Serizeni ventilu Kentoya ZOOM 50,4T

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Serizeni ventilu Kentoya ZOOM 50,4T

Příspěvekod -Maik- » 27 dub 2020, 10:36

Ahoj. Poprosím o radu, včera jsem seřizoval ventily na zoomu 50,4T. Vše jsem udělal podle návodu. Pootočil jsem zapalováním na značku T a na ventilech nebyla temer vubec vule. Povolil jsem je oba na 0,05mm jak píšou v manualu, prekontroloval znovu vse jsem poskladal, ale motor ted nema vubec zadnou kompresi,asi jsou oba ventily moc otevrene? Nesetkali jste se s tim uz nekdo? Rozeberu to znovu a udelam cely proces znova,ale nenapada me,kde se stala chyba? Jasne,neco jsem po***l , ale neni mim jasne co?

Update:
Byl jsem se v tom jeste chvili pohrabat a dosel jsem k zjisteni,ze jak jsem vcera natocil zapalovani na pismeno T,tak kdyz se to otoci znovu o 360 stupnu na pismeno T,tak ta vule byla tak 2mm...Nevim,proc je to pri druhem otoceni jinde. Kazdopadne jsem to seridil znovu na tom spravnem pootoceni. Ted mam kompres,ale nestartuje,svicka sucha,tak mozna problem jeste v karbci? Nebo kdyz byla tak velka vule na ventilu,mohl se nejak poskodit(potkat s pistem,ohnout se) a tim to nesaje?
-Maik-

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 15 bře 2011, 14:58
Skútr / moto: Kentoya Zoom 50/4T

Re: Serizeni ventilu Kentoya ZOOM 50,4T

Příspěvekod Karlos 1 » 27 dub 2020, 22:14

Při tom nastavování polohy na seřizování ventilů bacha na to, aby zapalování bylo na značce T, ale druhý ukazatel jsou tři díry na kole rozvodového řetízku, které musí být v poloze - velká díra navrchu kola a ty dvě malé po stranách v rovině horní hrany hlavy. Pokud máš na zapalování T, ale nemáš ty díry na kole rovoďáku ve správné poloze, tak nastavíš nesmyslné vůle, osobně vyzkoušeno.
Karlos 1

250+
 
Reputace: 22
Příspěvky: 283
Registrován: 11 zář 2014, 09:22
Skútr / moto: Maxon Ardour 125

Re: Serizeni ventilu Kentoya ZOOM 50,4T

Příspěvekod -Maik- » 28 dub 2020, 10:07

Jop,to se s nejvetsi pravdepodobnosti stalo...Ty vule byly obrovske,akorat to ted nechce startovat,podivam se jeste na karburator. Ale nemohlo se pro tech velkych vulich stat to,ze pist narazil do ventilu a pokrivil ho? Nebo je tam dostatecne misto i na vetsi vule? Svicka je ted pri startovani sucha a skutr nechce naskocit...
-Maik-

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 15 bře 2011, 14:58
Skútr / moto: Kentoya Zoom 50/4T

Re: Serizeni ventilu Kentoya ZOOM 50,4T

Příspěvekod marvys » 28 dub 2020, 14:40

Píst do ventilu narazit nemohl. Čím větší vůle tím se ventil méně otvírá. Než si začal seřizovat ventily tak to normálně jezdilo?
marvys

50+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 51
Registrován: 02 kvě 2017, 19:51
Bydliště: Rychvald
Skútr / moto: Piaggio X9 250 evolution

Re: Serizeni ventilu Kentoya ZOOM 50,4T

Příspěvekod -Maik- » 29 dub 2020, 07:35

Jj,akorat studene starty byly delsi,ale nakonec to chytlo. Ventily maji byt 0,05 oba,nebo mate nekdo zkusenost s nastavenim na 0.1mm? Zvednu trochu hladinu v plovakovce,snizoval jsem ji a zkusim to znova. Poskozene nic teda nemuze byt,tak pokud to bude spravne nastaveno,tak neni boha,aby ten kram nechytl :)
-Maik-

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 15 bře 2011, 14:58
Skútr / moto: Kentoya Zoom 50/4T

Re: Serizeni ventilu Kentoya ZOOM 50,4T

Příspěvekod Karlos 1 » 30 dub 2020, 21:50

Základ je udělat správně ty vůle, třeba na ty 0,05 mm jak píšeš. Potom uvidíš, jak se to bude chovat .
Karlos 1

250+
 
Reputace: 22
Příspěvky: 283
Registrován: 11 zář 2014, 09:22
Skútr / moto: Maxon Ardour 125


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 6 návštevníků