Proč máme rádi čínské skútry

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod foky » 25 srp 2014, 11:09

kocur píše:You are the clever boy, foky!


Četl si vůbec co psal wictor o tom prodeji? SH se prodalo přes 1,5mil po celém světě - myslíš, že je to náhoda?
Jsou mnohem větší trhy než ten mini českej.

Byl si někdy třeba v Itálii nebo Francii, abys mohl porovnávat kolik čín tam v poměru se "značkami" jezdí?
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod Makak1 » 25 srp 2014, 11:33

Za garančku platim 600,- u značky je to taky tak??? Kupoval sem činu kvuli male ceně,nizkym provoznim nakladum a kvuli tomu že si natem udelam spoustu prace sam pač se v tem rad hrabu.Ted sem si pospravoval komplet brzdy a to je v zaruce.U znacky si to nemozu dovolit pac by zaruka padla ale zase pravda tam asi brzdy řešit nebudu.
Uživatelský avatar
Makak1

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 166
Registrován: 06 dub 2014, 10:27
Bydliště: Hodonínsko
Skútr / moto: Yamaha x max 125

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod satanachist » 25 srp 2014, 11:52

Makak1 píše:Za garančku platim 600,- u značky je to taky tak??? Kupoval sem činu kvuli male ceně,nizkym provoznim nakladum a kvuli tomu že si natem udelam spoustu prace sam pač se v tem rad hrabu.Ted sem si pospravoval komplet brzdy a to je v zaruce.U znacky si to nemozu dovolit pac by zaruka padla ale zase pravda tam asi brzdy řešit nebudu.

ano, u značky je to taky tak...tedy ve Zlíně. Platím necelých 600,-Kč.
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod TUNER » 25 srp 2014, 12:58

Makak1 píše:Za garančku platim 600,- u značky je to taky tak??? Kupoval sem činu kvuli male ceně,nizkym provoznim nakladum a kvuli tomu že si natem udelam spoustu prace sam pač se v tem rad hrabu.Ted sem si pospravoval komplet brzdy a to je v zaruce.U znacky si to nemozu dovolit pac by zaruka padla ale zase pravda tam asi brzdy řešit nebudu.


Sice za garančku platíš jen 600,- ale měl by jsi na ni jezdit každý 1-2000 km....Když tam pojedeš se strojem který má servisní interval po 5-10 000 km,tak se ta výhodnost "levné" garančky najednou nějak značně vytrácí,dokonce se dá v některých případech tvrdit,je až nevýhodná.
A nízké provozní náklady?....ano,jak píšeš rád se v tom hrabeš,ale drtivá většina raději jen jezdí a v ničem se nehrabe.Spotřeby u těchto strojů také nejsou nejnižší,takže nevím o jakých nižších nákladech mluvíš. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod Milan57 » 25 srp 2014, 16:00

Já nejsem proti čínskejm skutrům, uvažoval jsem o něj a stále připouštím jeho koupi-jen zdůrazňuji, že stále ta kontrola u nich není taková, jak jsme zvyklí- i když vezmeš 3 výrobky od jejich stejného dodavatele - budou se lišit ve vlastnostech a to je ta chyba- až budou mít aspoň 9 z deseti vlastnosti stejné - pak to bude o něčem jiném. Ale toto vlákno budou opravdu číst i začínající, Proto název vlákna pro ně může být i trochu zavádějící. Toť vše, již zde nebudu šťourat- protože jsem opravdu mimo téma.
Obrázek Spotřeba CTX 700

Dříve. Honda Wave 110i- prodáno
Uživatelský avatar
Milan57

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 230
Registrován: 10 srp 2012, 15:17
Bydliště: Vesnička hlavní- středisková
Skútr / moto: Honda CTX 700 DCT- Na Prodej !
Tuning / úpravy: batoh na zádech stačí

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod PEO » 25 srp 2014, 16:23

Tak tedy za sebe: Mám rád Čínské skútry ,kdo ještě ?
PEO

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 30 črc 2014, 19:14
Bydliště: Orlová
Skútr / moto: Motorro Sonny 50

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod HonzaR » 25 srp 2014, 16:36

Kocur založil toto vlákno, aby tu zazněly především pozitivně hodnotící příspěvky na dané téma. Je mi samotnému líto, že z vlastní zkušenosti takové poznatky nemám. Ale jeden snad ano: Když jsem před asi 10 lety zlákán lácí koupil skútr Yuki Rally, který byl jen 2 měsíce starý s 700km na tachometru, vzbudil ve mně tento strojek nadšení pro skútraření. A i přesto, že jsem se ho po dalších 2 měsících rád zbavil (výčet nectností pro stručnost neuvádím), už jsem bez skútru nechtěl zůstat. Tak aspoň něco.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod ROBOTOX » 25 srp 2014, 20:03

Já mám Baotian Tanco 50 (v česku firmou topscoot prodáváno pod jménem Cyborg Zen). Musím říct že Baotian je jeden s těch lepších výrobců skútru na východě což potvrzuje i fakt že se jedná i o dodavatele tuningových dílů. Svůj stroj mám od února tohoto roku - k dnešnímu dni najeto bezmála 4500 km jenom mnou (při koupi najeto 4400 původními majiteli - taky bez problému) prakticky každodenního provozu a že ten motor nijak nešetřím a motor rozhodně nevykazuje že by se mu to příčilo. Utahování šroubů nebo nějaké bastlení zatím neznám - jediný problém byly urvané nerezové pásy které drží tlumič výfuku a známá slabina a to sem tam urvané držáky držáky vrutů kapotáže. To jsem vyřešil když jsem na kapotáži uvnitř našel nevyužité oka. Stáhl jsem jimi plasty k rámu pomocí zdrhovacích pásek a plasty již drnčení nevykazují. Co se motoru týče tak o ten se vůbec nemusím zajímat. Nedávno jsem akorát vyměnil motorový olej a jinak leju benzín a jezdím a jezdím. Nemůžu zapomenout dodat že v mém skútru tepe vzduchem chlazená čtyřtaktní jednotka GY6 (v provedení 139QMA). Teď o prázdninách si běžně dávám denně projížďky několik desítek km a nemusím se strachovat co upadne nebo co zadřu. Objíždím královéhradecko s tímto strojem naprosto v klidu a ani neregistruju že se jedná o china_made. Taky musím říct že skútr nemá žádný tunning krom otevření (derestrikce) a variátoru Malossi Multivar. Maximální rychlost 65 Km/h na rovině za dobrých větrných podmínek. Musím říct že jízdní vlastnosti jsou špičkové na 4T 50ccm.
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod wictor » 25 srp 2014, 23:11

Téma bude promazáno o OT příspěvky. Na dále tedy pokračujte v diskuzi proč máme rádi čínské skútry. Osobní antipatie a narážky do tohoto tématu nepatří.

Díky

Wictor
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod moto.joker » 25 srp 2014, 23:43

Ahoj Wictore, moc děkuji, už se to nedalo číst. Díky
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod zbyňák » 26 srp 2014, 10:53

Omlouvám se moderátorům za OT, ale musím reagovat.
Kocure statistiky prodeje moto nejsou problém (za rok 2013 jsou i na skutrportálu), ale ty jsi mi slíbil statistiky prodeje skůtrů !!! Abych si mohl udělat reálný obrázek kolik je to když se čínských prodá mnohem víc než značkových. V takovýchto diskusích mají vypovídací hodnotu tvrdá čísla, vše ostatní jsou s prominutím kecy. :mrgreen:
Silverwing 600 - 120000 (80000). Spotřeba 4,57l.
Uživatelský avatar
zbyňák

250+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 464
Registrován: 09 kvě 2008, 11:26
Bydliště: Praha 5 - Slivenec, +420 777 237 439
Skútr / moto: Silverwing 600

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod _Tom_ » 26 srp 2014, 20:05

četl jsem to dvakrát, ale asi jsem stejně slepý jako Zbyňák.
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod gabel » 26 srp 2014, 21:38

Ty grafy odřážejí jen a pouze kupní sílu zdejšího trhu. Nezlobte se na mě, ale to jako kdyby se u Hyundai (btw mám KIA) radovali z toho, jak to v segmentu malých aut natřeli třeba AUDI. Proč tady vznikají tahle různá zhovadilá témata "než si koupíš čínu, čti" "máme rádi čínu"??? :roll:
Naposledy upravil gabel dne 26 srp 2014, 22:04, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
gabel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 16 bře 2014, 09:34
Skútr / moto: Honda SH 125i (2014)
Tuning / úpravy: original plexi

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod Vratas » 26 srp 2014, 21:56

Téma "Kdo uvažuje koupit čínský skútr, napřed číst, pak rozhodovat" vzniklo na popud neustálého matení nováčků, kteří se na fórum přihlásí o radu, jaký skútr zakoupit, kdy jsou mnohdy uvedeni v mylné a dosti zavádějící informace ohledně kvalit čínských skútrů prodávaných v ČR zdejšími obdivovateli a již uživateli. Toto téma navíc obsahuje užitečný odkaz, ve kterém majitel dvou čínských skútrů do detailu popisuje příběh vlastnictví a natvrdo ukazuje fotografie oněch "kvalit".
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Proč máme rádi čínské skútry

Příspěvekod tomaš » 26 srp 2014, 23:44

kocure, tys mne uplně dostal. jsem majitelem hondy vision absolutně bez poruchy. ale kvuli tobě ho prodam a pořidim si činskou sragoru, abych mohl řešit mizernou kvalitu dilenskeho zpracovani, mizernej vykon, mizernou spotřebu a nizkou životnost činskeho pseudostroje
tomaš

10+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 17
Registrován: 11 srp 2013, 12:22

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků