Už jsem rozdělal dost variátorů, ale tohle vidím poprvé. Nevíte někdo k čemu to je? Je to na víku variátoru. Vede k tomu jeden drát, čidlo je magnetické a na spojkovém zvoně je taková bulka která je magnetická. Když to odpojím, skútr jede stejně. Je to čína, motor HT50QT
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin
Re: Retro skútr - senzor ve variátoru
16 zář 2012, 10:22
Asi nechtěl snímat otáčky motoru, ale vědět, kolik mu točí spojka
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin
Re: Retro skútr - senzor ve variátoru
16 zář 2012, 12:24
Tak to je celkem vymakaná restikce, že to neřešili kroužkem ve variátoru...
Takže asi odmontovat/odštípnout/zlikvidovat a mohlo by to jezdit víc ne?
Skútr / moto: YAMAHA IronMax- Já, BlackMax- Kamča a SH 300 spolu
Tuning / úpravy: netunime - jezdíme. Jen občas něco poladíme
Re: Retro skútr - senzor ve variátoru
16 zář 2012, 17:13
Je to úsměvné, ale spousta z nás to zažila, že na čínských výrobcích je mnoho dílů zcela zbytečně. Kopírovat umí dokonale, jen soudruzi ještě nepochopili na co tam tolik věcí je, když to jezdí i bez nich Starosti si stím nedělají, ale kopírují, kopírují, kopírují............................................. Sám jsem koupil synkovi čínskou čtyřkolku a stále z toho něco (z motoru) odmontováváme a pořád to jede stejně, resp. stejně blbě
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin
Re: Retro skútr - senzor ve variátoru
16 zář 2012, 18:26
Prolez témata čínských skútrů, ty názvy a označení motorů se tam probírají pořád dokola