To už máš sjeto?A pokud ano kolik si na něj najel?Já mám 4500 km.A plášť myslím vydrží minimálně jednou tolik.
20.3.2012 edit:Tak musím po zimě hlásit první závadu.Z odkalovacího šroubu na karburátoru teče benzín.Pár vteřin po startu to začne téct a to dost silně.Čeká mne čištění a kontrola karburátoru po 5000 km bez vážnějších závad první,která znemožňuje jízdu.Začal téct hned po prvním nastartování odstavil jsem na konci října.Předpokládám nečistoty,nebo zaseknutý plovák.Vzhledem k minimálním zkušenostem.Zřejmě někoho požádám o spolupráci.
10.4. edit:Tak závada dle zastoupení vadný ventil v karburátoru.Bohužel čekám na dodávku s Taiwanu od 20.3.Vzhledem k tomu,jak se na internetových stránkách píše o dostupnosti dílů("náhradní díly skladem v Č.R.").Jsem zklamán přístupem,jakým se k zákazníkům přistupuje.Příští nákup bych už výběr zřejmě rozmýšlel.Zvlášť když nejde o nějaký kuriózní díl,ale zcela běžný.
Až doposud jsem byl se skůtrem spokojen a dokážu pochopit,že se může něco pokazit.Zajímalo by mne jak rychle by reagovaly,pokud by šlo o záruční opravu.
22.4. edit:Tak skútr zprovozněn přesně po 4 týdnech byla to tryska v karburátoru ta s tou gumovou špičkou.Dle zastoupení TGB nebyla tryska na centrálním skladu a musela se extra do objednat s Taiwanu.Údajně většinu dílů mají skladem,ale tato součástka nějakým omylem nebyla.Rovnou jich prý objednal zásobu.V servisu žádný problém.Přesto že jsem o něm slyšel špatné zvěsti tak za mě vše OK.Možná dlouhá dodací lhůta,ale tam nevím zda to mohl servis jakkoliv ovlivnit.Hlavně,že už zase jezdím.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 srp 2013, 20:04, celkově upraveno 4
Důvod: Sloučeny 4 příspěvky pod sebou