Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
25 srp 2014, 11:09
kocur píše:You are the clever boy, foky!
Četl si vůbec co psal wictor o tom prodeji? SH se prodalo přes 1,5mil po celém světě - myslíš, že je to náhoda?
Jsou mnohem větší trhy než ten mini českej.
Byl si někdy třeba v Itálii nebo Francii, abys mohl porovnávat kolik čín tam v poměru se "značkami" jezdí?
25 srp 2014, 11:33
Za garančku platim 600,- u značky je to taky tak??? Kupoval sem činu kvuli male ceně,nizkym provoznim nakladum a kvuli tomu že si natem udelam spoustu prace sam pač se v tem rad hrabu.Ted sem si pospravoval komplet brzdy a to je v zaruce.U znacky si to nemozu dovolit pac by zaruka padla ale zase pravda tam asi brzdy řešit nebudu.
25 srp 2014, 11:52
Makak1 píše:Za garančku platim 600,- u značky je to taky tak??? Kupoval sem činu kvuli male ceně,nizkym provoznim nakladum a kvuli tomu že si natem udelam spoustu prace sam pač se v tem rad hrabu.Ted sem si pospravoval komplet brzdy a to je v zaruce.U znacky si to nemozu dovolit pac by zaruka padla ale zase pravda tam asi brzdy řešit nebudu.
ano, u značky je to taky tak...tedy ve Zlíně. Platím necelých 600,-Kč.
25 srp 2014, 12:58
Makak1 píše:Za garančku platim 600,- u značky je to taky tak??? Kupoval sem činu kvuli male ceně,nizkym provoznim nakladum a kvuli tomu že si natem udelam spoustu prace sam pač se v tem rad hrabu.Ted sem si pospravoval komplet brzdy a to je v zaruce.U znacky si to nemozu dovolit pac by zaruka padla ale zase pravda tam asi brzdy řešit nebudu.
Sice za garančku platíš jen 600,- ale měl by jsi na ni jezdit každý 1-2000 km....Když tam pojedeš se strojem který má servisní interval po 5-10 000 km,tak se ta výhodnost "levné" garančky najednou nějak značně vytrácí,dokonce se dá v některých případech tvrdit,je až nevýhodná.
A nízké provozní náklady?....ano,jak píšeš rád se v tom hrabeš,ale drtivá většina raději jen jezdí a v ničem se nehrabe.Spotřeby u těchto strojů také nejsou nejnižší,takže nevím o jakých nižších nákladech mluvíš.
25 srp 2014, 16:00
Já nejsem proti čínskejm skutrům, uvažoval jsem o něj a stále připouštím jeho koupi-jen zdůrazňuji, že stále ta kontrola u nich není taková, jak jsme zvyklí- i když vezmeš 3 výrobky od jejich stejného dodavatele - budou se lišit ve vlastnostech a to je ta chyba- až budou mít aspoň 9 z deseti vlastnosti stejné - pak to bude o něčem jiném. Ale toto vlákno budou opravdu číst i začínající, Proto název vlákna pro ně může být i trochu zavádějící. Toť vše, již zde nebudu šťourat- protože jsem opravdu mimo téma.
25 srp 2014, 16:23
Tak tedy za sebe: Mám rád Čínské skútry ,kdo ještě ?
25 srp 2014, 16:36
Kocur založil toto vlákno, aby tu zazněly především pozitivně hodnotící příspěvky na dané téma. Je mi samotnému líto, že z vlastní zkušenosti takové poznatky nemám. Ale jeden snad ano: Když jsem před asi 10 lety zlákán lácí koupil skútr Yuki Rally, který byl jen 2 měsíce starý s 700km na tachometru, vzbudil ve mně tento strojek nadšení pro skútraření. A i přesto, že jsem se ho po dalších 2 měsících rád zbavil (výčet nectností pro stručnost neuvádím), už jsem bez skútru nechtěl zůstat. Tak aspoň něco.
25 srp 2014, 20:03
Já mám Baotian Tanco 50 (v česku firmou topscoot prodáváno pod jménem Cyborg Zen). Musím říct že Baotian je jeden s těch lepších výrobců skútru na východě což potvrzuje i fakt že se jedná i o dodavatele tuningových dílů. Svůj stroj mám od února tohoto roku - k dnešnímu dni najeto bezmála 4500 km jenom mnou (při koupi najeto 4400 původními majiteli - taky bez problému) prakticky každodenního provozu a že ten motor nijak nešetřím a motor rozhodně nevykazuje že by se mu to příčilo. Utahování šroubů nebo nějaké bastlení zatím neznám - jediný problém byly urvané nerezové pásy které drží tlumič výfuku a známá slabina a to sem tam urvané držáky držáky vrutů kapotáže. To jsem vyřešil když jsem na kapotáži uvnitř našel nevyužité oka. Stáhl jsem jimi plasty k rámu pomocí zdrhovacích pásek a plasty již drnčení nevykazují. Co se motoru týče tak o ten se vůbec nemusím zajímat. Nedávno jsem akorát vyměnil motorový olej a jinak leju benzín a jezdím a jezdím. Nemůžu zapomenout dodat že v mém skútru tepe vzduchem chlazená čtyřtaktní jednotka GY6 (v provedení 139QMA). Teď o prázdninách si běžně dávám denně projížďky několik desítek km a nemusím se strachovat co upadne nebo co zadřu. Objíždím královéhradecko s tímto strojem naprosto v klidu a ani neregistruju že se jedná o china_made. Taky musím říct že skútr nemá žádný tunning krom otevření (derestrikce) a variátoru Malossi Multivar. Maximální rychlost 65 Km/h na rovině za dobrých větrných podmínek. Musím říct že jízdní vlastnosti jsou špičkové na 4T 50ccm.
25 srp 2014, 23:11
Téma bude promazáno o OT příspěvky. Na dále tedy pokračujte v diskuzi proč máme rádi čínské skútry. Osobní antipatie a narážky do tohoto tématu nepatří.
Díky
Wictor
25 srp 2014, 23:43
Ahoj Wictore, moc děkuji, už se to nedalo číst. Díky
26 srp 2014, 10:53
Omlouvám se moderátorům za OT, ale musím reagovat.
Kocure statistiky prodeje moto nejsou problém (za rok 2013 jsou i na skutrportálu), ale ty jsi mi slíbil statistiky prodeje skůtrů !!! Abych si mohl udělat reálný obrázek kolik je to když se čínských prodá mnohem víc než značkových. V takovýchto diskusích mají vypovídací hodnotu tvrdá čísla, vše ostatní jsou s prominutím kecy.
26 srp 2014, 20:05
četl jsem to dvakrát, ale asi jsem stejně slepý jako Zbyňák.
26 srp 2014, 21:38
Ty grafy odřážejí jen a pouze kupní sílu zdejšího trhu. Nezlobte se na mě, ale to jako kdyby se u Hyundai (btw mám KIA) radovali z toho, jak to v segmentu malých aut natřeli třeba AUDI. Proč tady vznikají tahle různá zhovadilá témata "než si koupíš čínu, čti" "máme rádi čínu"???
Naposledy upravil
gabel dne 26 srp 2014, 22:04, celkově upraveno 1
26 srp 2014, 21:56
Téma "Kdo uvažuje koupit čínský skútr, napřed číst, pak rozhodovat" vzniklo na popud neustálého matení nováčků, kteří se na fórum přihlásí o radu, jaký skútr zakoupit, kdy jsou mnohdy uvedeni v mylné a dosti zavádějící informace ohledně kvalit čínských skútrů prodávaných v ČR zdejšími obdivovateli a již uživateli. Toto téma navíc obsahuje užitečný odkaz, ve kterém majitel dvou čínských skútrů do detailu popisuje příběh vlastnictví a natvrdo ukazuje fotografie oněch "kvalit".
26 srp 2014, 23:44
kocure, tys mne uplně dostal. jsem majitelem hondy vision absolutně bez poruchy. ale kvuli tobě ho prodam a pořidim si činskou sragoru, abych mohl řešit mizernou kvalitu dilenskeho zpracovani, mizernej vykon, mizernou spotřebu a nizkou životnost činskeho pseudostroje