Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Re: TGB Bullet 125

13 kvě 2015, 21:58

taky dobrý :roll:

jinak bych po nich chtel asi skutr uvest do stavu jak sem jim ho dával...čistý...

Re: TGB Bullet 125

13 kvě 2015, 22:01

Ach bože , to jsou teda umělci. Ber to tak, že už máš smůlu vybranou. :wink:

Re: TGB Bullet 125

15 kvě 2015, 11:49

Jo myslím že to už bylo vše, skůtřík mi to teť krásně vrací - nádherně jezdí jsem s ním moc spokojenej a ten výkon oproti Yuki Fairy je také znatelně větší, když tady vemu za plyn tak i do kopce to táhne uplně fantasticky.

Re: TGB Bullet 125

16 kvě 2015, 21:45

4.jpg
Tak dneska krásných 200 km na Bulískovi za odpoledne po Kutnohorsku a Sázavsku, přelezl sem lehce přes 1000 km to už myslím bych mohl skůtřík pomaloučku zvykat na rychlejší jízdu. Do těch 1000 km sem jezdil tak maximálně padesátkou.

-- 16. 5. 2015 21:48 --

23.jpg
Nejenom čínský skůtr vás může pěkně vyšplouchnout. :D :D :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: TGB Bullet 125

16 kvě 2015, 22:17

Nejde ani tak o rychlost skutra ako o to aby si nejazdil na plny plyn tj naplno otvorenym supatkom a v vysokych otackach, optimalnych je max 7500 7800ot aj to nie dlhodobo, inak postupne viac pridavat si mohol po 300km a vymene oleja

Re: TGB Bullet 125

16 kvě 2015, 23:02

Tak to je v pohodě to já to točil sotva do 6000 otáček a plyn ani né do půlky spíš na čtvrtku a hlavně taky kvůli tomu zě při malé rychlosti nebyla taková zima. :D

Re: TGB Bullet 125

18 kvě 2015, 16:01

Zdravím vás priatelia, som tu nový a som staronový majitel buletíka. Mám ho od leta minulého roka a najazdených niečo cez 5000km. Máte niekto skúsenosti s tuningom tohoto skútra? Variátor, väčší valec? Zacnelo sa mi po vyššom výkone

Re: TGB Bullet 125

18 kvě 2015, 20:05

Stranka 4 tohto vlakna ! Tak dnes som to prevetral po rychlostnej ceste teplota oleja asi 110st (mimo stupnice) otazka je ci tam nema doraz teplomer, jazda po meste 95st pre predstavu :)

Re: TGB Bullet 125

19 kvě 2015, 11:44

Asi si myslel strana 3 :D tam spomínaš "155ccm valec s vecsou kompresiou je fakt super(+ hlava z väčšími ventylmi),+20% prevody k tomu tiež". Mohol by si mi prosím ťa povedať koľko ťa stála celá prerábka materiál, robotu si si robil sám? A ako to vidíš odstupom času, oplatilo sa ?

Re: TGB Bullet 125

19 kvě 2015, 12:36

Taky přemýšlím nad tuningem mého Bulleta. Na scootlandu jsem si vyhlídnul 160 ccm válec Naraku (http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-va ... ku-160ccm/) + variátor Naraku Maxi speed (http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-va ... axi-speed/). Na jiném fóru jsem narazil na borce, který tam ten válec dával a musel měnit ještě vzduchový filtr a trysku karburátoru.
Je potřeba měnit ještě řemen?
Prosím o radu zkušenějších.
Doporučili byste mi tento tuning, nebo je to zbytečné?
Jak je to s nadměrným opotřebením jiných dílů a životností celého skútru po této výměně?

Psal jsem i do Scootlandu, kde bych si nechal tunning udělat (jsem manuální lachtan) a tam mě od toho celkem odrazovali.

