Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

TGB Bullet 50 CDI

10 čer 2011, 07:56

Zajímalo by mě, zda má u sériového válce smysl zaměňovat CDI jednotku za odblokovanou (např. nejznámější od Naraku, viz: http://www.skutry-malsice.cz/tgb/r50x-5 ... -1248.html ) Mít totiž úpně neomezené otáčky asi není moc dobré, stačilo by jen do 10.000ot.
Tento kousek už je vymakanější http://www.skutry-malsice.cz/tgb/r50x-5 ... ml#content , protože zde se jedná i o lepší zapálení jiskry a dynamické rychlosti zapálení řízené čipem, je to však vidět i na ceně. Opět si nejsem jist, zda se nějak projeví na sériovém válci.
A do třetice je tu od Malossi http://skutry-levne.cz/nahradni-dily/54 ... ugeot.html ,který je takovým nejlepším kompromisem, i nejdražším. Mění předstih se zvyšujícímí se otačkami, ale ne do přetáčení motoru, tak nevím... :roll:

Našel jsem na webu firmu která dováží originální součástky TGB do ČR a ceny jsou teda docela mastný, viz:
http://www.epsys.cz/skutry/tgb-2010-bul ... A3MTkyNg==

Re: TGB Bullet 50

10 čer 2011, 10:29

Ty díly jsou pěkně předražené koukl jsem na plexi a u dovozce stojí 3990.U nich 4660 tak to jsou blázni.A s tím CDI moc nevěřím,že by to nějak významně pomohlo výkonu.Možná startům a spotřebě.Ale pár lidiček už tady CDI měnilo zkus je oslovit.Ale myslím,že to měnily hlavně u číňanů.

19.6. edit:
Tak malé hodnocení po ujetí 3000 km za dva roky(pořízen jako nový).Na skútru jsem měl jednu závadu povolené šrouby na pantu sedačky.Výkon skútru se mi jeví stále praktický stejný.Silnou stránkou skútru vidím v rozjezdech ty jsou velmi svižné asi i díky lehkým originálním válečkům (3,5 gr).Další jsou velmi dobré brzdy kotoučové.A i světlo je dostatečné jezdím dost často pozdě večer a brzo ráno a to i lesem polovina cesty bez veřejného osvětlení.Tlumiče a rám se zdají dostatečné na malou padesátku,zadní je dokonce s nastavitelným tlumením.To jsem ještě neměnil.Je za vzduchovým filtrem a neprakticky umístěné.Slabiny se také najdou určitě první je pohotovostní stojánek o ten jsem se pořád mlátil tak šel.Trochu nepraktické je mít nádrž pod sedlem,ale dá se na to zvyknout.Spotřeba paliva se pohybuje mezi 3-3,5 litru,ale skútr nešetřím a bydlím na Šumavě.Určitě by se dalo jezdit kolem 3 l.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 19:52, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: TGB Bullet 50

19 čer 2011, 22:00

...je to fakt, nebejt kopců tak máš na průměrnou spotřebu kolem 3l.
Mám nyní na tachu 1200km a jsem na tom prakticky stejně, až na povolené šrouby na pantu sedačky, vše ok. :P

Re: TGB Bullet 50

15 črc 2011, 17:27

Tak jsem chtěl sundat výfuk a narazil jsem.Nemáte někdo nápad,nebo klíč k povolení těchto šroubů.Děkuji za rady.
DSCF1189.JPG

DSCF1188.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: TGB Bullet 50

15 črc 2011, 19:46

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :D :D :D :D :D :D :roll: :roll: :roll: :roll:

Re: TGB Bullet 50

15 črc 2011, 20:18

Ten bit je 7 hraný a ten druhý 5 hraný.

Re: TGB Bullet 50

16 črc 2011, 13:46

Co takhle zajit do domacich potreb a imbusove i hvezdickove klice si koupit?

Re: TGB Bullet 50

16 črc 2011, 14:13

Bajdo to je v dnešní době běžně používané nářadí... Poslechni Radyho a nedělej za sebe pitomce...

Re: TGB Bullet 50

16 črc 2011, 15:47

Ptal jsem se asi ve 4 obchodech pitomce rozhodně nedělám.Všude mi řekly že pětihraný cca 7 mm nemají dokonce to nikdy neviděli.Hledal jsem i na netu v sadách torx klíčů imbusů a nevím jak různě se tomu ještě říká nenašel jsem ani jeden.A to druhé mi sice nabízely velmi podobné ale jen ze šesti hranami.Nevím zda je to tak běžné.Byl jsem u známého automechanika a ten s tím taky ještě nesetkal.V manuál ke skútru je u toho napsáno toto screw special.Tedy speciální vrut..A sadu imbusů a hvězdiček jsem zkoušel mám základní sadu,ale ani jeden tam nezapadl alespoň ta,abych se nebál,že jej zničím.Té 7 hrané se tolik nebojím tam bych asi uspěl správným křížovým šroubovákem. Ještě zkusím napsat na zastoupení,ale ani u nich jsem ho eshopu nenašel.
Naposledy upravil bajza dne 16 črc 2011, 15:59, celkově upraveno 1

