Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
24 led 2017, 15:56
Ahojte. Chcem sa spýtať či niekto nevie, alebo nemá nejaké foto zapojenia karburátora na tomto skútri. Kúpil som to rozhádzané bez hadičiek. Nejak som to napojil aj naštartoval, len neviem či je to dobre. Zatiaľ mám pripojený podtlak a palivo. Chcem sa spýtať aj na mazanie, lebo z nádržky mi ide olej len niekde do pohodu zadného kolesa do tej skrine. Musí ísť hadička aj do karburátora? Prikladám foto. Ďík
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
24 led 2017, 17:23
Jestli myslíš mazání zadní převodovky,tak tam je samostatná náplň.Třeba jako v autě.Jinak zcela jistě máš 4 taktní motor a tedy se naleje olej do motorové skříně a do nádrže čistý benzín.
Jinak Tvůj popis není adekvátní k vyřešení problému.
Zde tvůj popis:
Chcem sa spýtať aj na mazanie, lebo z nádržky mi ide olej len niekde do pohodu zadného kolesa do tej skrine. Musí ísť hadička aj do karburátora? Prikladám foto. Ďík
24 led 2017, 18:03
Áno máš pravdu. Ide o to že mám k tomu návod na obsluhu a tam je typ mazania: tlakové vstrekovacie. typ motora: vzduchom chladený 2 taktný. palivo: benzín okt. 91. Do nádrže má ísť čistý benzín. Pod sedačkou je asi 0,7 l nádrž na olej, z ktorej vedie hadička do spomínanej skrine pri zadnom kolese, nič viac. Ide o to, že ak je to 2 taktný motor tak kde ide olej? Bojím sa, aby som ho nezadrel, preto som sa na ňom ešte nevozil, len naštartoval. Môžem pridať aj foto, len napíš čoho...Ak by bolo napísané, že je 4 takt, tak je to iná vec... A ako podľa teba majú ísť hadičky? Na ktoré vstupy karburátora?
24 led 2017, 19:27
No,to je teda veterán.Benzín z 91 oktany nekoupíš.No ten olej,bude přimazávání.To měla třeba ČZ oilmaster.To co měla a máš i Ty(sakra kup si ještě jednoho normálního skutra) tomu se říkalo ztrátové mazání.
Jinak.Jestli máš 2taktní motor,tak ho nezadřeš,z důvodu úniku oleje z nádržky.Laicky.Máš spalovací prostor.Jelikož máš směs paliva z olejem,v jistém poměru,který je "rozpuštěný" v palivu,tak píst má ve válci olejový film,který brání zadření pístu ve válci.Tímto poměrem paliva a oleje se maže i pístní čep a ojniční ložisko setrvačníku.Pak jsou ložiska klikové hřídele a ty už mazána nejsou.Ty se prostě mění.Jelikož proces mazání je uzavřený a probíhá přez klikovou skříň,tak k úniku kompresního tlaku,jsou na klikové hřídeli osazena gufera.(Za mých mladých let jsme dávali oboustranně krytá ložiska + gufera.Důvod?Neztrácel se kompresní tlak a vydrželo to déle).
Ještě rada.Hadičky a to všechny vyměň za nový a dej nový spony.Používej pouze hadičky,které jsou stavěné na ropné produkty!
24 led 2017, 20:03
No teraz už fakt neviem či mám 2 takt či 4 takt. Ešte posielam foto ten nádržky na olej a miesto kde to ide...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
24 led 2017, 21:00
Tohleto je debata o ničem. Jestli nerozeznáš 2T od 4T, tak nic většího nerozjížděj a odvez to do servisu - lepší radu nedostaneš
25 led 2017, 08:44
Jano:To si děláš prdel,že nevíš co máš v tom prckoletovi za motor?
Tím jsi u mě získal velice nepopulární pozici KOCÚRA.
25 led 2017, 09:58
Ale viem. Je to 2 takt s automatickym primazavanim oleja do motora zo samostatnej nadrzky na olej a nie miesanim s benzinom. Ten skuter som dostal skoro zadarmo. Nejazdil 3 roky. Na karburatore neboli hadicky tak som to nejak napojil a ide ale niesom si isty ci su zapojene dobre. Je tam aj jeden otvor zatial nevyuzity, tak som sa bal, ze tam ide olej ale zrejme nie. Nechcel som riskovat aby som ho nezadrel tak som sa pytal tu na fore.
