od Mr.Voza » 14 říj 2014, 07:45
No, píšeš, že to máš rok 2003 a jestli se správně pamatuju, tak ta Yuki, co kámoš měl v dílně byla taky tak nějak podobně stará. V novějších už byl klasickej variátor a ty těch 60 díky variátoru jet mohly. Tohle, co máš ty, s tím řetězem, to je podle mě taková rarita - jeden z prvních čínskejch skůtrů
Fakt bych od toho moc nečekal. Kámošovi jsem napsal, pak dám vědět.
-- 14. 10. 2014 08:54 --
Tak tady je odpověď od kámoše servisáka. S jeho svolením to sem celý dávám:
- Kód: Vybrat vše
Ahoj, co si pamatuju, tak jde o motor co má výfukový kanál směrem ke kolu (tam, kde normální skútry mají karbec) a sání zase obráceně. Píst sem nesehnal ani po 1/2 roce, tak jsem tam chlapovi narouboval píst ze Suzuki Adres 50 2T AC a výbrus (jestli se teda dobře pamatuju). Na straně rozběhové spojky se nic nevyřeší. Na motoru jsem pořešil nedoléhající membrány, vyškrábal tuny karbonu z hlavy, výfukového kanálu a vstupu do výfukového kolena, seřídil karbec, vše řádně přetěsnil a co vím, tak jezdí dosud a prý to jede líp než když do koupil. Horší motor, jak koncepčně tak výkonově jsem snad neviděl. Restrikce na tomto stroji - celý motor. S pozdravem .....
Podle mě z toho kvůli absenci variátoru a tím pádem pevnýmu převodovýmu poměru víc nedostaneš.
Edit: Tady jsem našel hóóódně starý téma, že tuhle hříčku čínský přírody někdo měl.
50ccm-f78/yuki-50-2t-prevod-retezem-a-jak-na-nej-t2715.html?hilit=l%C3%A1zni#p68793Zkus tomu uživateli napsat, kolik mu to jezdilo apod. Naposledy byl ale přihlášenej někdy v roce 2009, ale SZ zkusit můžeš. Jestli má nastavený upozorňování na nový SZ do mailu a používá stejnej mejl, jako tenkrát, tak se o ní dozví.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP