Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
16 čer 2012, 12:35
Zdravím,
zatím se mi nezda, že by to bylo horší, ale jak bude nějaký silný vítr, tak asi pak.
14 srp 2012, 16:42
DSCF0536.JPG
Tak se mi začal skútr při dlouhém jetí na plný plyn jako by dusit.Podobně jako když dochází benzín.Ale pokud jsem ubral a znovu přidal zase jel normálně.A za chvilku zas,přemýšlel jsem o výměně palivového filtru má najeto 6000 km.Zkusil jsem sundat svíčku a překvapil mě její vzhled.
Co říkáte té svíčce nejspíš karbon.Přemýšlím o zakoupení nějaké ho přípravku do nádrže na čištění soustavy nemáte někdo zkušenost s nějakým.Děkuji
DSCF0537.JPG
15.8. edit:Tak zatím žádné názory na svíčku a přípravek k čištění??????????
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 srp 2013, 19:17, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
16 srp 2012, 08:00
Kolik má ta svíčka najeto? Jaký olej je používán k mazání?
O žádném přípravku pro 2T na čištění nevím, možná zapátrat googlem po nějakém aditivu. Jak by fungovala aditiva pro 2T - to netuším. Ale jsou například kvalitnější 2T oleje, u kterých výrobce udává snížení karbonů, lepší spalování oleje.
Naposledy upravil
pjirasek dne 17 srp 2012, 07:16, celkově upraveno 1
16 srp 2012, 15:33
Používám Repsol 2T scooter svíčka má 3500 km.Našel jsem třeba toto.
http://www.oleje-shop.cz/product/liqui- ... -mtx-300ml
17 srp 2012, 07:22
s tímto Liqui Moly neporadím, nulové zkušenosti. Ale znova jsem si pořádně prohlédl fotky svíčky. Nemá svíčka vysokou teplotu. Vypadá to trochu jako opálené. Možná by pomohla svíčka o jeden teplotní stupeň nižší. Ale to by chtělo, aby to posoudil někdo povolanější a zkušenější z fóra. Takový odborník zase nejsem
22 srp 2012, 18:38
mikes57 píše:Zdravím,
nějaké foto s plexi štítem.
Díky moc za fotky, ušetřily mi 4000. Vypadá to na tom příšerně.
Mám sice Bulleta 125, ale byla by to stejná příšera...
Raději si koupím pořádnou bundu.
22 srp 2012, 22:50
Kdy by šlo dát pod jiným úhlem vypadalo by to možné lépe.Víc šikmo.
24 srp 2012, 07:50
možná... jiný úhel, jinak řešená návaznost na kapotáž...je to prostě přílepek, který je možná částečně funkční ale nepříliš estetický...
13 dub 2013, 10:46
Dobry den, nedari se mi po zime nastartovat. Jak mam postupovat? Diky za pomoc.
13 dub 2013, 11:35
Svíčka, karburátor, filtry. A víc popiš co to dělá nebo nedělá.....
Jde ti tam benzín, dává svíčka jiskru, startuješ nohou atd ....
13 dub 2013, 11:51
mudla píše:Dobry den, nedari se mi po zime nastartovat. Jak mam postupovat? Diky za pomoc.
Tak se mi to povedlo. Hezky jsem se u toho zpotil. Udelal jsem to tak, ze jsem cca 5 minut pri vypnutem skutru naslapaval, parkrat jsem zkusil natocit elektricky. Nic, tak jsem znovu naslapaval na prazdno a potom jsem otocil klickem a zase pres nozni paku jsem nastartoval. Motorka chytla. Bylo to moje prvni zimni startovani tak jsem byl nervozni. Diky za reakci.
13 dub 2013, 12:41
Přesně tak se to dělá...je potřeba dostat do karbecu benzín.
19 srp 2013, 19:07
Tak mám najeto 7 500 km.A vyměněn originální řemen a ori. válečky.Opět za originál (řemen 1500 kč. válečky cca 350).Řemen se jeví v perfektním stavu.Předepsaná výměna byla v 6 000 km.A myslím,že by ještě vydržel.Válečky ze 6 jsou 2 s většími ploškami a zbylé s drobnými.Vyměněny s preventivních důvodů.Asi by se na nich chvilku jezdit dalo.Zároveň vyměněn zadní tlumič pérování,je tam jen jeden a vytekl.Pravdou ale je,že skútr nešetřím.A jezdím 90% po městě (kanály a díry).Bohužel budu muset nechat zkontrolovat ložisko předního kola.Po průjezdu obrovskou dírou,začalo kolo trochu házet hlavně při náklonu a při brzdění.Jinak skútr bez závažnějších potíží.Jen každé jaro nutné vyčistit karburátor,ale skútr nejezdí odstavím a nastartuji až na jaře.Možná kdybych ho občas protočil.Nemusel bych čistit.
23.8. edit:Tak už mám opraveno vyměněno ložisko předního kola.Zničil jsem si ho sám projetím velké díry.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 srp 2013, 21:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
23 srp 2013, 21:35
adas25 píše:Zdarec, též se přidám se svým málem zkuseností. Mám najeto 570 km, po první garanci byl odšputován (restrikce) a lítá pěkně, maximálka po rovině je kolem 65-70Km/h a to veze mejch 115kg, do prudkých kopců není problém 35-40km/h, jedinou závadou jsou u mě též povolené šroubky na pantu otvírání sedačky ( asi nejaká sériová vada
)
Jinak ve městě je to ďábel, z křižovatek unikám jako první a rychle a svižně proličkuji celé město, spotřeba zatím kolem 3l/100km, resp. na plnou v pohodě 240km.
Já jsem na kymcu taky musel ty šrouby upravit podložkama je to asi častý "problém.
28 zář 2015, 15:39
Zdravím.Nemáte někdo zkušenost či radu jak přichytit těsnění variátoru(přilepit namáznout ale aby šlo někdy vyměnit),abych mohl přimontovat dekl.Děkuji za nápady či zkušenosti