25 led 2017, 15:49
No,tak to jsi měl napsat hned.Ale jestli to má tenhle kravskej vynález,tak bych se na to vyprdnul a lil bych do toho benzín z olejem.A tu fičurinu demontovat dopryč.
Ještě dodatek.Máš k tomu alespoň techničák?Co to je za rok výroby?Jinak jsem se ještě podíval na tu fotku karbecu.Ten měděný vývod je buďto na podtlak(k tomu se přikláním nejvíc.A hadička by měla od toho být natažena k podtlakovému palivovému kohoutu)a nebo tam je napojený přívod oleje do paliva.
Ale opravdu po netu se to nedá řešit.Kdybych toho prďolu měl doma v dílně,tak je za pět minut jasno.Takhle buďto musíš dát x fotek a nebo to dát do servisu.Jiná varianta neexistuje.
25 led 2017, 18:21
zdeny65 se snaží a kocúr se mezi tím převtělil do Jánošíka i s valaškou a bryndzou
25 led 2017, 18:49
Dnes som sa dostal k technicaku. Je to rocnik 2009. Mne to zatial bezalo na volnobeh ak som prave ten zlaty vyvod z karburatoru nevyuzil. Palivo na vyvod nad neho a podtlak vpravo hore od neho. Jazdit som neskusal prave kvoli obave z toho externeho mazania, ktoremu taktiez nejak neverim a urcite ho vyhodim. Dnes som kupil bateriu a nove hadicky s filtrom. Zajtra sa skusim povozit, ci to pojde. Popripade prehodim hadicky, lebo podla mna je podtlak blizsie k valcu a nie ako mam zapojene ja. Inak naco by tam bol vyvod z karburatora na privod oleja, ak to tam netreba?
25 led 2017, 20:38
Miro,už na to z vysoka s... Je to KOCÚR.
25 led 2017, 20:44
Uff.....
Teď ses teda zhluboka zamyslel.
Z olejový nadobky vede hadicka do olejovyho cerpadla (pumpicky), odtud vede dalsi hadicka do karburatoru, kde se olej míchá s benzinem aby ti mazal motor. Nekdo to nahrazuje ze micha olej s benzinem v pomeru 1:50 a lije rovnou do nadrze.
Jestli ti to ted běží, tak když prehodis hadicky tak budes v ha*zlu.
Teď máš vsechny informace, tak zmiz od kompu a prestan opravovat s mysi v ruce a pokud si chces povidat o pi*ovinach, tak se prihlas na Facebook, Twitter a dalsi postipany socialni site, kde je spousta exotu, tady je to komunita, kde se ocekava, ze jedna rada staci k tomu, ze tazatel neco chce, ale OPRAVDU CHCE opravovat, ver mi ze nejsme jesle ci materska skolka k vychove zakladnich dovednosti
25 led 2017, 21:38
Tak prepáčte chlapi, vážne som nechcel tak otravovať. Ďakujem za všetky info, nikdy som skúter ani motorku nemal, tak uvidím koľko u mňa vydrží. Nech sa darí a ešte raz vďaka.
25 led 2017, 22:27
Nemáš zač.
Rád bych věřil tomu, že nejsi KOCÚR, vydrž, až budeš mít aspoň 50 příspěvků, tak se ti rád omluvím, zatím jsi ale naplnil vsechny indície k jeho odkrytí.
To když v 7 večer nevíš jestli máš 2T nebo 4T a druhý den ráno v tom máš jasno že je to dvoutakt, tak se nediv, pak napíšeš že přívod oleje do karburátoru je vlastně k ničemu, tak lidem akorát hneš žlučí.
Je tady tuna (tipuju tak 80%) uživatelů, který se zalogujou, položí stupidní dotaz a aby dali zpětnou vazbu jak pochodili, natož aby projevili slovo vděku, ze jim někdo v dobré víře poradil a pak se po nich slehne zem. Tak se nediv, že jsou lidi podráždění....