No, píšeš, že to máš rok 2003 a jestli se správně pamatuju, tak ta Yuki, co kámoš měl v dílně byla taky tak nějak podobně stará. V novějších už byl klasickej variátor a ty těch 60 díky variátoru jet mohly. Tohle, co máš ty, s tím řetězem, to je podle mě taková rarita - jeden z prvních čínskejch skůtrů
Fakt bych od toho moc nečekal. Kámošovi jsem napsal, pak dám vědět.
-- 14. 10. 2014 08:54 --
Tak tady je odpověď od kámoše servisáka. S jeho svolením to sem celý dávám:
- Kód:
Ahoj, co si pamatuju, tak jde o motor co má výfukový kanál směrem ke kolu (tam, kde normální skútry mají karbec) a sání zase obráceně. Píst sem nesehnal ani po 1/2 roce, tak jsem tam chlapovi narouboval píst ze Suzuki Adres 50 2T AC a výbrus (jestli se teda dobře pamatuju). Na straně rozběhové spojky se nic nevyřeší. Na motoru jsem pořešil nedoléhající membrány, vyškrábal tuny karbonu z hlavy, výfukového kanálu a vstupu do výfukového kolena, seřídil karbec, vše řádně přetěsnil a co vím, tak jezdí dosud a prý to jede líp než když do koupil. Horší motor, jak koncepčně tak výkonově jsem snad neviděl. Restrikce na tomto stroji - celý motor. S pozdravem .....
Podle mě z toho kvůli absenci variátoru a tím pádem pevnýmu převodovýmu poměru víc nedostaneš.
Edit: Tady jsem našel hóóódně starý téma, že tuhle hříčku čínský přírody někdo měl.
50ccm-f78/yuki-50-2t-prevod-retezem-a-jak-na-nej-t2715.html?hilit=l%C3%A1zni#p68793Zkus tomu uživateli napsat, kolik mu to jezdilo apod. Naposledy byl ale přihlášenej někdy v roce 2009, ale SZ zkusit můžeš. Jestli má nastavený upozorňování na nový SZ do mailu a používá stejnej mejl, jako tenkrát, tak se o ní dozví.