Jen pro info přeposílám odpověď ze Scootlandem v Brně:
Dobrý den,

dobrá rada číslo jedna je skútr prodat a koupit si něco laditelného, co má smysl. Tuning činských motorů je většinou cesta do pekel horoucích.

Nicméně, pokud nechcete z jakéhokoliv důvodu tuhle dobrou radu následovat, tak je třeba mrknout, jestli tam vůbec válec půjde. TGB by mělo používat GY6 čínské motory, bohužel jsou ale dvě verze, které se liší pozicí svorníků, kdy jedna varianta je dobrá (válec pasuje) a na druhou variantu nejde sehnat vůbec nic. Tedy, skútr musíme rozdělat a podívat se, poté budeme vědět více. V lepším případě půjde 160ccm, v horším případě pouze sportovní variátor. S výkonem těžko říci, zase u čín je to kus od kusu, většinou se před úpravou pohybujeme okolo 6-7 koní na zadním kole a po úpravě okolo 8 koní. Ale jak píšu, tady u těch skútrů nejde nic říct 100% předem.

Výměna trvá cca 1 den, cena za práci cca 2500-3000,-Kč, dostanete graf z motorové brzdy před a po úpravou. Pokud by válec nepasoval, pak bude cena za práci nižší, cca 1500-1700,-Kč včetně nastavení sport. variátoru na brzdě.

------------
Děkuji za rady.

Re: TGB Bullet 125

19 kvě 2015, 15:59

Uz som to pisal motor je 152, valec piest a hlavu som bral z nemeckych stranok, zo zvysenou kompresiou (vecsi vykon pri rovnakom objeme), hlava s vacsimi ventilmi na dany premer piestu 58,5mm, inak hlava bola riadna cina troska netrafili diery a na vyfuk som daval M8 sruby ako origo na tgb tym,M6 co tam boli som neveril, ci sa oplatilo rozhodne, mam,mensiu spotrebu nejakych 3,5l na 100, pritom jazdim rychlejsie, ibak valec a piest naraku 150 mam jeden napredaj najazdenych asi 2000km
Jediny podstatny problem bol ten ze motor nebol presne poskladanu a v bloku motora mi chybalo 0,5mm v jednom mieste to som musel pracne pilnikom vypilovat. Variator by som nedaval nema to zmysel prevody 10 alebo 20 % su lepsia vec, este asi dam lachsiw valceky ale inak jazdim na povodnych a z 115 tryskou

Re: TGB Bullet 125

19 kvě 2015, 20:22

Takže něco takového: http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-d ... 4x38-zubu/ ?

Teď jsem narazil na drobný problém. Když zapnu trip, tak kilometry naskakují rychleji oproti tachometru a realitě. S kamošem jsme najeli 94 km (dle změřené trasy na mapě, podle jeho skútru 93 km) podle mého měřeného tripu to bylo 114 km. Máte s tím někdo zkušenosti? Jde to nějak opravit? Kdyby se jednalo o pár kiláků, tak to neřešim, ale rozdíl 20 % mi přijde už dost. Nehledě na to, že veškerá počítaná spotřeba je k ničemu.

Děkuji za odpověď.

Re: TGB Bullet 125

20 kvě 2015, 13:00

A je rozdiel medzi tripom a celkovymi km na tgb? , ono to troska premeriava autom robim trasi 116km a na tgb 122km

Re: TGB Bullet 125

20 kvě 2015, 15:28

Mne to premeriava tiež nejakých +20% keď ideme s kamarátmi, jeden PCX druhý Speedfight tak oni majú približne rovnako ja +20%. Aj tripové km aj celkové, inak tam mám rovnako najazdené, ešte ani raz som to nemazal :D

Re: TGB Bullet 125

20 kvě 2015, 21:10

Dusan14 píše:A je rozdiel medzi tripom a celkovymi km na tgb? , ono to troska premeriava autom robim trasi 116km a na tgb 122km


Jo je tam rozdíl jel jsem necelých 20 kiláků a údaje se rozcházely o 3-4 km.
Odeslat odpověď