Restrikce Yuki Speedy 50 2T

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Restrikce Yuki Speedy 50 2T

Příspěvekod elbi » 13 říj 2014, 12:38

bez toho to nejde ani nastartovat, já žádný zázraky taky nečekam, jen chci rychlost z 50 na 60 to neni žádnej zázrak :)
Fiat uno - Fiat Croma 2.0i - Fiat Croma 2,5TD - BMW E30 - Mazda 323f - Mazda MX3 - Honda CRX Vtec - BMW E46 316i - and now BMW E46 330i 170kw a 3,5kw v pekloskůtru pro rohlíky
Uživatelský avatar
elbi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 10 říj 2014, 16:50
Bydliště: Pilsner Urquell
Skútr / moto: Yuki speedy 50
Tuning / úpravy: turbonátor

Re: Restrikce Yuki Speedy 50 2T

Příspěvekod Mr.Voza » 13 říj 2014, 15:18

No, obávám se, že u tohohle stroje by i těch 60 byl zázrak :lol:

Zkusím napsat tomu kámošovi, co to tenkrát u sebe v dílně opravoval, jestli si nepamatuje, jak tam byla řešená restrikce a kolik to po jejím odstranění jelo. Pak dám kdyžtak vědět.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Restrikce Yuki Speedy 50 2T

Příspěvekod elbi » 13 říj 2014, 20:06

Jo zeptej se prosim... :) tak na netu to někdo prodává sice nepíše jestli je to 2t nebo 4t ale píše že stabilně jede 60 a z kopce i 80 .. navíc to má 90 na tachu, tak nevěřim že to má jet jen padesát.. kdyby z výroby si byli jistí tim, že to pojede 50 a ani tuk víc, udělají tacho do 60 ...

Jinak neska sem volal na servis do Yuki a týpek nezněl moc přesvědčivě, říkal že tam asi něco je v ŘJ ale neřikal to moc přesvědčeně..
Fiat uno - Fiat Croma 2.0i - Fiat Croma 2,5TD - BMW E30 - Mazda 323f - Mazda MX3 - Honda CRX Vtec - BMW E46 316i - and now BMW E46 330i 170kw a 3,5kw v pekloskůtru pro rohlíky
Uživatelský avatar
elbi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 10 říj 2014, 16:50
Bydliště: Pilsner Urquell
Skútr / moto: Yuki speedy 50
Tuning / úpravy: turbonátor

Re: Restrikce Yuki Speedy 50 2T

Příspěvekod Mr.Voza » 14 říj 2014, 07:45

No, píšeš, že to máš rok 2003 a jestli se správně pamatuju, tak ta Yuki, co kámoš měl v dílně byla taky tak nějak podobně stará. V novějších už byl klasickej variátor a ty těch 60 díky variátoru jet mohly. Tohle, co máš ty, s tím řetězem, to je podle mě taková rarita - jeden z prvních čínskejch skůtrů :? Fakt bych od toho moc nečekal. Kámošovi jsem napsal, pak dám vědět.

-- 14. 10. 2014 08:54 --

Tak tady je odpověď od kámoše servisáka. S jeho svolením to sem celý dávám:

Kód: Vybrat vše
Ahoj, co si pamatuju, tak jde o motor co má výfukový kanál směrem ke kolu (tam, kde normální skútry mají karbec) a sání zase obráceně. Píst sem nesehnal ani po 1/2 roce, tak jsem tam chlapovi narouboval píst ze Suzuki Adres 50 2T AC a výbrus (jestli se teda dobře pamatuju). Na straně rozběhové spojky se nic nevyřeší. Na motoru jsem pořešil nedoléhající membrány, vyškrábal tuny karbonu z hlavy,  výfukového kanálu a vstupu do výfukového kolena, seřídil karbec, vše řádně přetěsnil a co vím, tak jezdí dosud a prý to jede líp než když do koupil. Horší motor, jak koncepčně tak výkonově jsem snad neviděl. Restrikce na tomto stroji - celý motor. S pozdravem .....

Podle mě z toho kvůli absenci variátoru a tím pádem pevnýmu převodovýmu poměru víc nedostaneš.

Edit: Tady jsem našel hóóódně starý téma, že tuhle hříčku čínský přírody někdo měl.
50ccm-f78/yuki-50-2t-prevod-retezem-a-jak-na-nej-t2715.html?hilit=l%C3%A1zni#p68793
Zkus tomu uživateli napsat, kolik mu to jezdilo apod. Naposledy byl ale přihlášenej někdy v roce 2009, ale SZ zkusit můžeš. Jestli má nastavený upozorňování na nový SZ do mailu a používá stejnej mejl, jako tenkrát, tak se o ní dozví.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Restrikce Yuki Speedy 50 2T

Příspěvekod elbi » 14 říj 2014, 09:59

:) tak to vypadá že s tim ani nehnu, ono se to možná drobet rozjezdí, jezdilo to 10 let do konzumu, a už ted jede nákejch 55 stabilně po rovině.. raritní motor ale myslim si že bude nesmrtelnej, sice se zase vyserou jiný díly elektrika atd ale tohle poběží furt, někde sem čet že řemen vydrží 50 tis, na šitovejch skůtrech 40 .. Ale na druhou stranu si říkam že poměr cena a stav sem chybu neudělal, za 6 tisíc a ten skůtr je uplně jak novej, 500 km je 500km... ještě by se měl správně do 1500 zajíždět ale na to seru, nemůžu jezdit dalších 1000 km 30 :D
Fiat uno - Fiat Croma 2.0i - Fiat Croma 2,5TD - BMW E30 - Mazda 323f - Mazda MX3 - Honda CRX Vtec - BMW E46 316i - and now BMW E46 330i 170kw a 3,5kw v pekloskůtru pro rohlíky
Uživatelský avatar
elbi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 10 říj 2014, 16:50
Bydliště: Pilsner Urquell
Skútr / moto: Yuki speedy 50
Tuning / úpravy: turbonátor

Předchozí

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků