SUKIDA 50QT-3

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

SUKIDA 50QT-3

Příspěvekod JENIK77 » 31 pro 2012, 22:11

SUKIDA SK50QT-3
Technické parametry:
Obsah - 49,3 ml
Typ agregátu - vzduchem chl. 1 válec / čtyřtaktní /
Startování - elektrické nebo pedálem
Maximální rychlost - do 45 km/h / po zajetí - na rovince i 60 km/h / 8)
Pérování - teleskopické odpérování předního/zadního kola
Kola - přední 2.50 x 17 , zadní 2.75 x 17
Maximální výkon - 2.2 / 7000 [kW / rpm]
Hmotnost [nezatížená] - 90 kg
Objem nádrže - 4,8 litrů
Ekonomická spotřeba - 2,5 / 100 [l/km]
Řazení - manuální s automatickou spojkou / jde o zvyk /
Palivo - BA 95
Mínusy - je to ČÍNA :( , sem tam je potřeba dotáhnout nějakej šroubek :(
Plusy - cena :) , spotřeba, lecos se dá upravit :D
1298550573.jpg
1298550592.jpg
1298550484.jpg
Fotografie0134 (2).jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
JENIK77

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 02 srp 2012, 18:23
Bydliště: Liberecký kraj
Skútr / moto: SUKIDA 50QT-3
Tuning / úpravy: něco víc

Re: SUKIDA 50QT-3

Příspěvekod lukinek96 » 01 led 2013, 14:39

vypadá to hrozně, kolik jsi za to dal?
lukinek96

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 02 kvě 2012, 18:06
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Peugeot Speedfight 2 2008
Tuning / úpravy: Výfuk Gianelli Smile, Malossi multivar

Re: SUKIDA 50QT-3

Příspěvekod sedli » 01 led 2013, 15:07

Není to kopie té Innovy ?
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: SUKIDA 50QT-3

Příspěvekod JENIK77 » 01 led 2013, 18:36

Jasně že je to jedna z mnoha kopií HONDY INNOVY, se slabším motorem a výrazně lepší cennou, před dvouma rokama za novou16.000kč. A ty možnosti úprav, dá se na tom skvěle vyřádit. Postupně budu přidávat fotky s popisy.
JENIK77

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 02 srp 2012, 18:23
Bydliště: Liberecký kraj
Skútr / moto: SUKIDA 50QT-3
Tuning / úpravy: něco víc

Re: SUKIDA 50QT-3

Příspěvekod angel2904 » 01 led 2013, 20:12

Úpravy, opravy (dotahováním šroubků to jen začíná :( ) a kdy budeš jezdit ? :wink: Není lepší pořídit jetou Inovu :idea: ? Nevím jak dlouho "stroj" máš, jak dlouho "jezdí" bez problémů.. Já měl kdysi taky Made in China strojek.. Nedal jsem na rady. Razil jsem si svou - je to nový, musí to přece fungovat.. Výsledek ? Už nikdy více, prosím !!! Vyplatí se počkat, přišetřit Kačky a pak jezdit, jezdit, jezdit a ne kupovat a měnit karburátory, trysky, výfuky, filtry, svíčky, variátory, aby to ve výsledku jelo o neskutečných 5km/hod více.. Ale někdo to rád, takže proti gustu ... Přeju hodně spokojených km nejen tam, ale i zpátky. Good luck kámo :wink:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron