Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
10 říj 2014, 16:53
Zdary, sem tu novy, prosim vás zatim jedna důležitá věc, mam yukinu speedy 50 z roku 2003 co má najeto 550 km a potřebuju vyndat restrikci, kde to prosim najdu?
Naposledy upravil
elbi dne 10 říj 2014, 22:30, celkově upraveno 1
10 říj 2014, 16:58
A jak rychle jede teď ? Je to dvoutakt nebo čtyřtakt ?
10 říj 2014, 17:22
Jo sory, 2T
ted jede tak pade maximálně... čekam aspon 60-65 ... to by mělo potom tak jet
11 říj 2014, 13:27
Když jsem se podíval do inzercí na internetu, za kolik se tak obvykle prodává jetý kousek Yuki Speedy 50, tak jsem se na nejvyšší cenu dostal asi 9000,-Kč, jinak třeba 6000,-Kč. Tudíž je to určitě výhodná a skvělá volba, koupit si výfuk v hodnotě poloviny stroje.
Jestli to chceš odblokovat, hurá do toho. Pojedeš rychleji, avšak oficiálně nelegálně. Víc bych do toho stroje ale necpal, protože se to nevyplatí a jeho cenu to nikterak nezvedne, ještě ke všemu když je to padesátka, která už ztrácí smysl od roku 2013.
Ale chápu, že někoho ten Scootland může opravdu nabudit svými super výroky jako je tento : "Na laděném výfuku nešetřete, s cenou přichází výkon..."
11 říj 2014, 13:34
To Vratas: Na cenu Yukiny jsem se nedíval, ale když chce někdo poradit, tak mu poradím a zajímalo by mě co je na Scootlandu špatného. A že si někdo v 15 letech koupí skútr, který jede max 50km/h, protože oficiálně víc nemůže a zeptá se co může udělat pro to, aby jel rychleji, tak na tom nevidím nic špatného.
11 říj 2014, 13:50
Já jeho věk nikde nevidím, ani on sám se nezmínil o svém věku. Pokud je mu oněch 15 let, tak to s tím skútrem plně chápu. Já se ale snažím poradit tak, aby se takový mladý klučina natož třeba starší chlap do toho zbytečně nevysypal, protože vzhledem k tomu skútru to již nemá cenu, protože s tím malinko výkonem zase přichází starosti s otryskováním, čili další peníze a hlavně je to na úkor životnosti. Jako poslední věc nutno zmínit, že nikdo mu to pak nezaplatí, když to půjde prodat.
Jak jsem říkal, jedině odblokovat a nechat být a šetřit si peníze třeba na řidičák a stroj vyšší kubatury.
11 říj 2014, 14:05
Ze svojí vlastní zkušenosti vím, že úprava mého skútru stála necelých 5000kč, tak z toho důvodu jsem výfuk doporučoval, ale jestli by byla cena úprav poloviční než celá Yukina, tak je to blbost
11 říj 2014, 14:27
15 mi bylo před 13ti lety, jezdim 10 let autem a před rokem sem koupil e46 330i a to přece jenom ve městě něco sežere tak sem koupil tohle přibližovadlo do krámu a do práce
nene, laděný výfuky apod vůbec, do toho nebudu dávat ani korunu.. máte pravdu skůtřík stál 6500, ale koupil sem ho hlavně proto že měl najeto 500 km.. takže to jenom potřebuju odblokovat, zdat to vůbec nějakou restrikci má.. ale mělo by mít..
Jinak sem teda koukal do sání, tam nic neni, ta hadička co vede ze sání do nějaký malý krabičky a následovně od výfuku tam má bejt? Neni to kuli emisím? A ve výfuku taky nic není.. Takže zbývá variátor a nebo nějaká elektronika..
11 říj 2014, 16:01
Může být buď kroužek ve variátoru nebo nálisek na jedné části variátoru pro omezení stoupání řemene. Na to se podívej. Jinak se ještě podívej na tu krabičku mezi výfukem a sáním, měla by na ni být šipka směru toku. Je to na ředění spalin, kdy při vyfukování plynů z válce do výfuku, to s sebou ztrhává část čistého vzduchu, aby se naředily. Mnozí si to pletou s principem EGR ventilu, který spaliny vrací do sání.
11 říj 2014, 16:32
Tento příspěvek již byl smazán
kým
elbi v 11 říj 2014, 17:05.
11 říj 2014, 17:12
Ta krabička šipku nemá a má zespoda dva šrouby co je přidělaná k výfuku a nahoře to má jen vývod do toho sání takže to ani bejt otočený nemůže nebo co si s tim myslel?
11 říj 2014, 18:04
Tak ještě koukni, jestli mezi krabičkou a airboxem není plastový váleček. Ten plní funkci jakéhosi jednocestného ventilu a měl by na sobě mít šipku. To jen tak pro klid duše abys kouknul. Pak mě napadlo ještě jedno omezení ve variátoru, jestli tam z něho nevede nějaký kabel, protože se dělá i elektronické omezení snímačem, který je umístěn právě tam, většinou blíže k zadnímu kolu.
12 říj 2014, 13:35
Mezi tou krabičkou a sáním nic není, a z toho krytu na variátoru se dá sunda pouze takovej malej deklík u zadního kola kde jsou nějaký dva kabely do něčeho, jinak pak je jeden velkej zadeklovanej kryt kde je olej a řetěz..
12 říj 2014, 16:39
Chlapi, to bude ta verze tohodle skutra, co nema variator. Jednou jsem to videl u svyho kamose mechanika. Ale rozdelany jsem to nevidel. Pry to ma misto variatoru jenom odstredivou spojku a retez k prevodum zadniho kola a to cely v olejovy lazni. Proste zadnej variator, zadna zmena prevodovyho pomeru behem jizdy. Jezdi to prej jak jednorychlostni babeta. Bud rad, ze to jezdi tech 50 (ono kdybys to porovnal s GPS tak skutecna rychlost bude neco malo pres 40).
Asi by trochu pomohlo vyhodit tu blbost co je mezi vejfukem a sanim a diry pak zaslepit. Takhle jsou taky u 2T reseny restrikce. Pak by bylo taky asi nutny naladit smes vymenou trysky. Ale zadny zazraky bych od toho asi necekal, vzhledem k tomu, jak je tam resenej zbytek motoru.