pobavilo,že "za 16 měsícu najeto témeř 53 000 km bez jediné poruchy" aj toto je dobrý fór "první čínske skútry kvalitou srovnatelné s japonskými i evropskými značkovými skútry"
Coby ne? Já na svém Maxonu Optimu 125 EFI nalítal během osmi měsíců kolem 10 000 km bez jediného problému. Denně 50 km jedním směrem do práce a zpět v pošumavském kopcovitém terénu. Je fakt, že jsem si musel na začátku vychytat některé šroubové spoje, které jsem musel zalepit Loctitem, aby se nepovolovaly vibracemi šrouby. Zejména ty na brzdičích a matka zadního kola. Po zalepení nebyl jediný problém. Jo a vyměnil jsem variátor za Naraku MaxiSpeed, což se výrazně projevilo na živosti skútru... i když v kopcích ten čínský 125ccm vzducháč ztrácí dech. Nicméně jsem s ním spokojený a za ty peníze, co stál jako nový, odvádí hodně muziky.
Jasně neměl jsi za 10tis km žádný problém ale musel jsi lepit neco lepidlem ma zavity dal jsi si tam, na ten extrémně vykonny motor super variator... Promiň ale ten motor na žádný dech v kopcich a stalo tě to jako honda pcx opravdu bravo tleskam to že se to klepe ti asi musí dělat hodně dobře, jinak si to neumím vysvětlit...
Naposledy upravil krizik1 dne 17 úno 2023, 13:14, celkově upraveno 1
Důvod:Necituj prosím poslední příspěvek.
To je prosté, milý Watsone. Věděl jsem, že číny trpí na povolování spojů, tak jsem si tu motorku po koupi prošel a všechny exponované šroubové spoje (brzdy, výfuk, zavěšení motoru, všude tam, kde nebyly samosvorné matky) preventivně rozebral, vyčistil od čínského "lepidla" a zalepil Loctitem. Od té doby nebyl se samovolným povolováním spojů jediný problém, a to motorka už načíná 14 000. kilometr. Věřte nebo ne, vaše volba. Pro rozježdění se a seznámení se se světem větších skútrů je tenhle strojek výborný a i nyní funguje v rámci svých výkonových možností k naší plné spokojenosti. A váš rádoby ironický tón si nechte laskavě od cesty, ju?