningu si radši šetři na lepší stroj. Tyhle skútry mají často dost problémů samy se sebou už z výroby, natož když se v nich někdo pohrabe...
Uživatelský avatar
skywalker.l

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 270
Registrován: 18 dub 2008, 19:15
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Suzuki AP50, Yamaha Majesty 125, Yamaha Nightmax
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, LeoVince 4Road

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod stixal » 16 úno 2014, 15:06

Čínská karburátorová padesátka čtyřtakt by měla mít spotřebu kolem 2 l, na 100 km a po odblokování rychlost asi 65 km/h s řidičem vážícím cca 80 kg. Pokud tomu tak není, je nutno hledat chybu. Začít vzduchovým filtrem , těsností sání , včetně kolena a podložky mezi válcem a karbecem. Pak se zaměřit na palivový systém včetně seřízení a čistoty trysek karburátoru. Pokud má skůtr ERG - přisávání části spalin z výfuku do sání, tak toto okamžitě odstranit / nejlépe vyříznutím inkriminované části výfuku a vevařením nové hladké části a zaslepit otvor v sání.Dále pokračovat kontrolou elektriky, cdi , zapalovací cívky , a magneta. Pokud se vám něco nezdá raději to vyměnit. Variátor má vliv na rozjezd i maximální rychlost, osvědčilo se válečky namáznout silikonovým olejem aby lehce chodily.Díly kupuji zásadně v Multimotu / Karel Kalousek / , tam jsou jednoznačně nejlevnější , kvalita dobrá. Veškerý tento tuning vás přijde na pár stovek a úspěch se určitě dostaví.
stixal

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 08 úno 2014, 21:14
Skútr / moto: zoom 50 4t
Tuning / úpravy: 72 mm , variátor, odstranění restrikcí

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod PajisW » 16 úno 2014, 17:31

Děkuji za Super odpověď, budu rád když sem občas mrknete na to jak se situace vyvíjí a přihodíte pár dalších dobrých rad ;) Díky moc
Uživatelský avatar
PajisW

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 04 úno 2014, 17:04
Skútr / moto: Kentoya 50 zoom / stavba

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod Mr.Voza » 16 úno 2014, 20:11

PajisW píše:Nemáte tušení, proč to žere 4l na 100km? To je trochu moc na takovýho malýho zmetka .. :-D

Nejspíš proto že nemáš pořádně naladěnej variátor. Variátor by měl bejt naladěnej tak, aby motor běžel porád v otáčkách, kde má největší krouťák. Když budeš mít moc lehký nebo moc těžký válečky a motor poběží v moc vysokejch nebo v moc nízkejch otáčkách, kde už takovej krouťák nemá, tak to bude logicky žrát víc a pojede to míň, než by mohlo při ideálním naladění. To je jak kdybys přeba s autem, který má ideální otáčky mezi 2500 a 3000 otáček točil motor třeba až do 5000 tisíc a tam teprve řadil, nebo naopak řadil už při 1500 otáčkách - to by taky prt jelo a žralo jako kráva.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Vliv úprav Variátoru

Příspěvekod těša » 16 úno 2014, 21:30

Zdravím.Měl jsem Kentoyu zoom od roku 2002 do lonskeho roku.Neni normalni aby jezdila za 4 litry.Moje spotřeba byla do 2,5l a to mam 94kg.kamaradi my nevěřily že je to 50ccm poněvadž jsem jim vždy ujel.Byl tam variator NARAKU ,jina pružina (už nevím barvu)a vyladěne valečky myslim 13,2g.Zkusím se spojit s panem kterému jsem ji prodal (při prodeji jsem mu vše napsal jake upravy tam jsou,gramáž válečku,pružina)a napíšu
těša

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 53
Registrován: 13 bře 2013, 21:25
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: kymco x town 125

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron