Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
29 zář 2015, 06:32
Prilep ho ciernym silikonom k krytu, lepsie je pouzit chemopren,len to musis nechat zaschnut mimo motora
30 zář 2015, 12:25
Tak malé zhodnocení po ujetí cca 13 000 km.Skútr byl koupen nový v polovině roku 2009,v 500km odstraněna restrikce ve variátoru,později zaslepeno separátní přisávání vzduchu.Závady řešené servisem 2x po zimě a dlouhém odstavení vytékal benzín přepadem karburátoru,jednou údajně vyměněna jehla (myslím že jen vyčistily) po druhé už jen vyčištěn.Toto jsem vyřešil tím že v průběhu zimy skútr nastartuji a lehce projedu,cca jednou měsíčně.Od té doby se již tento problém nevyskytl.Dále vyměněno ložisko předního kola,ale to jsem si způsobil sám projetím propadlého kanálu ve vyšší rychlosti a zřejmě to odnesl i zadní tlumič,který jsem nechal vyměnit zároveň s ložiskem.Dále nefukční tachometr znovu vlastní chybou.Rozjel jsem se se zamčeným předním kolem.Zatím neopraveno.Na skútru jsou stále původní pneu,přičemž hlavně zadní je už totálně sjetá,plánuji po sezoně přezout.Ve 13 000 měněna nakopávačka,je z měkčího materiálu a tak se vymlela v ozubení.Na skútru byl vyměněn v 7000 řemen a válečky.V zimě plánuji druhou výměnu.Posunul jsem ji o dalších 1000 km.Protože po 7000 měli válečky jen minimální plochy a řemen se zdál absolutně v pořádku.Za celých 6 let měněna poze jedna žárovka v zadního světla (hodně pracné hodina práce).Skútr nijak nešetřím,jezdím s ním i po lese i po velmi špatných cestách i necestách.Přesto že se setkávám s názory ohledně kvality a výdrže této značky,myslím že skútr splnil mé očekávání.A že kvalita i výdrž jsou na velmi slušné úrovni.Na závěr plusy odpich od semaforů(variátor je nastaven na odpich na úkor max.rychlosti), kvalita zpracování,dostupnost náhradních dílů,servisní síť,design,spolehlivost,mínusy cena originálních náhradních dílů,některé náhradní díly jsou nesehnatelné v replikách,horší možnosti tuningu,kvalita pneu jsou tvrdé,fungují až při tropických teplotách (30 stupnů a víc)
Naposledy upravil
bajza dne 01 črc 2017, 12:51, celkově upraveno 1
26 led 2016, 23:01
Tak mám nové těsnění variátoru,přestal jsem řešit lepení starého bylo přetržené a vymačkané s ohledem na cenu originálního dílu cca 800 kč.Jsem si těsnění vyrobil sám.Náklady na jedno těsnění v řádech desetikorun.Koupil jsem arch těsnícího papíru a podle starého udělal nové.Arch stal 100 kč a ještě mi na pár dalších zbylo.
27 led 2016, 19:06
No v cine stoji sada 7E to sa neoplati vyrabat. Ja som to tesnenie prilepil chemoprenom o kryt variatora a je pokoj
27 led 2016, 20:03
Těsnění jsem nehledal,ale řemen nebyl nikde skladem a prodejce na zprávu nereagoval a válečky vypadaly nekvalitně.Když to sečtu těsnění mne stálo cca 10 kč a práce max. 30 minut.A vyzkoušel jsem si svou šikovnost.Kde si to objednával?Alliexpress??
28 led 2016, 12:37
Ano, neviem ja som remen bral origo od TGB ale na 125. Predsa 32E nieje vela a jeto origo
28 led 2016, 17:06
Našel jsem řemen na alliexpresu asi za 350,- ale nebyl skladem a na mail žádná reakce,zastoupení TGB ho prodává za 890.Ale zas drží,ale za těsnění chtěly taky asi 800 a to jsem řekl že nedám.Teď si udělám ještě jedno rezervní.Černé je staré přetržené a slepené.Vedle můj "výtvor".
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
18 bře 2016, 23:47
Tak jsem objednal novou pneu na Bulleta continental. Originál Maxxis totálně sjetý,ale vydržel cca 15 000 km. Ale už nikdy tvrdá jak kámen, nejlépe fungovala při tropických teplotách.
22 bře 2016, 18:45
Tak namontována CONTINENTAL ContiTwist 130/60-13 53P TL. Tak uvidím až na ni něco najedu, pak dopíši zkušenosti.Zatím dnes jen opatrně nová pneu , musím trochu ojet.Původní Maxxis vydržela dlouho. Ale doporučit ji nemohu viz. výše. Ceny pneu 1050 kč. Za přezutí včetně demontáže a montáže kola 400 kč. Trochu víc než jsem čekal, ale sám bych nad tím strávil dost času, servis díky vybavení za chvilku hotov.
03 dub 2016, 17:50
Tak dnes po dolití zůstává svítit kontrolka oleje (2T) při volnoběhu to vypadá že nesvítí při přidání plynu se rozsvítí. Nevím zda to má pouze čidlo hladiny oleje. Nebo je něco s oilmasterem. Ale zvažuji vysát všechen olej z nádržky a začít míchat do benzinu.Skútr bude již jezdit minimálně větší investice nezvažuji.Za případnou radu děkuji.
-- 4. 4. 2016 10:08 --
Nikdo nic se svítící kontrolkou.Prosím nějaké nápady.Děkuji
05 dub 2016, 12:47
Tak nikdo nic? Dnes jsem sundal sedačku všechny dráty vypadají OK plovák taktéž při zahýbání žádná změna pořád svítí.Hadička s olejem vede do oilmasteru a z něho pokračuje jiná dál.Žádná čidla jsem na něm nenašel.Tak nevím kde by mohla být chyba.
06 dub 2016, 08:17
Nejspíš na tom plováku...
06 dub 2016, 11:46
Tak zkusím ho vyndat.Je tam blbý přístup a musí se sundat i boční plast.Tak ještě zkusím ten plovák.Pak napíši jestli jsem na něco přišel.
-- 6. 4. 2016 11:18 --
Tak vyzkoušeno plovák reaguje dobře pokud je motor vypnutý.Kontrolka na přístrojovém štítu reaguje normálně.Pokud nastartuji kontrolka začne maličko minimálně svítit a po přidávání plynu se rozsvítí víc, ale nesvítí naplno tak jako když plovák nechám sepnout na minimální výšku. Za další nápady předem dík. Ale pomalu se mé myšlenky přenášejí na přístrojoví štít. Nějaké nápady.Moc děkuji.(plovák se mi podařilo vyndat bez sundání bočního plastu)
06 dub 2016, 14:45
Najprv zmeraj kolko ti to dobija, a skontroluj ukostrenie motora o ram, hruby vodic v blizkosti startera smerom na ram.
07 dub 2016, 10:01
Porucha zjištěna Dušan14 mne přivedl na myšlenku. Tak musím s lítostí oznámit, že mne po takřka 7 letech navždy opustila Baterie Yuasa. Sedmé narozeniny už spolu neoslavíme. Přesto jí děkuji za léta společného života. Pohřeb neplánuji s ohledem na své ekologické smýšlení, proto ji nechám ekologicky zlikvidovat na sběrném dvoře. A zamáčknu slzu a pořídím jinou. Čest její památce. † † † † †