SACHS SX-1

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: SACHS SX-1

Příspěvekod bajza » 07 kvě 2010, 22:30

Není to sice SX1 ale je to Sachs MadAss 125.Zajímavý design.Musím přiznat že mi to přijde celkem zajímavé.Na odkaze stálo model 2010.Zajímavý je překlad jména "Bláznivý osel"
2010MadAss125_560.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1108
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: SACHS SX-1

Příspěvekod _Tom_ » 07 kvě 2010, 22:42

snad jen k lindnerům, tuhle jsem pokukoval po strojích venku stojících a pan lindner předváděl jakýsi červený skútřík tuším 50ka jednomu páru, událo se že pro slečnu a stejné schéma jednání, po odbloku stím prý může i na dálnici, pojede 80km/hod, bez potíží. vzpoměl jsem si na svojí hondu 125ccm a prostě vím že kecal
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: SACHS SX-1

Příspěvekod KYBLOS » 07 kvě 2010, 22:44

Navíc aby mohl na dálnici, tu 80ku by musel mít psanou v techničáku 8)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: SACHS SX-1

Příspěvekod PROOF » 10 kvě 2010, 12:06

Zpět k původní otázce. Trochu jsem zkoumal fotky Sachse SX-1 a podle mě je tam klasickej 2t motor Minarelli jako u CPI nebo Keeway Matrix nebo Kentoya XOR atd. Z toho vyplývá že restrikce tam budou na 99% stejný. To znamená 1.krátký koleno vejfuku , 2.tryska karburátoru , 3.restrikční kroužek na variátoru (může být vloženej samostatně nebo je součástí polořemenice a je pořeba ho odstranit na soustruhu). Variátor by ti měl pasovat ze skútrů který jsem popsal výše.
Hmotnost válečků je podle mojí zkušenosti okolo 5g (s orig. vejfukem , s laděným jsou válečky lehčí). Upozorňuju tě ale že jenom samotná výměna variátoru nebo válečků bez odstranění všech restrikcí ti moc nepomůže.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Předchozí

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron