Proč máme rádi čínské skútry

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod janon » 27 srp 2014, 09:33

Kocur ma sice pravdu, ze se neznacek registrovalo vice. Ale pak je mi velkou zahadou, proc potkavam denne v provozu vice znacek nez neznacek? Kde jezdi vsechny ty neznacky. :?: :idea:
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod satanachist » 27 srp 2014, 09:47

Víš kde? Přijeď třeba, jak vy pražáci říkáte, k nám na venkov. Kupní síla je tu podstatně slabší a je to vidět i na silnicích. Málokdo si koupí novou značku. Naša dědina má 4500 obyvatel a ze skútrů tu převažuje Maxon a Kentoya. Např. PCX tu mám dva.
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod moto.joker » 27 srp 2014, 10:14

To je přesně ono :!:
Většina majitelů čínských skútrů je používá pro běžné věci, jako dojet na nákup nebo do práce. Většinou to berou jako alternativu k autu v místech, kde není dobrá dopravní obslužnost => např. venkov. Tam je to docela potřeba.
No a většina těchto majitelů nejezdí na výlety a netuní a nechodí na žádné takové fórum jako je tohle. Proto je tady neuvidíte a jejich hlas neuslyšíte.

Těší mě, že to tady nadnesl majitel značkového stroje a má k tomu vlastní doložený důkazy.

-- 27. 8. 2014 10:21 --

kocur píše:zbyňáku, podívej se ještě jednou. Je tam pořadí prodeje skútrů včetně grafů.


Tak jsem si to hezky pročetl a taky nějak ty skútry tam nevidím. Jestli myslíš tu kategorii do 125 ccm, tak to nejsou jen skútry. Faktem je, že drtivá většina čínských strojů v této kategorii skútry jsou, ale ostatní značky mají tady zastoupeny i motocykly.

Třeba tady jsou jen motocykly čínské produkce:
http://www.ikbike.cz/bikes-parts/motorky-bikes/skyteam
Jezdí na nich spousta lidí a jsou velmi spokojeni.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod petr311 » 27 srp 2014, 10:25

Satanachist to vystihl přesně, vše je o penězích. Vsadím se, že většina lidí by si kupovala (nejen) tzv. značkové skútry. Mohu potvrdit, že i u nás se po silnicích pohybuje více činy než ty tzv. značky, prostě z mizernych platů se jen velmi těžko šetří na značkový stroj. A tak si každý rozmysli, jestli si koupit Yamahu nebo Piaggio v ceně třeba čtyř Maxonů apod. Když má většina národa hluboko do kapsy, hádejte, po čem asi sáhnou... A přitom z vlastní zkušenosti vím, že koupí tzv. značkového stroje nemusí být vše OK. Také jsem od Piaggio Beverly 125ie očekával za ty peníze mnohem více...
A nebo teď aktuální případ dalšího značkového stroje se řeší třeba ve vlákně Yamaha X-Max125. Borec koupil nový stroj za velké peníze a nějak také nesrší nadšením, řeší tam problém, který bych očekával možná u Číny a ne u tzv. značky.

Takže osobně proti Číně nic nemám, ale raději bych volil tu tzv. lepší, tzn. KYMCO nebo Sym.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod Mohy 125 » 27 srp 2014, 10:49

petr311: AMEN bratře :wink:
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 13:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod Vratas » 27 srp 2014, 10:50

Tady v tomto tématu to třeba o penězích není. I přes finanční limit 50000,-Kč rozvinutá diskuse o čínách nebo taiwancích v takovém případě není vůbec na místě.

Můj první skútr - co si vybrat
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod satanachist » 27 srp 2014, 11:29

Ale vždyť jo. Ten kluk je nováček, tak se zeptal co by si mohl za tu sumu pořídit. Já jsem jen odpovídal na dotaz, kde tedy ty číny jsou, když nejsou nikde vidět a tolik se jich prodá. A jak vidíš, nekecám, když to někteří potvrdili. U nás skútr používá 90% majitelů na dojíždění do práce pár km nebo do obchodu, na pole či třeba jeden známý i v zimě do pálenice, jako páleničář. A kdyby jim něco odpadlo, tak to nějak zalátají a jezdí dál. Prostě využívají to jako kdysi pionýry a s těmi jednoduchými motorky si vždy majitel nebo někdo ze známých, poradí. A proč by vráželi peníze, které potřebují na živobytí nebo pro rodinu do drahého skútru. Tady jsme v jiné situaci. Nemusíme se proplétat mezi kolonami, sprintovat od semaforu nebo jezdit stovkou, abychom nepřekáželi.
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod _Tom_ » 28 srp 2014, 11:29

i na mě došlo, potřebuju něco na dojíždění jak zde píšete, úsporu, nesmrtelný stroj. je mi jedno jak to bude vypadat, mělo by to mít velká kola, která jsem si už na skútru vyzkoušel a porovnal s měnšími 13"

- vše to budou asi vzduchem chlazené stroje

yuki prisma 125ccm (6kW), spotřeba 3,5-4 litry = 33990kč
kentoya 125ccm (5,9kw), spetřebu neuvádějí a prodejce jen odhaduje, hmotnost 125kg :( = 35000kč
maxon ardour 125 (4,2kw, pouze 14" kola, = 27000kč
honda vision (6,2kW, velká kola, nejmenší spotřeba, při platbě v hotovosti nabízí dealer kufr v ceně = 50 000kč


pokud bych šel dál, koupil bych lehce jeté roky prověřené pcx,spolehlivá technika, také velká kola, malá spotřeba.

mám to hozené vše vedle sebe, a ať vybarvuji plusy mínusy pořád mě to nějak táhne k tomu visionu.

třeba jsem překvapený že prodejci čínských strojů neznají spotřeby, nemají na skútry vhodné plotny na kufr, plexi se musí použít nějaké univerzální

to jsou věci, které mě překvapily
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod satanachist » 28 srp 2014, 12:36

Já měl Kentoya Sharky a když jsem ji kupoval, tak i s plotnou a kufrem a vybral jsem si bez problémů a montáž zvládne i kde jaký technický antitalent. To zase u PCX musí člověk vrtat do plastu a udělat přípravu na montáž. To je nevýhoda.
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod hagrid » 28 srp 2014, 15:06

Mám Baotian Cyborg 50, jezdím na něm občas do práce (6km jedna cesta) nebo různé občasné pojížďky po městě. Má v prd..li baterku, alarm jí vybíjí, takže nakopávám.
Děsně mě to na něm baví :-D
Přijdu, nakopnu a jedu. Za cenu 7000 nebylo co řešit....
Letos sem s ním najezdil snad víc než na tříkilu, na který nemám vůbec čas.
MBK 300 Kilibre kilibre(kyselaryba)email.cz
Uživatelský avatar
hagrid

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 676
Registrován: 28 zář 2010, 22:00
Bydliště: Sezimák dvojka
Skútr / moto: MBK 300 Klilibre, Baotian Cyborg QT 50

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod Alda1965 » 25 zář 2014, 00:32

Když jsem se rozhodl pro koupi skutra tak sem neřešil co to bude za značku a šel sem do první vlastně jedinné prodejny která je v našem městě, vyzkoušel sem si jízdu a to mě natolik uchvátilo že sem vybral už jenom model který se mi na první pohled líbil a jednoznačně zvítězil Yuki Matrix 50 4T. Před tím jsem znal jen babetu takže tohle pro mne byl pokrok. Na nic jiného sem v té době neměl papíry a první sezonu jsem si ježdění náramě užíval (3000 km za sezonu) ale potom se mi trošičku zajídalo že skutr je pomalý a chtěl sem jezdit rychleji hlavně do kopců. Známej mě nechal svézt na dvoutaktní padesátce a bylo rozhodnuto co koupím následující rok. TGB Tapo zrovna zlevnili na 30 tisíc tak na jaře sem frčel domů na Tapu, nádhera v kopcích super a další sezona proježděná na dvoutaktu (rovněž 3000km) No a když potom byla ta úprava že s béčkem je možno řídit až 125 ccm tak jsem ani žádnou 125 zkoušet nemusel a zase na jaře valil domů na Yuki Fairy 125 a za sezonu naježděno donce až 3500 km jak mě ta 125 natolik uchvátila že sem mnohdy ani večer nešel na pivo a raději podnikal jízdy až třeba dlouho do noci. Letos jsem dal Matrixe předělat na 80 ccm čímž se rychlostně zařadil vedle Tapa a hlavně výkonově v kopcích bych řekl že je to vyrovnané. No a tak mám ty čínské stroje tak nějak rád protože už s nimi nějaké ty zkušenosti mám a taky mě ještě ani jeden z nich nikdy nezklamal a vždy mě doveze tam kam potřebuji. Domnívám se také že pokud bych koupil třeba hondu za 70 tisíc tak za ty peníze mohu mít tři Fairyny a i když jak se tvrdí že čína nevydrží tak dlouho jako značka tak si myslím že značka i když bude držák tak tři číny koupené následně za sebou nepřežije. Takže asi takhle nějak to já vidim.
Uživatelský avatar
Alda1965

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 120
Registrován: 05 kvě 2012, 05:34
Bydliště: Křesetice okres Kutná Hora
Skútr / moto: Yuki Matrix, Yuki Fairy 125, TGB Tapo a Bullet 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod TomRaptor » 25 zář 2014, 07:15

...přežije. A úplně v pohodě... :D
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod crhy » 25 zář 2014, 15:13

2 Alda: Kdyby jsi měl místo těch 3 číňanů jednu Hondu Leada za 20tis. Tak by ti to posloužilo stejně a ještě by jsi ušetřil místo v garáži. :-)

Pro mě je trochu nepochopitelné, proč tyhle dreky lidé sbírají. Ale proti gustu ...
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod janon » 25 zář 2014, 16:37

crhy: Nekdo sbira veterany, nekdo znamky, nekdo cinske dreky... :lol:

-- 25. 9. 2014 16:43 --

Alda1965 píše:...si myslím že značka i když bude držák tak tři číny koupené následně za sebou nepřežije...


Na Honde Lead za 45t (nove) Kc mame najeto v pohode 40 000 km bez zavady a porad jezdi a nevypada, ze by se chystala do vecnych lovist. A znam cloveka co ma na Tom samem skutru najeto bez problemu 80 000 km a druhy 70 000. A oba kupovali nove. Kolik si dal za ty tri cinske dreky dohromady penez?
Naposledy upravil janon dne 27 zář 2014, 13:46, celkově upraveno 1
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod Alda1965 » 27 zář 2014, 13:21

No Matrix stál 23 tisíc, Tgb Tapo 30 tisíc a Yuki Fairy 25 tisíc. No celkem tedy 78000kč.No a Honda stojí 69900kč
Uživatelský avatar
Alda1965

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 120
Registrován: 05 kvě 2012, 05:34
Bydliště: Křesetice okres Kutná Hora
Skútr / moto: Yuki Matrix, Yuki Fairy 125, TGB Tapo a Bullet 125
Tuning / úpravy: Ne

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků