Dovolím si založit vlákno s tímto skútrem.Potkávám jich několik.
Takže TGB Bullet 50 (TGB R50X)
Typ motoru Dvoudobý jednoválec
Typ válce Horizontální
Objem motoru 49,3 ccm
Zapalování C.D.I.
Chlazení Vzduchové
Starter Elektrický
Mazání Tlakové / rozstřikovací
Kompresní poměr 8,6
Maximální výkon 4,9 k/7500 ot./m.
Vrtání x zdvih 41 x 37,4 mm
Baterie 12V / 4 Ah
Převodovka C.V.T. - variátor
Přední brzda Kotoučová
Zadní brzda Kotoučová
Přední pneumatika 130/60 ZR-13
Zadní pneumatika 130/60 ZR-13
Délka 1830 mm
Šířka 670 mm
Výška 1155 mm
Suchá hmotnost 95 kg
Objem nádrže 6,8 litrů
Výrobem je Taiwan.Motor je vlastní konstrukce typu Morini.
Mám najeto 2700 km jedinou závadou povolené dva šroubky na pantu otvírání sedačky.Variátor je nastaven lehkými válečky na svižný rozjezd.To trochu omezuje maxi.rychlost.Ta činí na rovině necelých 70km/h.Tachometr přeměřuje asi o 5-10%.
Co jsem sundal je pohotovostní stojánek.Několikrát jsem se o něj praštil a je ho umístění bylo špatně řešené.Překážel tak musel pryč.Spotřeba je trochu vyšší,ale myslím,že by klesla úpravou variátoru.S mým 90 kg.ve velmi kopcovitém terénu na Šumavě na úpatí Kleťe je 3-3,7 l/100km.
Na skútru je řada restrikcí:kroužek ve variátoru,separátní přisávání s výfuku,omezené otáčky v CDI jednotce,zúžení v difuzoru sání,a zřejmě je restrikce i ve výfuku.
Naposledy upravil
bajza dne 26 kvě 2011, 23:16, celkově upraveno 2