od Alda1965 » 07 srp 2015, 01:18
Tak sem byl v pondělí sondovat jak to vypadá s mým Bulletkem co přestal ukazovat stav benzínu v nádrži a bylo mi řečeno že plovákem to není a že je špatná přístrojovka kterou odeslali do ASP Group - Žebrák ale tam jim ji vrátily zpátky s tím že je v pořádku ale po nasazení na skutr stejně palivoměr neukazuje a že se s ASP Group pořád nemohou dohodnout jak to řešit. Tak sem se jen zeptal jestli mají nějakou vyjímku na vyřízení reklamace která by byla delší jak 30 dnů. Nemáme a ano jsme si vědomi že ve čtvrtek je to přesně 30 dnů, fajn tak já si v pátek přijdu pro 50 tisíc dvacet si přidám a koupím si tu blbou předraženou Hondu montovanou kdovíkde, má přecijenom o dvě kilowatty více. A ejhle dnes v 16:00 to je tři hodiny před zavíračkou mi přišla esemeska že Bullet je opraven. Tak zítra pro něj frčím a sem zvědav co tomu teda vlastně bylo. Je to už druhá reklamačka ale přesto nemohu tvrdit že TGB je nekvalitní protože mám sice špatnou zkušenost ale pouze s jedním výrobkem ale zodpovědně můžu říct že Yuki je z mého pohledu a zkušeností se dvěma stroji (jeden čtyři roky najeto 7500 km a druhý tři roky 8200 km) velice dobrý stroj který bez nějakých vážných poruch stále dobře jezdí. Asi sem měl u Bulleta zrovna smůlu na špatný kus. Taky sem se dočetl že pokud se do šesti měsíců oběví třetí závada tak mám též nárok na vrácení pěněz.