TGB Bullet 125

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: TGB Bullet 125

Příspěvekod Mohy 125 » 13 kvě 2015, 21:58

taky dobrý :roll:

jinak bych po nich chtel asi skutr uvest do stavu jak sem jim ho dával...čistý...
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 13:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: TGB Bullet 125

Příspěvekod Slipster » 13 kvě 2015, 22:01

Ach bože , to jsou teda umělci. Ber to tak, že už máš smůlu vybranou. :wink:
Uživatelský avatar
Slipster

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 99
Registrován: 25 bře 2015, 01:44
Skútr / moto: SYM Orbit II 125
Tuning / úpravy: žádné

Re: TGB Bullet 125

Příspěvekod Alda1965 » 15 kvě 2015, 11:49

Jo myslím že to už bylo vše, skůtřík mi to teť krásně vrací - nádherně jezdí jsem s ním moc spokojenej a ten výkon oproti Yuki Fairy je také znatelně větší, když tady vemu za plyn tak i do kopce to táhne uplně fantasticky.
Uživatelský avatar
Alda1965

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 120
Registrován: 05 kvě 2012, 05:34
Bydliště: Křesetice okres Kutná Hora
Skútr / moto: Yuki Matrix, Yuki Fairy 125, TGB Tapo a Bullet 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: TGB Bullet 125

Příspěvekod Alda1965 » 16 kvě 2015, 21:45

4.jpg
Tak dneska krásných 200 km na Bulískovi za odpoledne po Kutnohorsku a Sázavsku, přelezl sem lehce přes 1000 km to už myslím bych mohl skůtřík pomaloučku zvykat na rychlejší jízdu. Do těch 1000 km sem jezdil tak maximálně padesátkou.

-- 16. 5. 2015 21:48 --

23.jpg
Nejenom čínský skůtr vás může pěkně vyšplouchnout. :D :D :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Alda1965

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 120
Registrován: 05 kvě 2012, 05:34
Bydliště: Křesetice okres Kutná Hora
Skútr / moto: Yuki Matrix, Yuki Fairy 125, TGB Tapo a Bullet 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: TGB Bullet 125

Příspěvekod Dusan14 » 16 kvě 2015, 22:17

Nejde ani tak o rychlost skutra ako o to aby si nejazdil na plny plyn tj naplno otvorenym supatkom a v vysokych otackach, optimalnych je max 7500 7800ot aj to nie dlhodobo, inak postupne viac pridavat si mohol po 300km a vymene oleja
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: TGB Bullet 125

Příspěvekod Alda1965 » 16 kvě 2015, 23:02

Tak to je v pohodě to já to točil sotva do 6000 otáček a plyn ani né do půlky spíš na čtvrtku a hlavně taky kvůli tomu zě při malé rychlosti nebyla taková zima. :D
Uživatelský avatar
Alda1965

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 120
Registrován: 05 kvě 2012, 05:34
Bydliště: Křesetice okres Kutná Hora
Skútr / moto: Yuki Matrix, Yuki Fairy 125, TGB Tapo a Bullet 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: TGB Bullet 125

Příspěvekod osman » 18 kvě 2015, 16:01

Zdravím vás priatelia, som tu nový a som staronový majitel buletíka. Mám ho od leta minulého roka a najazdených niečo cez 5000km. Máte niekto skúsenosti s tuningom tohoto skútra? Variátor, väčší valec? Zacnelo sa mi po vyššom výkone
osman

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 18 kvě 2015, 14:41
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: TGB Bullet 125

Příspěvekod Dusan14 » 18 kvě 2015, 20:05

Stranka 4 tohto vlakna ! Tak dnes som to prevetral po rychlostnej ceste teplota oleja asi 110st (mimo stupnice) otazka je ci tam nema doraz teplomer, jazda po meste 95st pre predstavu :)
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: TGB Bullet 125

Příspěvekod osman » 19 kvě 2015, 11:44

Asi si myslel strana 3 :D tam spomínaš "155ccm valec s vecsou kompresiou je fakt super(+ hlava z väčšími ventylmi),+20% prevody k tomu tiež". Mohol by si mi prosím ťa povedať koľko ťa stála celá prerábka materiál, robotu si si robil sám? A ako to vidíš odstupom času, oplatilo sa ?
osman

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 18 kvě 2015, 14:41
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: TGB Bullet 125

Příspěvekod MartinHCZE » 19 kvě 2015, 12:36

Taky přemýšlím nad tuningem mého Bulleta. Na scootlandu jsem si vyhlídnul 160 ccm válec Naraku (http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-va ... ku-160ccm/) + variátor Naraku Maxi speed (http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-va ... axi-speed/). Na jiném fóru jsem narazil na borce, který tam ten válec dával a musel měnit ještě vzduchový filtr a trysku karburátoru.
Je potřeba měnit ještě řemen?
Prosím o radu zkušenějších.
Doporučili byste mi tento tuning, nebo je to zbytečné?
Jak je to s nadměrným opotřebením jiných dílů a životností celého skútru po této výměně?

Psal jsem i do Scootlandu, kde bych si nechal tunning udělat (jsem manuální lachtan) a tam mě od toho celkem odrazovali.

Jen pro info přeposílám odpověď ze Scootlandem v Brně:
Dobrý den,

dobrá rada číslo jedna je skútr prodat a koupit si něco laditelného, co má smysl. Tuning činských motorů je většinou cesta do pekel horoucích.

Nicméně, pokud nechcete z jakéhokoliv důvodu tuhle dobrou radu následovat, tak je třeba mrknout, jestli tam vůbec válec půjde. TGB by mělo používat GY6 čínské motory, bohužel jsou ale dvě verze, které se liší pozicí svorníků, kdy jedna varianta je dobrá (válec pasuje) a na druhou variantu nejde sehnat vůbec nic. Tedy, skútr musíme rozdělat a podívat se, poté budeme vědět více. V lepším případě půjde 160ccm, v horším případě pouze sportovní variátor. S výkonem těžko říci, zase u čín je to kus od kusu, většinou se před úpravou pohybujeme okolo 6-7 koní na zadním kole a po úpravě okolo 8 koní. Ale jak píšu, tady u těch skútrů nejde nic říct 100% předem.

Výměna trvá cca 1 den, cena za práci cca 2500-3000,-Kč, dostanete graf z motorové brzdy před a po úpravou. Pokud by válec nepasoval, pak bude cena za práci nižší, cca 1500-1700,-Kč včetně nastavení sport. variátoru na brzdě.

------------
Děkuji za rady.
Uživatelský avatar
MartinHCZE

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 08 dub 2015, 16:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: TGB Bullet 125

Příspěvekod Dusan14 » 19 kvě 2015, 15:59

Uz som to pisal motor je 152, valec piest a hlavu som bral z nemeckych stranok, zo zvysenou kompresiou (vecsi vykon pri rovnakom objeme), hlava s vacsimi ventilmi na dany premer piestu 58,5mm, inak hlava bola riadna cina troska netrafili diery a na vyfuk som daval M8 sruby ako origo na tgb tym,M6 co tam boli som neveril, ci sa oplatilo rozhodne, mam,mensiu spotrebu nejakych 3,5l na 100, pritom jazdim rychlejsie, ibak valec a piest naraku 150 mam jeden napredaj najazdenych asi 2000km
Jediny podstatny problem bol ten ze motor nebol presne poskladanu a v bloku motora mi chybalo 0,5mm v jednom mieste to som musel pracne pilnikom vypilovat. Variator by som nedaval nema to zmysel prevody 10 alebo 20 % su lepsia vec, este asi dam lachsiw valceky ale inak jazdim na povodnych a z 115 tryskou
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: TGB Bullet 125

Příspěvekod MartinHCZE » 19 kvě 2015, 20:22

Takže něco takového: http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-d ... 4x38-zubu/ ?

Teď jsem narazil na drobný problém. Když zapnu trip, tak kilometry naskakují rychleji oproti tachometru a realitě. S kamošem jsme najeli 94 km (dle změřené trasy na mapě, podle jeho skútru 93 km) podle mého měřeného tripu to bylo 114 km. Máte s tím někdo zkušenosti? Jde to nějak opravit? Kdyby se jednalo o pár kiláků, tak to neřešim, ale rozdíl 20 % mi přijde už dost. Nehledě na to, že veškerá počítaná spotřeba je k ničemu.

Děkuji za odpověď.
Uživatelský avatar
MartinHCZE

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 08 dub 2015, 16:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: TGB Bullet 125

Příspěvekod Dusan14 » 20 kvě 2015, 13:00

A je rozdiel medzi tripom a celkovymi km na tgb? , ono to troska premeriava autom robim trasi 116km a na tgb 122km
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: TGB Bullet 125

Příspěvekod osman » 20 kvě 2015, 15:28

Mne to premeriava tiež nejakých +20% keď ideme s kamarátmi, jeden PCX druhý Speedfight tak oni majú približne rovnako ja +20%. Aj tripové km aj celkové, inak tam mám rovnako najazdené, ešte ani raz som to nemazal :D
osman

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 18 kvě 2015, 14:41
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: TGB Bullet 125

Příspěvekod MartinHCZE » 20 kvě 2015, 21:10

Dusan14 píše:A je rozdiel medzi tripom a celkovymi km na tgb? , ono to troska premeriava autom robim trasi 116km a na tgb 122km


Jo je tam rozdíl jel jsem necelých 20 kiláků a údaje se rozcházely o 3-4 km.
Uživatelský avatar
MartinHCZE

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 08 dub 2015, 16:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: TGB Bullet 125

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron