Jeden z mála článků, který nehází jen špínu, ale reálně polpisuje "problém" Za málo peněz,bude vždycky málo muziky. Když vynechám to, že na Pyonýru (JAWA) se od patnácti let nedá jezdit.. Není tu za něj náhrada v cenovce kterou by byl nějaký rodič dát za první omotorované prdítko pro svoje pubertální děcko
(Ve většině případů je to stejně jen na tři roky, než si pořídí vlastní plechovku)
Nehodlám tady nějak obhajovat svůj "Takovej Malej Modrej"pelech - ani jsem ho tehdy nekupoval s tím že budu jezdit někam dál než 20km.S tím že se v něm budu často vrtat a nakonec skončí v propadlišti dějin jako můj původní Pyonýr... Tehdy nebylo dvakrát moc peněz a já si šel koupit nejlevnější skútr od Kentoyky
Nakonec jsem odjížděl na tom nejdražším :-S Pár let sloužil vcelku dobře (o chybách v konstrukci výfuku taktně pomlčím). Ale nakonec dopadl jak musel. 5,9kW nestačilo, já chtěl víc. Dnes stojí "Takovej Malej Moddrej" vedle "Takovej Velkej Modrej" Skútr i motorka jsou srdeční záležitostí a i když toho času na ně moc není, jsem rád že jsem se nezamiloval do létání
Ten článek prostě v ničem nekecal.Každý si musí zhodnotit na co má a na co ne. Zda se mu chce podstoupit sázku do loterie.Ostatně při nákupu "značkové"ojetiny je na tom člověk úplně stejně.Nejhorší nákup je, když člověk prostě něco chce a nesundá si růžové brýle....