Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Re: SACHS SX-1

07 kvě 2010, 22:30

Není to sice SX1 ale je to Sachs MadAss 125.Zajímavý design.Musím přiznat že mi to přijde celkem zajímavé.Na odkaze stálo model 2010.Zajímavý je překlad jména "Bláznivý osel"
2010MadAss125_560.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: SACHS SX-1

07 kvě 2010, 22:42

snad jen k lindnerům, tuhle jsem pokukoval po strojích venku stojících a pan lindner předváděl jakýsi červený skútřík tuším 50ka jednomu páru, událo se že pro slečnu a stejné schéma jednání, po odbloku stím prý může i na dálnici, pojede 80km/hod, bez potíží. vzpoměl jsem si na svojí hondu 125ccm a prostě vím že kecal

Re: SACHS SX-1

07 kvě 2010, 22:44

Navíc aby mohl na dálnici, tu 80ku by musel mít psanou v techničáku 8)

Re: SACHS SX-1

10 kvě 2010, 12:06

Zpět k původní otázce. Trochu jsem zkoumal fotky Sachse SX-1 a podle mě je tam klasickej 2t motor Minarelli jako u CPI nebo Keeway Matrix nebo Kentoya XOR atd. Z toho vyplývá že restrikce tam budou na 99% stejný. To znamená 1.krátký koleno vejfuku , 2.tryska karburátoru , 3.restrikční kroužek na variátoru (může být vloženej samostatně nebo je součástí polořemenice a je pořeba ho odstranit na soustruhu). Variátor by ti měl pasovat ze skútrů který jsem popsal výše.
Hmotnost válečků je podle mojí zkušenosti okolo 5g (s orig. vejfukem , s laděným jsou válečky lehčí). Upozorňuju tě ale že jenom samotná výměna variátoru nebo válečků bez odstranění všech restrikcí ti moc nepomůže.
Odeslat odpověď