Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Re: TGB Bullet 50

16 čer 2012, 12:35

Zdravím,
zatím se mi nezda, že by to bylo horší, ale jak bude nějaký silný vítr, tak asi pak.

Re: TGB Bullet 50

14 srp 2012, 16:42

DSCF0536.JPG
Tak se mi začal skútr při dlouhém jetí na plný plyn jako by dusit.Podobně jako když dochází benzín.Ale pokud jsem ubral a znovu přidal zase jel normálně.A za chvilku zas,přemýšlel jsem o výměně palivového filtru má najeto 6000 km.Zkusil jsem sundat svíčku a překvapil mě její vzhled.
Co říkáte té svíčce nejspíš karbon.Přemýšlím o zakoupení nějaké ho přípravku do nádrže na čištění soustavy nemáte někdo zkušenost s nějakým.Děkuji
DSCF0537.JPG

15.8. edit:
Tak zatím žádné názory na svíčku a přípravek k čištění??????????
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 19:17, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: TGB Bullet 50

16 srp 2012, 08:00

Kolik má ta svíčka najeto? Jaký olej je používán k mazání?
O žádném přípravku pro 2T na čištění nevím, možná zapátrat googlem po nějakém aditivu. Jak by fungovala aditiva pro 2T - to netuším. Ale jsou například kvalitnější 2T oleje, u kterých výrobce udává snížení karbonů, lepší spalování oleje.
Naposledy upravil pjirasek dne 17 srp 2012, 07:16, celkově upraveno 1

Re: TGB Bullet 50

16 srp 2012, 15:33

Používám Repsol 2T scooter svíčka má 3500 km.Našel jsem třeba toto.

http://www.oleje-shop.cz/product/liqui- ... -mtx-300ml

Re: TGB Bullet 50

17 srp 2012, 07:22

s tímto Liqui Moly neporadím, nulové zkušenosti. Ale znova jsem si pořádně prohlédl fotky svíčky. Nemá svíčka vysokou teplotu. Vypadá to trochu jako opálené. Možná by pomohla svíčka o jeden teplotní stupeň nižší. Ale to by chtělo, aby to posoudil někdo povolanější a zkušenější z fóra. Takový odborník zase nejsem :oops:

Re: TGB Bullet 50

22 srp 2012, 18:38

mikes57 píše:Zdravím,
nějaké foto s plexi štítem.

Díky moc za fotky, ušetřily mi 4000. Vypadá to na tom příšerně.
Mám sice Bulleta 125, ale byla by to stejná příšera... :D
Raději si koupím pořádnou bundu.

Re: TGB Bullet 50

22 srp 2012, 22:50

Kdy by šlo dát pod jiným úhlem vypadalo by to možné lépe.Víc šikmo.

Re: TGB Bullet 50

24 srp 2012, 07:50

možná... jiný úhel, jinak řešená návaznost na kapotáž...je to prostě přílepek, který je možná částečně funkční ale nepříliš estetický...

Re: TGB Bullet 50

13 dub 2013, 10:46

Dobry den, nedari se mi po zime nastartovat. Jak mam postupovat? Diky za pomoc.

Re: TGB Bullet 50

13 dub 2013, 11:35

Svíčka, karburátor, filtry. A víc popiš co to dělá nebo nedělá.....
Jde ti tam benzín, dává svíčka jiskru, startuješ nohou atd ....

Re: TGB Bullet 50

13 dub 2013, 11:51

mudla píše:Dobry den, nedari se mi po zime nastartovat. Jak mam postupovat? Diky za pomoc.

Tak se mi to povedlo. Hezky jsem se u toho zpotil. Udelal jsem to tak, ze jsem cca 5 minut pri vypnutem skutru naslapaval, parkrat jsem zkusil natocit elektricky. Nic, tak jsem znovu naslapaval na prazdno a potom jsem otocil klickem a zase pres nozni paku jsem nastartoval. Motorka chytla. Bylo to moje prvni zimni startovani tak jsem byl nervozni. Diky za reakci.

Re: TGB Bullet 50

13 dub 2013, 12:41

Přesně tak se to dělá...je potřeba dostat do karbecu benzín.

Re: TGB Bullet 50

19 srp 2013, 19:07

Tak mám najeto 7 500 km.A vyměněn originální řemen a ori. válečky.Opět za originál (řemen 1500 kč. válečky cca 350).Řemen se jeví v perfektním stavu.Předepsaná výměna byla v 6 000 km.A myslím,že by ještě vydržel.Válečky ze 6 jsou 2 s většími ploškami a zbylé s drobnými.Vyměněny s preventivních důvodů.Asi by se na nich chvilku jezdit dalo.Zároveň vyměněn zadní tlumič pérování,je tam jen jeden a vytekl.Pravdou ale je,že skútr nešetřím.A jezdím 90% po městě (kanály a díry).Bohužel budu muset nechat zkontrolovat ložisko předního kola.Po průjezdu obrovskou dírou,začalo kolo trochu házet hlavně při náklonu a při brzdění.Jinak skútr bez závažnějších potíží.Jen každé jaro nutné vyčistit karburátor,ale skútr nejezdí odstavím a nastartuji až na jaře.Možná kdybych ho občas protočil.Nemusel bych čistit.

23.8. edit:
Tak už mám opraveno vyměněno ložisko předního kola.Zničil jsem si ho sám projetím velké díry.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 21:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: TGB Bullet 50

23 srp 2013, 21:35

adas25 píše:Zdarec, též se přidám se svým málem zkuseností. Mám najeto 570 km, po první garanci byl odšputován (restrikce) a lítá pěkně, maximálka po rovině je kolem 65-70Km/h a to veze mejch 115kg, do prudkých kopců není problém 35-40km/h, jedinou závadou jsou u mě též povolené šroubky na pantu otvírání sedačky ( asi nejaká sériová vada :P )
Jinak ve městě je to ďábel, z křižovatek unikám jako první a rychle a svižně proličkuji celé město, spotřeba zatím kolem 3l/100km, resp. na plnou v pohodě 240km. :lol:

Já jsem na kymcu taky musel ty šrouby upravit podložkama je to asi častý "problém.

Re: TGB Bullet 50

28 zář 2015, 15:39

Zdravím.Nemáte někdo zkušenost či radu jak přichytit těsnění variátoru(přilepit namáznout ale aby šlo někdy vyměnit),abych mohl přimontovat dekl.Děkuji za nápady či zkušenosti
Odeslat odpověď