Re: TGB Bullet 50

16 črc 2011, 16:26

Aha, tak to se ti omlouvám. Nevěděl jsem, že je to natolik speciální kousek ani čím už sis při hledání prošel... :oops:

Re: TGB Bullet 50

16 črc 2011, 16:50

Prohledal jsem na netu kde co objevuje se to v menším na brzdách Peugetů a Citroen to má snad v hagusech nebo někde na střeše,ale v menším.Asi mi nezbude než vyříznout drážku a povolit šroubovákem.Kdybych je sehnal tak je hned koupím.Přeci jenom výfuk se občas sundává.A ten hvězdicovitý zkusím vyměnit za klasiku.Je na přírubě k motoru.Hůře přístupný.Možná jsem hledal blbě,zvlášť pokud to má nějaké jméno,ale mezi imbusy a torx jsem to nenašel, spíš jsem chtěl zda už někdo něco podobného nesháněl.

Re: TGB Bullet 50

16 črc 2011, 17:30

Mozna v nejake specializovane prodejne na naradi by to mit mohli. Podle provedeni to vypada, ze se jedna o zamer vyrobce, bud aby jsi nemohl zasahovat do techto dilu a nebo k vuli zcizeni.
Pokud se jedna jen o tyto konkretni srouby, tak bych je radeji vymenil za normalni tak jak pises, nez nekde zdlouhave shanet klice tohoto typu.

Re: TGB Bullet 50

16 črc 2011, 17:55

Myslím, že tyhle exotiky jen tak běžně neseženeš a na jednorázové použití se to ani nevyplatí někde shánět. Udělat v něm šlic, nebo na něj něco heftnout ceočkem, abys ho mohl lépe chytit třeba sikovkama a povolit - vytočit a daleko zahodit.

Re: TGB Bullet 50

21 črc 2011, 11:00

Tak ze zastoupení se mi neozvaly buď má ten člověk dovolenou,nebo na mě kašlou.Domluvil jsem se,že mi zkusí odříznout to přisávání přímo na stroji.Šrouby zatím nechám a po sezóně poletí.Až na to bude čas.
Teď bych chtěl pořídit takový ten malý blatník na zadní kolo.Ten co je hned nad kolem.Něco podobného jsem viděl asi Runnerovi nebo NRG.Ale zatím jsem nenašel nic co by se mi hodilo.A když už byl zajímavý tak byl skoro za 2 000,-.
Neválí se někomu doma něco takového rád koupím.Když je víc vody cáká mi to na vzd.fil.Za nabídky díky pokud někdo na něco náhodou narazí budu rád za doporučení.Klidně i použitý.

20.8. edit:
Tak koupen blatník z Benelli Velvet má taky třináctku vzadu.A vyměněn olej ve variátoru.Mělo by na něm být 3000,ale vypadá navíc a tak si myslím,že mi ho při garančce neměnily.Ale to není zas takové překvapení.Vyteklo mi 110 ml zelenavé neprůhledné tekutiny.V manuálu i na varci je napsáno 90 ml.Tak jsem nalil 100 ml.Něco zůstalo ve stříkačce a malinko vyteklo než jsem natočil napouštěcí šroub.Zkusím ho zas po 3000 vyměnit.Jak bude asi vypadat?
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 19:54, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: TGB Bullet 50

02 zář 2011, 09:26

...inu mám za sebou druhou garančku, po mé stížnosti na neudžení volnoběhu za studena, byl technikem nalezen vadný sitič, ten byl vyměněn v rámci záruky za nový + proběhla standartní kontrola, seřízení a výměna oleje, cena 750,-Kč... 8)
...po seřízení mi to teď je cca o 5% lépe do kopců a je to i cítit v rozjezdech, maximálka zůstala stejná (65-70km/h) ta je omezena CDI jednotkou a na tom se nic bez přetáčení motoru měnit nedá, takže jsem byl spokojen...
...po dalších 10-ti dnech od kontroly mi však odešel otáčkoměr, kdyby za jízdy, příčinu bych pochopil, ale on přestal měřit na mnou zdolávané trase, po cca 10min. pauze, po znovunastartování byl mrtvý, nechápu to. Takže teď mám o zábavu postaráno, příští týden to opět vezu do servisu a budu čekat než dorazí objednaný nový otáčkoměr, doufám že dlouho, abych už si letos nezajezdil. Murphyho zákony fungují, vždy si dovedu vybrat... :(
Odeslat odpověď